Ik snap het niet dat jullie steeds die posts sluiten, nu komen alle vragen in 1 post! dus dan heeft 1 zo'n post 10 pagina's en dan zegt darknerd: ja het antwoord ligt voor je neus! Denkt die gast dat we nix beters te doen hebben dan 10 pagina's te lezen voordat je je antwoord hebt....GeezZ.... Ok Close maar
Waarom zouden wij onze tijd moeten verspillen omdat jij toevallig lui bent? Dat wil ik wel eens weten... BTW, je hebt altijd de Search-functie en GameFAQs als je een direct antwoord wilt hebben.
Wat nou lui... ik heb geen zin om 1 uur achter de comp te zitten om 1 antwoord te zoeken in een post met 10 pagina's
Dit gaat echt nergens over, en hoort hier ook niet thuis. Als we alles zomaar open laten en we iedereen die een vraag heeft maar een nieuw topic laten openen, krijg je zometeen 500 verschillende threads met vragen die allemaal al 10 x eerder gesteld zijn.... alsof dat zo goed werkt :{ Nee, dan is het lekker overzichtelijk wou je zeggen Dan krijg je weer klachten dat het forum zo vol staat met loze threads. Wat boo-shem-ee al zei, de zoekfunctie is er niet voor niets. Daarnaast, elke planeet / elk specifiek onderdeel van de game heeft z'n eigen thread, zoveel moeite is het niet om de goeie thread te zoeken en het daar te vragen. Deze gaat nu dicht, meer valt er namelijk niet over te zeggen.