1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Sticky ff Voorstellen!

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 apr 2006.

  1. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    respect voor appelpop
     
  2. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Idd appelpop is ':D', lekker helemaal zuipen :9 alleen jammer dat ik die zondag een activiteit heb met school: brigde to brigde walk >_> lekker daar met je brakke hoofd mensen aanwijzen waar ze heen moeten :mad:
     
  3. NL_Wouter

    NL_Wouter The_Guardian

    Berichten:
    413
    Leuk Bevonden:
    4
    hahaha ik ben ook van de partij met appelpop.. dag daarna alleen wedstrijd voetballen XD
     
  4. manolo ribera

    manolo ribera Goedendag

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben ook van de partij op appelpop:)
     
  5. RvQ

    RvQ Active Member

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me nog nooit voorgesteld zal ik nog even doen:
    Ik ben Arjen 18 jaar oud.
    Studeer farmacie in groningen en woon in zwolle (sinds 6 week).
    Heb mijn 360 al meer als een jaar en daar ben ik blij mee.
    Was me eerste console hebben daarvoor altijd als pc gamert geleefd maar me toch aan de overstap gewaagd.
    Daarnaast ben ik opzoek naar een kamer in groningen want reizen met de trein is nie leuk. Iemand nog een plekje?
     
  6. Mb

    Mb Sakura Tuning.

    Berichten:
    597
    Leuk Bevonden:
    0
    Joow ik ben Martijn.
    Ben 15 jaar oud, wordt 16 in Februari.
    Ik doe nu havo4, zat vorig jaar in vwo3 maar niet genoeg tijd aan school besteed dus blijven zitten.
    360 is mijn tweede console, naast mijn Nintento 64 die al erg lang meegaat en nog steeds tof is om af en toe Mario Party op te doen.
    Xbox heb ik nu bijna 4 weken en over 2 weken is mijn live afgelopen.
     
  7. NHabermehl

    NHabermehl Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo XBWers
    Ik ben Nick. 16 jaar oud. Xbox is m'n eerste console die ik kreeg in 2002 sinds toen grote fan ervan _O_ eergister Eindelijk overgestapt naar de 360 (Premium + Halo 3 Bundle) Favo GamesHalo Trilogie & Tony Hawks Underground 1 (Proving Ground nog niet geprobeert dus die moet ik snel ff kopen)
    Ik speel ook gitaar al 5 jaar :) en ik verzamel allerlei soorten Live Muziek grooten deels NIRVANA, Foo Fighters, Faith No More & Sonic Youth.

    dat is het wel zo'n beetje...:b:
     
  8. flygirl

    flygirl New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben hier nieuw dus ik zal mij ook maar even voorstellen. Ik ben Laura, 21 jaar. Ik woon in Almere. Ik volg momenteel de opleiding spw 3 - kinderopvang waar ik bijna klaar mee ben. Naast gamen ben ik ook dol op films kijken, fotograferen, muziek luisteren, en winkelen.
     
  9. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nou zal ik me ook maar even voorstellen.

    Mijnen naam is Max en Kunstenaar en DJ in hart en Ziel,maar ik teken voornamelijk Manga maar kwa Tekenen niet echt een vaste stijl.

    Tevens doe ik ook aan Fotografie met Modellen,en naast dit alles nog eens een Hardcore Gamer en ik heb zelf een X Box 360 maar heb ook Playstation gespeelt en Nintendo.

    En voor de verder rest ben ik een Gast die vol droge Humor zit,en ik ben zeer goed te mixen met serieuze tot stomme flauwekul.

    Ben niet te gebruiken met formule 1 achtige racespellen en strategy Games.
    Maar voornamelijk hou ik erg veel van Burnout,Tony Hawk,Need for Speed,Project Gotham Racing en SoulCaliber.
     
  10. BBP x Redfield

    BBP x Redfield Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    hey mensen ik ben ook nieuw op dit forum hier ik heb zo een beetje rond gekeken en jullie lijken wel relaxte mensen want tegenwoordig is het erg op xbox live vooral die amerikanen en die engelsmannen vind het niet leuk om daar mee te spelen + nog eens de lag anyway ik ben een belg ik hoop dat belgen hier ook toegelaten zijn ik ben 18 jaar game al van men 11jaar begonnen met de playstation nu verslaafd aan de 360 jammer dat die het zojuist begeven heeft mijn favo games zijn gears en cod :)

    greetz
     
  11. Rickkkkk

    Rickkkkk Active Member

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    56
    Zat jij ook niet op GameQube.nl/WiiDS.nl?

    Ik zal me ook maar even voorstellen trouwens 8)

    Ben Rick, 20 jaar. Volg de HBO opleiding Facility Management en werk/stage momenteel bij Sony Nederland. Hobbies doe ik niet echt aan. Ben weer begonnen met basketbal en ben tot op heden nog steeds erg blij met m'n 360 :thumbs:
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Welkom hier :)
     
  13. flygirl

    flygirl New Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat klopt. :) Al lang niet meer geweest daar. :eek:
     
  14. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    1 tip: Blijf bij Toyata Yaris uit de buurt.
     
  15. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Hoe grappig.. In feite ben je als meisje sowieso zeldzaam hier en als je hier vaak post ben je dan gelijk weer een attention whore. In dat geval zou ik eerder uitkijken voor mods ;) Maar toch veel plezier!

    Welkom flygirl. Jij bent denk ik niet dezelfde laura als op gamer.nl? of wel? :)
     
  16. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Als iemand wordt bestemeld als 'attention whore' heeft dat vrij weinig met 't geslacht te maken hoor.. ;)

    :lol:


    @ Alle nieuwe members; Welcome! :b:
     
  17. Iris

    Iris psn: Irisistible

    Berichten:
    209
    Leuk Bevonden:
    56
    Het maakt mij verder weinig uit eigenlijk. Zal me er misschien eens naar gedragen. NOG vaker posten misschien. Maar als je dit verder wil bespreken gelieve via pm. Je zou nog al eens snel offtopic kunnen gaan zo. Maar dat geroddel in een modhok hou ik niet zo van.
     
  18. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ligt het aan mij of jagen we haar meteen al weg?:+

    Waarschijnlijk denkt ze ook dan 70% van de members hier helemaal gek worden van hormonen als ze een vrouwelijke member zien posten, en dat de mods allemaal dictators zijn.

    Oh wacht, was dat ook niet zo?8)
     
  19. Timmeh

    Timmeh \0/

    Berichten:
    1.807
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, bek houden dus. Wat moet ze nu wel niet denken van ons?
     
  20. gotcha

    gotcha Monkey Business

    Berichten:
    520
    Leuk Bevonden:
    0
    welkom @ iedereen
     

Deel Deze Pagina