Daarmee kun je een klacht of juist compliment over de player naar Microsoft sturen. Alleen wat je er precies aan hebt weet ik niet, want volgens mij doen ze er niks mee.
Oeps, ik stuur ze weleens maar soms ook wel voor de grap. Ik d8 dat die persoon dat dan op z'n beeld ofzo te zien kreeg.
dat deed ik ook wel eens totdat iemand mij vertelde wat het was, maar volgens mij doen ze er niks mee
Jah, ik ben ook wel benieuwd wat ze daarmee nou precies doen, misschien stuur ik ms nl wel eens een mailtje, als ik het precies weet deel ik het misschien wel mee op het forum! greetz wooly
Ik denk dat ze er alleen iets bij doen als ze een aantal klachten over beledigde gamertags krijgen. Want soms hoor ik welleens dat iemand z´n gamertag heeft moeten veranderen.
Alleen EA games doet er wat mee, als je een negatieve feedback stuurt naar iemand in Burnout 3 krijg je een bericht dat de feedback ontvangen is en als hij veel negatieve feedback krijgt dan kan hij eventueel gebanned worden na onderzoek. Voor de rest doen weining bedrijven er wat mee