1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah ik heb gejoint;)
    de vorige 3 tournooien die ik heb gespeeld, allemaal gewonnen:cool:

    aii slechte timing:p
     
  2. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha nou ik doe dan maar niet mee...

    Wie heeft nog wat beginner tips??

    Vriendloos?
    Viktortje?
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    doe gewoon mee voor de lol:)

    beginners tips eh..
    gewoon veel spelen dan bouw je je eigen taktiek op. probeer de tijd te nemen voor een pass en maak veel gebruik van de flanken, een voorzet gaat beter als je 2x op X drukt dan 1x (1x is 2de paal, 2x in het midden)...


    Vriendloos weet jij hoe het zit met die vaardigheids punten? ik heb er 21 en jij 20:9 maar is dat je trueskill ofzo?? en hoe gaan ze omhoog zoveel mogelijk winnen of vooral goede tegestanders??
     
  4. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26

    Wis niet eens dat je zo korte voorzetten geeft, je krijgt toch een balkje te zien?
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je een bepaald aantal classificatie punten krijgt dan ga je een niveau omhoog, het betekent dat je eens de 3000 classificatie punten hebt bereikt.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    dat is volgends mij een lange pass.

    als je van de zijkant komt en je verder dan halverwege de tegenstanders helft dan geef je er denk ik zo 1.

    1x klikken is dwarrel bal 2de paal of verder:p

    2x klikken is kophoogte in het midden of 1ste paal

    3x klikken is harde lage voorzet die keihard voorlangs gaat en waar je tegen aan moet lopen (ook erg handig)



    edit:// 2-1 en 6-0 tegen FCDANNY het 2de potje was ik los:p hattrick met kaka xD
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  7. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Shit man, 2x tegen voktor gespeeld. 1e wedstrijd ging best redelijk, verloor 2-1 maar had nog wel kansen enzo. 2e wedstrijd sloeg nergens op, leek wel tegen 13 man te spelen ofzo. Elke bal werd onderschept, geen kans gecreerd. 1e 6 kansen van hem zaten er 5. Uiteindelijk 6-0 geworden, is ook wel is goed om zo weggespeeld te worden :). Ben benieuwd of jij of vriendloos de competitie wint!
     
  8. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Thnx met die voorzetten zal ik morgen eens trainen, zal morgen ook eens aanmelden voor die competitie als dat nog kan.

    Is het ook zo dat je met de rechterstick nog sneller rent?
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nee, dan speel je de bal voor je uit

    En wat een inhaal race, van 2801 naar 2708 toen naar 2788 naar 2735 en nu weer 2811, (mijn geboortedatum)

    Maar echt een slechte dag vandaag ):

    Dit weekend begin ik met het toernooi om te spelen, maar echt jongen, 4x op rij verloren -_-
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah het 2de potje liep lekker, alleen die lob had er nog wel ingemogen:p

    haha, hoe kan dat, heb je custom match gedaan en dan rond hetzelfde niveau als jou??

    normaal presteer ik goed tegen goede tegenstanders en slecht tegen slechte, als ik tegen xbw-ers of mensen van mijn niveau speel dan probeer ik alles te scoren, en tegen andere mensen schiet en pass ik niet goed. behalve tege jou natuurlijk daar was jij gewoon beter (voor die ene x:9)
    vandaag heb ik alles gewonnen (maar 6 gespeeld ofzo:+)
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, ranked match gemaakt, in totaal van 7 mensen op de leaderbord gewonnen, en verloren van nummer 27, 800e en iemand 4000e

    En tja, dus nu weer 2811 gelukkig, maar ik heb er geen goed gevoel over dat ik verlies van zulke mensen, die van 800/4000 had ik gewoon moeten kunnen pakken ):

    En op de vraag wie het toernooi wint, ik denk Viktortje, want zo'b beetje 80% van iedereen in dat toernooi weet al hoe ik speel dus dan is het voor mij moeilijker om voor een 'verrassing' te zorgen.
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    je probeer je jezelf in de underoug positie te zetten:p onze wedstrijd won jij, ik weet niet of het wel tussen ons 2 gaat van de 11 maar ik geef ons beide evengrote kans, anders jou nog meer;)

    Kaka is egt heerlijk bij Milan, zojuist scoorde hij in blesure tijd de 1-1 equaliser, en in verlenging met een schot uit een corner de 2-1. tege een aardig hoog geplaatste opponent lijkt me zo:D


    edit:// hij staat 160ste op de leaderboards:D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 9 jan 2008
  13. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik bedoel als je verdedigt.
    En hoe kan het dat sommigen zo snel zijn? Is dat puur omdat die speler zo snel bij de bal komt, of is er een bepaalde handeling voor?

    En hoe kom je voor de man?

    Heb me trouwens ingeschreven bij die Competitie!

    Cheers
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Heb niet lekker geslapen, 1e wedstrijd tegen vikotr ging gewoon goed en had een punt moeten halen, en waarom de 2e zo kut ging weet ik nog steeds niet. Vanavond maar weer ff oefenen!
     
  15. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Leuk he zo'n spelletje :)
     
  16. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dat is als de verdediger de aanvaller vasthoudt dan 'klimt' hij als het ware voorbij de tegestander, dat doet hij al je gewoon meeloopt en tegen hem aanloopt.

    En tja, er zitten best nog wel wat goeie in hoor, Djvenco en Watskeburt zijn ook tegenstanders waarvan je kan verliezen

    Zometeen weer fifa, hopelijk beter dan gister -_-' En het ging ook beter dan gister, gewonnen van iemand in de top 200, en daarna drie tegenstanders met 5-0/8-1 en 6-1, nu nog 15 puntjes voor 2900
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2008
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb van watskeburt gewonnen, dus ik zou maar uitkijken als ik jou was :cool:
     
  18. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    in de xbw league speelde ik heeeel veel gelijk.
    deze x gaat dat niet gebeuren. ik ben erg gemotiveerd:cool:
     
  19. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik heb met 5-1 van hem gewonnen en 4-0 ranked
     
  20. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik verloor net ranked:'-(

    ff op stoom komen en dan een ptje tege jou vriend
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina