FIFA 07 truucjes

Discussie in 'Algemeen' gestart door diedetenb, 27 okt 2006.

1. diedetenb

diedetenb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hey,
    Bij Fifa 07 op m'n 360 speel ik graag via de flanken. Hierbij kunnen truucjes erg handig zijn, alhoewel ik neit zo weten hoe ik de mooiste truucjes moet doen! ik kan alleen snel van richting veranderen via de rechterjoystick.

Help svp!

2. mars15

mars15 Guest

kan helaas niet

3. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg het me dus ook al af, in het voor filmpje zie je wel een trucje!
    Met beetje jammer dat het niet kan je moet dus altijd passend of dribbelend langs iemand

4. diedetenb

diedetenb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de filmpjes op internet laten ze de mooiste trucjes zien :p? En in de manual hebben ze het ook over een schaar.

5. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Als ik mij niet vergis zitten die trucjes in de soort speler gebakken, en op een gegeven moment doe je ze automatisch als je zo'n speler aanspeelt, ik had dat met Chelsea, en dan dribbel je met de bal het 16 meter gebied in, en toen zag ik toch echt moves waarbij ik zoiets had van WoW, dat was bv met chefchenko (als ik het zo goed schrijf), die bepaalde sterspelers zeg maar, die hebben dus hun moves meegekregen tijdens het maken van de game. Als het niet zo is, en iemand denkt er anders over..dan hoor ik het graag!!, en ja er staan in de manual ook een aantal moves (standaard een tweetje etc etc).

Greetz

6. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Shevchencko? :D

7. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Ik hou niet van automatische truukjes, dat is dus echt zo suf. Nog erger dan die afschuwelijke off the ball control van vroeger.

8. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Lol...thx m8:thumbs:

9. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dat kan, maar ik wilde alleen ff reageren op het feit dat er in die filmpjes dus trucjes tevoorschijn komen!! Ikzelf vind het niet storend...snelle balcirculatie is "the key" (da's logisch):b:

10. Paolo®

Paolo® Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sjevchenko

11. mars15

mars15 Guest

Boeiend wat jij van fifa vind _0/

12. Cyrax

Cyrax Weldoener van beroep

Leuk Bevonden:
    903
    Je vindt het wel belangrijk wat ik vind! Geef het nou maar toe. En je baalt als een stekker dat er geen moves in het spel zitten. Nog zieliger is dat jij de enige bent die truukjes ziet in Fifa 2007 op de 360. Dat is nou struisvogelpolitiek. Zelfs als EA zelf zegt dat er geen truukjes in het spel zitten denk jij ze toch echt te zien. Dat lijkt me echt rot als je dat hebt.

Kan je wel heel dapper zitten zwaaien, maar zelf zit je constant in het PES6 thread nonsens te posten en zoeken naar iets negatiefs. Jij hebt amper iets nuttigs te melden, zelfs niet over je eigen favoriete Fifa 2007. Als ik hier dan eens wat zeg bent u er als de kippen bij om een beetje stoer te doen. Als ik dat doe bij jou posts in het PES6 thread dan heb ik geen priveleven meer.

Laatst bewerkt: 28 okt 2006
  13. noob

noob Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lol :D

Mjah ik heb ook nog niet echt truukjes ontdekt en had ook al gelezen dat ze er niet inzaten dus denk niet dat ze erin zitten xD

14. Seahawk

Seahawk X-box addict

Leuk Bevonden:
    0
    Moet toch best een beetje lachen om die reactie van jou....als ik zeg dat ik een bepaalde move zie van een bepaalde ..."in dit geval topspeler", en ook al is dit automatisch kun jij wel zeggen van niet, maar dan droomde ik het denk ik!!!, en zou ik willen zeggen...is dit belangrijk voor een game..Don't think so!!
    En gezien dit een reactie was die je aan Mars had toebedeeld, wilde ik dit toch ff loslaten.

ook ik heb de PES thread gelezen, en heb ook trouwe PES fans horen zeggen dat ze toch liever deel 4 cq 5 spelen...maw...dat hun verwachtingen hoger waren dan wat ze nu gezien hebben. Ikzelf ben geen PES speler, maar vond het op de pC toch wel goed..maar ja als je jaren FIFA speelt, dan ben je een fan van die franchise, en dat mogen de PES fans natuurlijk ook hebben!!

Ieder zijn game..en voornamelijk het respect voor medegamers is hetgene wat telt, waar je ook van houd!

Greetz

15. tafkal

tafkal Louis F69

Leuk Bevonden:
    0
    Met truukjes bedoelen ze waarschijnlijk de RB.
    Als je bij de achterlijn loopt, hou RB ingedrukt, de bal blijft nu aan je voet kleven.
    Stuur gewoon een kant op die jij wilt, wel opletten dat je niet tegen een verdediger aanloopt.
    Nu moet je beslissen wat voor voorzet je geeft.

16. Syzigy

Syzigy Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Jij zit anders ook aardig in het fifa 2007 topic onzin te posten dus wat je nu zegt slaat nergens op.

17. diedetenb

diedetenb Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, hier heb ik wat aan! Thx :) Direct ff kijken of 't werkt ;)

18. Vendoefel

Vendoefel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    achievement world XI master

Er is een achievement bij dat je 20 games moet winnen met het world XI team on professonial difficulty maar deze is nog lockt.
    Hoe moet je dit team unlocken of dergelijke. Deze ploeg is bij aftrap nog niet selecteerbaar.
    Snel hulp nodig
    grtz

Deel Deze Pagina