feebacks? een paar gozer zeiden dat ze een paar(9)feebacks naar me gestuurt haden (omdat ik ze gekickt had omdat ie iri was)maar mijn vraag is nou kan dat echt wat kwaat bij mij xbox live?
Hij vraagt of het kwaad kan. Ik heb iemand namelijk ook een aantal keren een feedback gestuurd i.v.m vervelend gedrag, schelden.
jah dat vroeg ik ook maar die gozers zeiden dat ze per man 9 feebacks hadden gestuurd dus dat was al een hele geruststelling
er zal wel rekining worden gehouden met van die domme mensen die om idiote redenen feedbacks gaan sturen, dus je zult niet meteen in de problemen zitten.
het heeft geen nut om 2 keer er 1 van screaming te sturen naar dezelfde persoon, maar als je er 1 voor cheating en 1 screaming stuurt telt het voor twee en niet voor 1 dusss je kan naar 1 persoon er 6 sturen geloof ik of 7 ofzo, niet van dezelfde maar alleen verschillende het waren trouwens 15 feedbacks die je hebt gekregen door 5 personen. 3 per persoon en 5x3=15 feedbacks
jah hello wel een beetje zielig hor vind ik van je (ja maar je zal je zelf nu wel heel erch stoer en grapig vinden)
ik denk dat ms niet zo snel stappen onderneemt...onder de 100 feedbacks in een korte tijd zal je je denk ik geen zorgen hoeven te maken
ok dan zal ik wel meer als 100 feedbacks sturen. WHAHAHA ik voel me niet stoer maar ik ben stoer, hahaha en ik ben dus ook grappig.
Dit heb je leuk bedacht, maar het lijkt me nog steeds logischer dat je 1 feedback kan sturen. Als je dus een tweede stuurt (ook al is hij anders dan de eerste) verandert je feedback gewoon in die tweede. hello ik heb echt nog geen serieuze post van je gezien. Zou je je misschien wat gezelliger kunnen opstellen? Danku!