ff vraagje over halo..

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BFalcon, 16 apr 2002.

1. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    Ik ben waarschijnlijk de enigste van de xbox bezitters zonder halo.... ff een vraagje;
    is halo nou een (zoals ze dat noemen) 'gore' game of niet. oftewel; liters bloed, afvliegende ledematen, van de pijn krijsende mariniers die hun laatste adem uitblazen, enz....
    ik heb het liefst antwoord nee!

vraag me a.u.b. niet waarom ik dit vraag. (wedden dat jullie dit dus allemaal doen :) )

graag ff reacties...

2. Thijs

Thijs You like Pain?

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, je kunt toch zo'n lock op je Xbox zetten, en dan kun je zelf bepalen of je nou veel bloed of wat ziet.

Maar ik geloof dat Halo niet echt geweldadig is

3. cyber

cyber De oude garde

Leuk Bevonden:
    1
    Valt allemaal wel mee, je ziet wel "bloed" spetters en vlekken maar niet echt enorm veel, en dat van die ledematen valt ook wel mee.
    Bij sommige mannetjes kunnen je wel de ledematen eraf schieten maar dat stelt haast nix voor en is meer funny dan gore

4. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb "Soldier of fortune" op de PC. Dan kun je mensen in hun kruis schieten, in hun nek, armen en benen eraf enzo, erg realistisch allemaal. Vooral het stikkende geluid als je door hun nek schiet.

Dit is bij Halo dus niet het geval. Je ziet wel blauw spul uit de aliens komen, en er sterft ook wel eens een marinier ja. En je bent ze uiteindelijk natuurlijk wel aan het doodschieten. Voor kinderen dus minder geschikt, maar er staat een aanbeveling op de doos van het spelletje voor welke leeftijd het geschikt is. Misschien kun je daarmee bepalen hoe "erg" deze game is.

5. Mr_Smartypants

Mr_Smartypants Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    als we met filmwaardering zouden werken zou ik Halo een '12 jaar en ouder' rating meegeven, en da's uiteraard alleen voor mietjes ;)

6. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Het valt reuze mee.. in Amerika moet je er 17 voor zijn geloofk? Hier 12.. mjahm, tis lang nie zo erg als sommige PC games, en hier gaat het om groen/blauw bloed, issowieso nep :)

7. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Niet gore zker eniet vergelken met SoF

8. MasterJ

MasterJ Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    SoF rulezz8) }:]

9. De Maki

De Maki Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op de doos staat een rating van 15+

Ik heb nog vliegende ledematen gezien... helaas

10. BFalcon

BFalcon Cupra power

Leuk Bevonden:
    4
    precies, ik had die rating van 15+ ook gezien, opzich niet veel bijzonders..... maar toen zag ik het doosje van max payne erlangs staan en die had ook 15+ !!!!!
    en dat spel is nou niet echt te vergelijken met kabouter plop....

Deel Deze Pagina