1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Tegen Watskeburt? Meen je toch niet hé, je kan bijna door zijn verdediging heen lopen :p

    Ik heb wel het gevoel dat ik ga verliezen tegen jou x'D

    En nu 2911 punten ^^ Dus vandaag in 6 potjes 100 punten weer gestegen, hopelijk zet ik dit door tot de 3000 en ben ik ook 21 ^^ En ik heb de top500 bereikt _O_
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2008
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zit nu boven de 1000 punten en zit dus in level 6. het gaat de goede kant op!
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wat is die vriendloos een zwak mannetje om tegen te spelen zeg=(
    ik verlies 3-2 totaal onterecht. Vriendloos loopt te schreewen als een klein kind als hij een bal mist, en hij liep zelfs te zingen/neurien door de mic. ik moest het geluid van me tv zacht zetten zo irritant.

    en die 3-1:lol:

    hij schiet een bal blind naar voren, en mijn keeper komt uit zonder dat ik het zeg!!!! hij rent naar de hoek toe terwijl ik nergens op klik en hij scoort zo makkelijk!!!

    soms haat ik dit spel
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  4. *360*

    *360* Active Member

    Berichten:
    297
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, stelletje fanatieke Fifa 08 spelers hier ;)
    Ik moet Fifa ook maar weer eens wat vaker spelen, maar Cod4 is moeilijk van weg te komen soms... 8)

    Ik ben eerlijk gezegd niet zo heel goed in Fifa, maar ik wil wel eens zien hoe goed jullie het kunnen! Voeg me maar toe ;)
     
  5. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    join de league maar;) er zijn nog 2 plaatsen

    league:

    DLA FIFA

    code: Dla
     
  6. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Stond heel lang 1-1 tegen hem. En vorig keer won die 2x gemakkelijk van me en had toen maar 2 afstandschoten. hoorde de hele tijd "NEEEEEE kut bal" en dat soort dingen. Daarom zet ik nooit een mic op want dan is het helemaal irritant. Verloor uiteindelijk 4-1, hij is dodelijk is de afronding. Bij de 2-1 kon ik ook ineens 5 sec niet van mannetje wisselen, heb dat nog nooit gehad. Maarja, hij heeft wel terecht gewonnen.

    Het valt me op dat jullie allemaal weten hoe die bal erin moet, recht op de keeper aflopen en dan naar de buitenkant en schieten. Bij mij staat kuyt in de spits en heb dan nooit de vrijeheid om dat te doen want hij is daar te sloom voor!
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Nou nou Viktortje, als er iemand héél smerig speelt ben jij het wel. Jij haalt twee keer keihard me mannetje neer terwijl ik voor je verdediging loop, dan hoor je rood te krijgen, maar je krijgt gewoon geel, geen wonder dat ik dan uit mijn slof schiet. En wat dacht je dan van die bal via de zijkant, verdomme gewoon 2x tegen de paal -_-

    Ik heb tegen iedereen tot nu toe verdient gewonnen, Danny verliep moeizaam, zeker die ene pass over je verdediging en ik liep de bal in je keeper :p

    En die keeper kwam uit omdat het een balletje aan de zijkant was, en ik zei nog dankjewel voor het makkelijk doelpuntje ;) Nu nog tegen Djvicenzo spelen, want dat is ook een lastige hoor, en Watskeburt is ook wel lastig als je al 2x tegen hem gespeeld heb. Al met al ben ik tevreden over het verloop tot nu toe, 3 doelpunten tegen en 9 voor

    Tegen Danny was het erger dan tegen Viktor, die bal bleef maar bij hem terug komen x'D Maar het is een stukje 'kracht', als ik rustig blijf dan verlies ik meestal. Als ik boos word omdat ik een grote kans mis, of dat het slecht gaat speel ik vaak veel beter daarna. Tegen Viktortje was het sterke begin, 2-0 in 10 min de doorslag ;)
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 10 jan 2008
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik vond het ZEKER geen terechte overwinning, je ziet meteen het voordeel van Barca, de spitsen zijn oppersterk. vanaf de aftrap 1ste helft loopt eto'o naar het goal en loopt hij een mannetje op de grond. dan schiet je zacht, krijg je rebound terug en krijg je een vrijetrap vanwege een schouderduw!!
    die eerste goal was veel geluk, schot buiten de 16, rebound, goal.
    2de goal luisterde me keeper niet goed en liep hij iets te laat naar je toe.
    ik had nog een open kans dat je keepr hem stopte. deze x was een gelijkspel zeker terecht geweest, vorige x was dat niet het geval
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, maar dan laat je maar ff achter wegen dat je me twee keer neertrapt voor de 16, jij weet net zo goed als ik dat die twee 100% kansen zijn voor mensen zoals jij en ik, en bij die twee keer paal, waarvan 1'tje met een open doel op de paal mocht je ook niet klagen.

    Maar laten we het gezellig houden, iedereen goed gespeeld en hou het toernooi levendig ^^ Ik zie dat we een goede mix hebben met goede en wat minder goede spelers

    Er zal echt niemand zijn die alle wedstrijden zal winnen
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    over dat, jij trapte mij eerst neer in een kansrijke situatie.
    mijn overtredingen waren actie/reacties daarop. ze waren idd niet op de bal maar ze waren vanaf de zijkant. zodat de bal nog kan worden geraakt, jij er nog overheen kan springen, en ik geen rood krijg.

    en over dat open doel, dat was wederom een rebound en de hoek is met je rug naar het goal erg lastig.
    hij kan er in gaan, maar het gebeurt lang niet altijd..
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja hehe, ik schiet eerst op de paal en uit de rebound voor open doel weer op de paal. Maar we hoeven geen smoesjes te verzinnen, de score staat 3-2. We winnen niks als je het toernooi wint, jij wint hem toch wel.

    Net, zoals ik al zei, had ik wat moeite met Watskeburt omdat hij al weet hoe ik speel, maar wel gewonnen met 2-0, doelpunt in de laatste minuut ^^

    Ik kon zijn teleurstelling horen, terecht ook want hij had het betere spel. Maar ik ben een counter speler ^^
     
  12. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Dat weet iedereen ondertussen wel ;)
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ik heb zojuist 10-0 gewonnen van watskeburt_O_

    maare vriendloos, ga niet zegge dat ik win, want jij wint hem gwoon, je bent gewoon iets beter dan mij;) 1 doelpunt elke match maarja je bent betr
     
  14. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    0-2 verloren van watskeburt, niet helemaal terecht gelijkspel was eerlijker geweest.
     
  15. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    10-0 lol, mijn hoogste was dan nog 5-1 :p

    Morgen eindelijk weekend, lekker spelen!
     
  16. Dayuum

    Dayuum Guest

    viktortje zo is een match?
    Ik speel niet meer zo agresief en ik wil is zien of ik wat beter ben geworden
     
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jij bent toch al 3x gebanned van deze site??

    anywayz meld je maar aan aan de XBW League code: ajx
     
    Laatst bewerkt: 10 jan 2008
  18. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb fifa 08 ook weer en heb met net aangemeld voor de XBW league dus als iemand effe zin heeft in een potje stuur maar een invite :)
     
  19. Dayuum

    Dayuum Guest

    Ik heb al een paar keer een invite gestuurd maar je antwoord niet
     
  20. lol

    lol Active Member

    Berichten:
    378
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat al in een match maar ik moet nu weg dus mischien vanmiddag
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina