[XOne] ff een vragie

Discussie in 'Games' gestart door bartos, 27 okt 2002.

1. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ff een vragie

met xbox live dan kan je de xbox toch gewoon het zelfde als een pc op het netwerk aan sluiten??

Laatst bewerkt: 28 okt 2002
  2. yony_the_gamer

yony_the_gamer A.K.A -YonY-

Leuk Bevonden:
    0
    volgens mij heeft nieman zin om te antwoorden? ikk zal de thread eens op gang laten komen: nee xboxlive ken veel meer.

3. xforz

xforz Guest

idd :D

4. BreeZe_USA

BreeZe_USA Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hij stelt toch beleefd een vraag ? :9

5. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    ik geef toch een beleefd antwoord? wordt dit weer zon threat between me and you zoals toen ik conflict desert storm probeerde te kopen?:+ :+

Nou meneer die deze thread heeft gestart: xbox live is officieel, dus natuurlijk heb je meer zoals voice chatten (je stem galmt als je in een holle ruimte zit etc.) en je hebt een buddy list en al die crap, je wordt officieel wereldwijd erkent als jouw username, en nieuwe levels en wapens downloaden voor je games. Gewoon echt da bomb. Maar je moet kosten betaalen, en aleen sommige games zijn voor xbox live maar uiterdaad geeft dat een betere experience dat op gamespy waar je gewoon system link over internet speelt (wat al helemaal met wienig games kan)

nu heb ik beleefd beantwoord dus u have no sh#t on me!:D

Laatst bewerkt: 27 okt 2002
  6. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    dat wist ik alle maal al wel en ik vraag ook naar iets heel anders over de aan sluiting van de xbox op de inernet vebinding ik wil het er dus zo uit gaan laten zien

dus is mijn vraag kan dat dit gaat niet om gamespy of xboxconect maar om het xbox live dat hier in nederland komt op 14 maart http://galileo.spaceports.com/~xtc/schemaxbox2.jpg je moet het aderes ff kopieren naar je browser

Laatst bewerkt: 28 okt 2002
  7. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
  8. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    je had de vraag niet zo goed gelezen of wel want ik heb vermeld dat het om xbox live ging

9. yony_the_gamer

Leuk Bevonden:
    0
    jaaa surryyy :D

10. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    ja oke maar ik weet nog steeds niet of het nou kan of niet

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ja .. je hoeft niet speciaals te ondernemen om deze aan te sluiten .. kijk even op www.xbox.com/live/ --> en dan connections

12. bartos

bartos Mooi Kreidler

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb ik ook al rond zitten tesnufelen maar daar hebben ze het allen over een pc en een xbox en niet over 2 pc en een xbox

13. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ehm ... okay op een hub/router/switch kan je meerdere pc of xboxen aansluiten .. dus antwoord ja het werkt hetzelfde (je kan het beschouwen dat je andere pc uitstaat (niet aangesloten) ... je moet nu wel gaan kiezen voor de Netwerk optie ... dus dit plaatje...

Laatst bewerkt: 29 okt 2002

Deel Deze Pagina