1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky [Feedback/Problemen/Suggesties] Forum en Frontpage [Zie Startpost!]

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Grave, 1 sep 2014.

  1. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    De spambots komen nu keurig terecht in de moderator que. Betekend dat er nog even veel binnenkomen, maar ze gelukkig niet zichtbaar zijn op het forum.
     
  2. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Ah, op die manier :)
     
  3. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    De 'bots' waar we last van hebben, zijn mensen. Daarom komen ze makkelijk langs de beveiligingsmaatregelen. Gelukkig is het nu redelijk onder controle. Ik heb heb nog een aantal maatregelen achter de hand om het probleem verder terug te dringen. T'is even aankijken de komende weken.
     
  4. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Maar, maar... Leo heeft nog steeds mijn vraag niet beantwoord in het voetbalshirt-topic. :'-(
     
    Laatst bewerkt: 23 jul 2015
    hayabusa halo, Fiasco en Daz vinden dit leuk.
  5. GoldenBird

    GoldenBird New Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    23
    Zoals jullie wellicht al gezien hebben, ben ik bezig met een onderzoek over XBW (forum én frontpage). Inmiddels heb ik al aardig wat reacties, maar nog onvoldoende om valide conclusies te trekken. Dus ik verspreid even mijn oproep - geen zorgen, ik zal niet onnodig spammen - met de hoop nog wat zieltjes te werven ;)

    Online onderzoek
    Wij hebben een korte online enquete opgezet. Het zijn totaal 12 vragen. Als het goed is, ben je met 5 minuten klaar.


    Open vragen
    Daarnaast hebben wij 5 open vragen. Ik gok dat je er wederom met 5 minuutjes klaar bent. Tenzij je heel uitgebreid antwoordt. Wat overigens hartstikke welkom is!


    Schroom niet kritisch te zijn. Alles mag. Wees eerlijk. Als je denkt dat we een schop onder onze kont nodig hebben, voel je vrij ;) Alleen met zulke antwoorden kunnen wij echt aan de slag.

    Verloting van gamecode
    Als bedankje verloten wij onder degene die meedoen een gamecode van Final Fantasy Type Zero HD. Tegen die tijd zal ik melden wie deze heeft gewonnen.

    Alvast bedankt!

    XBW crew
     
  6. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik kom enkel op het forum, dus de helft van de vragen kon ik niet invullen en kreeg dus ook een error bij het versturen;)
     
  7. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    @lwn
    Er gebeurde net iets raars toen ik deze post uit het PS-forum wilde quoten: http://forum.xboxworld.nl/threads/algemeen-playstation-4-deel-2.171623/page-322#post-5327550.
    Ik drukte op reply, kopieerde de quote en plakte hem in het reageer-venster in de Green Mile. Het gevolg is dat hij ook de complete formatting van het PS-forum meekopieert. Hetgeen niet meer goed verwerkt wordt tot een quote. Het ziet er zo uit:

    [​IMG]

    En het geeft het volgende resultaat:

    ">
     
  8. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Ik zie het. Blijkbaar kopieert de browser een hele bult aan styling mee. Wat je het beste kun doen om dit op te lossen is de multiquote gebruiken. Oftwel klik op +citaat, browse naar het andere forum en klik daar op "citaten invoegen"

    Net getest en werkt goed
     
  9. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Nou, dat ging niet toen ik twee multi-citaten wilde meenemen. Eén uit die gelinkte thread en één uit de thread waar ik wilde reageren. Toen nam hij alleen de laatstgenoemde mee. Vandaar dat ik handmatig te werk ging.
     
  10. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Bij deze gelukt :) Eerst op +Citaat geklikt en bij de volgende citaat de tekst geselecteerd en weer op +Citaat geklikt (in die tooltip) Daarna hier de boel ingevoegd.

    Monster aanbieding trouwens :cmO:
     
    Jorrie vindt dit leuk.
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Waren er nog eigenlijk plannen om de Xbox Gamertags te weergeven onder je avatar, zoals het op het oude forum ook het geval was?
     
  12. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Op het oude forum kon je door op het aantal reacties van een topic te klikken precies zien wie hoeveel posts binnen dat topic heeft gemaakt. Dus is nu niet meer mogelijk?
     
  13. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij niet nee met Xenforo.
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    En de custom XBW bazaar? :) @lwn @Willem
     
  15. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik kan niet in de portemonnee van xbw kijken, maar persoonlijk zou ik dit geldverspilling vinden.

    Het moge duidelijk zijn, ondanks de fresh new start, zou ik het geld bewaren voor een 'rainy day'....

    Meerdere admins zijn weg, de meeste vaste gebruikers komen niet of haast niet op de homepage (waarom zou je? Eerlijk? Er zijn veel betere en snellere alternatieven voor jouw daily gamer content //bijv. Appygamer) en de toename van nieuwe leden is marginaal gesproken zo laag, dat het tegenvalt.

    Ik kan het fout hebben.....maar wat overblijft Is een forum met wat oudgedienden (hardcore posters, see buy fly leden, vakantieleden en je af en toe nieuwe lid.) die dan een beetje lol trappen en wat posten omdat de omgeving 'bekend' is.
     
    Daz vindt dit leuk.
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Frontpage is in mijn ogen zeker wel het kijken waard! Naast het nieuws, wat misschien niet altijd het snelste is (ook heel lastig aangezien we allemaal vrijwilliger zijn) hebben we ook genoeg artikelen en reviews die zeker leuk zijn om te lezen :).
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  17. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik zal is wat vaker op de frontpage kijken @Willem ;-)
     
  18. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Braaf. ;)

    Goed beetje raar om dit over de eigen site te zetten maar de FP is mijn inziens het laatste jaar flink omhoog gegaan. We hebben elke dag nieuwe content aan nieuws, wekelijks specials en bijna altijd ook reviews. Mogen niet klagen!
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  19. lwn

    lwn My mind is glowing XBW.nl ICT

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    1.085
    Daarnaast is het bezoekersaantal sinds jaren ook weer aan het stijgen!

    Om daar antwoord op te geven: De Custom bazaar komt er zeker. Maar wel iets anders dan initieel gedacht. Binnenkort daarover meer.
     
    Daz en Alexknl vinden dit leuk.
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.427
    Leuk Bevonden:
    4.947
    Waarom is een 6/10 cijfer eigenlijk rood op de FP? Geel lijkt me een betere kleur, rood ziet er gelijk zo negatief uit, terwijl een 6 eigenlijk niet heel verkeerd is.
     

Deel Deze Pagina