1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heeft geen een club uit de Eredivisie geen eigen stadion zoals in het echt, dus in het spel is hun eigen stadion waar jij steeds in speelt. Dat denk ik, ik weet het niet zeker. Kan je in het hoofdmenu bij edit het thuisstadion van een club aanpassen? Doe dan bijvoorbeeld bij elke club een andere stadion en kijken of dat werkt.;)
     
  2. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Waarom? Geef argumenten dan. Waarom is die van Insidegamer beter?
     
  3. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Hun site is professioneler dan XBW vind ik, zij hebben meer ervaring met reviews schrijven/maken. Sommige aspecten die jij in je review schrijft vind ik totaal niet kloppen:

    * Grafisch slordig
    * Kunstmatige intelligentie zwak
    * Slome reacties van spelers

    Grafisch is het prachtig, het Ajax logo op het shirt klopt niet helemaal maar volgens mij ziet het er voor de rest prachtig uit. Als je op een hoog niveau speelt vind ik de AI veel beter dan in vorige delen, goed dus. Ze onderscheppen nu steekballen etc. Alleen de keeper doen af en toe een beetje raar. En in FIFA 07 en CL 06/07 vond ik de reacties van de spelers ook erg traag, heel erg traag. Maar nu reageren de spelers wanneer jij je knop indrukt, etc.
     
  4. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Oké, jij leest dus alleen de conclusie en de plus- en minpunten. Ik geef in de review namelijk aan dat het spel erg uitdagend is, maar dat ik het jammer vind dat de A.I. op momenten zwak is. Ik heb het dan over de keepers (die bij PES ook niet je van het zijn) bij hoge voorzetten (de keepers lijken het dan even niet meer te snappen). Ook lopen spelers niet altijd goed vrij (positiespel). Een spits die de ruimte niet zoekt, maar juist het gat dichtloopt. Dat zijn een paar punten. En jah, ik heb het spel ook op Legendarisch gespeeld en jah, de A.I. is zeker verbeterd t.o.v. de vorige delen. Je moet nu echt zoeken en loopt niet zomaar de verdediging door. Bovendien hebben de tactische aanpassingen (opdrachten aan spelers) niet echt zin. Dat hebben ze dus nog niet goed uitgewerkt.

    Grafisch slordig, is het feit dat sommige spelers niet goed zijn nagemaakt (gezicht boeit me niet > maar huidskleur... ???) of wel een hele rare huid hebben (kleipakking idee). O

    ok zijn de schaduwen in enkele stadions zo nu en dan te donker (ligt echt niet aan mijn TV > daar had FIFA 07 ook al last van), waardoor je de cursor boven je mannetje niet altijd ziet en de speler soms ook niet (in geval van donkere shirts). Bovendien mis ik de scheids- en lijnrechters op het veld. Die punten noem ik "grafisch slordig".

    Verder zeg ik in de review dat de stadiongraphics geweldig zijn!

    En als jij het niet met mij eens bent dat de spelers gewoon traag reageren, dan ben jij denk ik de enige. De response is gewoon te langzaam.

    EA Sports is zeer goed bezig, maar FIFA 08 is het nog nét niet. Het is een ruwe diamant en ik kijk dan ook uit naar FIFA 09!
     
  5. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    FIFA 08 wordt in Engeland beter verkocht dan Halo 3, maar een klein voorbeeldje...
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dankje:D zal ik denk ik wel vaker doen met xbox live wedstrijden enz

    jah maar de Graafschap werd wel 7de en doet het dit jaar ook niet slecht;)
    overigens degradeerde Roda JC en werd FC Utrecht 17de:+

    ik doe mee:D ben ik zelf normaal Man Utd, maar ik doe wel Barca;)

    je kan camera op dynamisch 2 zetten dat kan ook in de demo dan is ie precies goed vind ik, verder wou ik eerst pes kopen maar ben ik toch maar hier voor gegaan, ik had geen zin in wachten en de demo sprak me niet aan. het is wel realistisch, ook buiten het veld. zie de ranglijst van mijn competitie maar8)
    en spelers die in het echt niet goed zijn maar wel snel zijn in het spel ook niet goed maar wel snel, Rommedahl bijvoorbeeld, de enige speler die hem kon bijhouden in de eredivisie was de linksback van AZ..


    elke x dat ik xbox live ranked wil spelen, staat er dat ik roosters moet downloaden, maar dat duurt best lang en is vet irritant:confused: weet iemand hoe ik daar omheen kan??
     
  7. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Dan heb je je Arena speler veranderd. Die moet je terug op Ronaldinho zetten.
     
  8. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat voor beoordeling heb ik het spel gegeven? Een slecht? Een matig? Toch echt een uitstekend dacht ik zo.

    FIFA wordt altijd goed verkocht. Ook vorig jaar werd het goed verkocht. Was het spel toen zo goed?

    Bovendien leeft voetbal in Engeland meer dan in welk ander land ook. Niet zo gek dus dat het goed verkoopt. Dit jaar zijn de verkopen daarentegen helemaal boven verwachting.

    En dat is ook niet gek, want FIFA 08 is ook zeker niet slecht, dat zeg ik ook niet. Ik vind hem zelfs uitstekend, maar er zijn wel wat kritiekpunten. Die noem ik en die zijn gewoon terecht.
     
  9. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke dankuu
     
  10. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had laatst ergens gelezen dat dat komt omdat je in de arena een andere speler hebt gekozen. Dus dat zou dan binnenkort met een kleine patch/update verholpen moeten zijn.;)

    Edit:Damn..net te laat:9

    Ik ben het helemaal eens dat jij kritiek punten mag geven, maar ik ben het niet eens met de kritiek punten zelf. En ik denk dat wij het ook niet eens gaan worden, dus met deze post sluit ik deze discussie.;)
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  11. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    :)
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    nouja thanx anyway;)


    ik heb de xbw cup gejoint, tot nu toe maar 3 leden..


    die challenges zijn echt zwaar:|

    bij regio 2 challenge 2: moet ik binnen 15 minuten 3 x scoren. (als ik ajax kies ben ik Colin, als ik feyenoord kies Makaay dus heb ik maar is feyenoord gekozen..)
    ik scoor in de 6de minuut, de 12de minuut en de 16de minuut!! het scheelde dus echt niks maar ik heb hem dus nog niet gehaald:'-(

    heeft iemand trouwens die gehaald dat je 2x met je verdediger en 2x met je middenvelder moet scoren in 4 minuten per helft op professional?
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  13. Kaap

    Kaap Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand\o/
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hoe werkt dat nou dat je filmpjes kan laten zien? ik heb een account aangemaakt? ik zit nu in een wedstrijd en heb een mooie goal gemaakt maar komt die dan vanzelf op www.easportsworld.com??
     
  15. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jep

    maar je moet je eerst registreren!

    Ahh gisteren ranked match.... en ineens reconect controller :9

    Enne ik heb ook gehad dat hij de dvd niet kon lezen. dus liep hij vast!
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat heb ik al gedaan zei ik tog;) maar waar vind ik het dan?
     
  17. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    rechts onder (na inloggen zie je video's staan!

    Ik denk dat je eerst moet registreren en dan pas goals maken. en verzenden!
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    oke.. jammer:mad: had wel een gruwelijke goal



    3-0 appie, wel een beetje geflateerd
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
  19. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    was die eerste keer dat ik buiten spel stond ook echt buiten spel!

    Ik dacht begint lekker 2 keer paal! haha maar jou goal met ronaldinho was mooi
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah het was 2 x buitenspel met kopbal van persie8) maar ik begon erg zwak. die 1ste van Ronaldinho had de keeper ook wel mogen pakken hoor


    zojuist in de xbw cup 2-0 gewonnen van mos009,

    en daarna 2-2 tegen mos009
     
    Laatst bewerkt: 16 okt 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina