8 uur is goed denk ik zet het nu op onze site, kijken of we er genoeg hebben (denk ik wel). wil je 5-5 spelen ? voor een scrim spelen we het liefst met zo veel mogelijk
Clanwars Mocht iemand een clanwar tegen ons willen doen add me op live Condemned NL. Of als je liever via msn doet rinaenjaap@home.nl. greetz Condemned ps. wij zijn het gezelligste team om van te verliezen.
Jordos is nog try-out dus weet niet of hij er al bij moet ? doe het toch maar wel, want ik denk dat hij er wel door komt. FFC Svera is weg, dus nu zijn FFC Calle30 en Condemned NL de clanleaders + CoD4 leaders
Mooie website, ik speel ook meer voor de fun nu maar ben active met CoD 4... Dus als je nog iemand nodig hebt...
heey, uhmm we moeten even kijken, want we zijn nu met een redelijke actieve en goede groep. we zijn nu met zn 8e, maar je kan er misschien nog wel bij. meld je aan op www.final-fight.nl en maak maar een post aan ps. even een aanpassing in de openingspost. FFC Bigsyke eruit, en Possielove erin
sorry man, ff mn vorige post ge-edit.. we recruiten nog wel.. dus doe maar wat er in de vorige post staat