ik heb net lvl 9 uitgespeeld(ja weet het, niet zo ver nog, meeste van jullie hebben hem al uit, maar ik heb ook andere games) maar omdat meestal de stemmen van cortana enzo te zacht zijn snap ik soms het verhaal voor geen meter in level 9 moes je een code bij captain keyes halen ofzo en hij zat in dat grote groene ding, dus mijn ventje die pakt iets uit dat groene ding, en hij heeft dan keyes lijkt mij uit zijn leiden verlost. maar later hoor ik hem praten, hoe zit dat nou ff daaro, snap ff niet meer
hij is zo dood als een pier, ik weet niet wat je hoorde maar Keyes is niet meer onder ons ... () Het spijt me zeer ..... mzzl, Munch leeft met je mee !
wtf ik was nadat ik al die flood dode en die super goede gepantserde elites en grunts(die zo ontploffen als ze dood zijn) verder gelopen, omdat ik weg moest van daar, en toen hoorde ik weer captain keys, en cortana had het weer over implants, zal wel een bug in het spel dan zijn
ik heb nu trouwens lvl 10 uitgespeeld, laatste stuk met auto was vet, heb het in een keer geflikt en inderdaad, er moet wel een vervolg komen, want die 343 guilty spark aan het eind was er nog en master chief zei: i think this is only the biginning ik ben nu echt verdrietig want nu moet ik heel lang w88 voor een vervolg op halo(als hij komt)