ff een vragie met xbox live dan kan je de xbox toch gewoon het zelfde als een pc op het netwerk aan sluiten??
volgens mij heeft nieman zin om te antwoorden? ikk zal de thread eens op gang laten komen: nee xboxlive ken veel meer.
ik geef toch een beleefd antwoord? wordt dit weer zon threat between me and you zoals toen ik conflict desert storm probeerde te kopen? Nou meneer die deze thread heeft gestart: xbox live is officieel, dus natuurlijk heb je meer zoals voice chatten (je stem galmt als je in een holle ruimte zit etc.) en je hebt een buddy list en al die crap, je wordt officieel wereldwijd erkent als jouw username, en nieuwe levels en wapens downloaden voor je games. Gewoon echt da bomb. Maar je moet kosten betaalen, en aleen sommige games zijn voor xbox live maar uiterdaad geeft dat een betere experience dat op gamespy waar je gewoon system link over internet speelt (wat al helemaal met wienig games kan) nu heb ik beleefd beantwoord dus u have no sh#t on me!
dat wist ik alle maal al wel en ik vraag ook naar iets heel anders over de aan sluiting van de xbox op de inernet vebinding ik wil het er dus zo uit gaan laten zien dus is mijn vraag kan dat dit gaat niet om gamespy of xboxconect maar om het xbox live dat hier in nederland komt op 14 maart http://galileo.spaceports.com/~xtc/schemaxbox2.jpg je moet het aderes ff kopieren naar je browser
Ja .. je hoeft niet speciaals te ondernemen om deze aan te sluiten .. kijk even op www.xbox.com/live/ --> en dan connections
daar heb ik ook al rond zitten tesnufelen maar daar hebben ze het allen over een pc en een xbox en niet over 2 pc en een xbox
Ehm ... okay op een hub/router/switch kan je meerdere pc of xboxen aansluiten .. dus antwoord ja het werkt hetzelfde (je kan het beschouwen dat je andere pc uitstaat (niet aangesloten) ... je moet nu wel gaan kiezen voor de Netwerk optie ... dus dit plaatje...