Feeding Frenzy. Waardering!

Discussie in 'Algemeen' gestart door capcom23, 17 okt 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit spel is al een tijdje verkrijgbaar op live xbox, maar had het nooit gedownload. Het trok me niet echt aan. Ik heb het toch maar gedownload en gespeeld en ik ben er meteen weg van. Mooi gemaakt en veel levels. Ik heb met alle plezier gespeeld. En bij elk level weer een nieuwe uitdaging. Mijn waardering is een 8 voor dit spel. \o/

Wat vinden jullie er van?

Laatst bewerkt: 17 okt 2006
  2. Kortestier

Kortestier Shortbull XBW.nl ICT

Leuk Bevonden:
    121
    moet je daarvoor een topic aanmaken? ik vind dit en dit leuk... mmm maar vooruit om je topic te steunen, ja het heeft wel wat, ik speel het heel soms op de pc, maar ik heb geen geld en zin om hem te downloaden op de box. ik geef het een 7.2 :)

3. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ja en dan? daarvoor zijn de topics voor toch? om over spellen te praten? Nou als het zo bekeken wordt dan kun je over niks praten. daarvoor heb je de forums om meningen te delen en nieuws. Vind ik beetje een rare reactie. als het je niet bevalt reageer dan ook niet op. voor diegene die het wel leuk vinden om er over te praten is het misschien wel leuk om er over te praten. Ik zie meer dit soort dingen op andere websites.

4. Qontroller

Qontroller Q-dance fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had m ook al tijd terug gedownload. Zeker wel een van de betere xbox live arcade spellen.

5. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
  6. capcom23

capcom23 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  7. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Als jij dat wil. Maar het is niet erg om topics over allerlei games te maken, zolang als je in je startpost wat info over de game post. Ik had eigenlijk geen idee waar je het over had, ik had nog nooit van deze game gehoord. O-)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina