Hallo dan, Ik weet dat ik als n00b niet veel recht van spreken heb maar ik wilde het toch even melden/vragen. Is het mogelijk om je posts die je onder die nieuwtjes op de hoofdpagina zet te editen? Zo niet dan zou dit wel handig zijn want ik wilde net ffies wat toevoegen en het is me niet gelukt. Nu ik toch aan het zeiken ben, de registratie ging deels in het engels en deels in het nederlands... Voor de rest is het een topforum!
Welkom De posts op de mainpage kun je niet editen moet je gewoon nieuwe dr ff onder zetten en voortaan beter nadneken wat je wilt gaan posten
Nee niet daarom maar hier edit je toch ook wel eens een post dus waarom daa [edit]daar[/edit] niet? See...
Goeie naam voor deze thread kan ik deze opmerking ook nl nog ff kwijt, waar blijft mijn subject als ik die invul komt er niks in de post te staan!?!
Jup, gewoon niet invullen, wordt toch niet naar gekeken En je maakt ook minder gauw de fout dat je op "new thread" ipv "reply" drukt, en dus perongeluk een nieuwe thread aanmaakt.