ik vraag me dit toch al een hele tijd af en volgens mij is hier nog geen discussie over. Sommige mensen die hebben featured downloads en ik heb dat niet en ik vraag me toch af waar je dat in kan stellen. ik heb het al aan een heel aantal van mijn Xbox Live Friends gevraagd maar die weten het ook niet, die kennen dan weer mensen die wél featured downloads hebben maar die niet weten hoe ze dat gedaan hebben of het gewoon al vanaf het begin hadden. voorbeeld van featured downloads: de foto komt van The Green Mile uit het draadje: Foto's van je stekkie (ik weet niet wie het gepost heeft, maar ik hoop dat je het goed vind dat ik deze foto gebruik) Kan iemand die weet hoe het zit mij hier mee helpen? Ik wil dat namelijk ook. het lijkt me namelijk wel handig en het ziet er ook cool uit.
is niet zijn scherm staat er en is volgens mij de scherm die ook in de winkels staat op de 360 demo pods
Het zou goed kunnen dat dat er pas bij komt te staan als je 18 bent, slaat natuurlijk nergens op als het daar aan ligt maar het zou goed kunnen.
@ vectom het is niet off-topic want er staat Xbox 360 Algemeen/hardware. En ik heb een gewone tv (geen hd). @ Atmaxar hoe zorg ik dan dat ik 18 ben voor microsoft? kben namelijk 15. zou ik dan een nieuw msn adres aan mijn gamertag moeten koppelen ofzo?
Probeer anders eerst gewoon bij hotmail je leeftijd aan te passen, ik weet niet ofdat dat gaat. Dan misschien de reclame instellingen anders zetten in je xbox zelf, die moet er ergens zijn.
Samsung R72 Heb ik hier namelijk ook op mn kamertje staan sorry voor offtopic ------------------------------------------------------------------------ Geen idee trouwens hoe je het kan instellen..ik heb het er gewoon std op zitten. Heeft het niet gewoon iets met de datum van de productie te maken. Dat na een bep. datum je dat er std op hebt ofzo
@ Atmaxar dat bedoel ik dus. die zijn er dus niet. ik ben alle menu's al doorgelopen alle instellingen nagekeken en ik kan het gewoon nergens vinden
Dan komt het toch omdat jij nog geen 18 bent, en dan zal gods gamer wel via credit kaar van ouders ooit betaald heb zodat hij dat wel heeft.
Nope Heb Live pas gekregen bij de 360, dus geen CC nodig gehad, of gebruikt.. Ik had het al op het moment dat ik Live aansloot..
@ NFL_Dolphins dat is gewoon dat je de de download die in die plaatjes staat meteen te zien krijgt. en die heb ik dus niet
waar staat dat featured downloads eigenlijk voor? op marketplace heb je nl. ook zon button waar dat op staat..
Some people love it, some hate it.. Maar ik heb het ook niet net als een hoop anderen. Ik heb zo'n beetje al het mogelijke al geprobeerd en zelfs MS gemaild. Ik was gewoon benieuwd wat het nou precies was. Maar het valt niet te herstellen, ik heb mijn leeftijd al veranderd bij live.com. (kun je proberen) Maar ik heb nog van niemand gehoord die dit probleem ook heeft, dat die een oplossing heeft gevonden.
het probleem is dat jullie hebben aangegeven dat jullie geen reclame willen krijgen ... bij het aanmaken van je account heb je dus 2x nee gezegd. Misschien kan je ms bellen om dit aan te passen
Dan hebben ze dat lekker geformuleerd dan. Maar ik kan me helemaal niks herinneren dat ik zoiets heb aangegeven.