1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Nee, dat is alleen mogelijk 5 vs 5, playermatch.
     
  2. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Was er laatst niej een update vrijgegeven? En nog een vraag:p(jah k ben goed besig!) hoe werken die roster updates precies?
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wat zijn rooster updates?:p maar je kan dus wel een league maken online met een stand enzo. dan kan je met 32 teams een poule doen en moet je bijv 2x tegen iedereen en dan heb je een stand...
     
  4. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Owkej das oowk cool:D Roster Updates zijn de transfers, dus stel Alves gaat naar AZ (haha) kun je dan doormiddel van een patch, alves naar az krijgen? En alle andere transfers?
     
  5. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ik speelde tegen Watskeburt en bij de 5-0 quitte hij, met Kale Kip sta ik alweer 2400e op de leaderbord :p, reeks 20 tegen mensen boven het niveau 10 (gemiddeld)

    En met Vriendloos bijna niveau 22 bereikt, ik heb 3175 punten, vandaag twee moeilijke matches achter de rug op Vriendloos, 2-1 tegen iemand in de top 100 en 4-3 tegen iemand in de top 4000

    Even over die Watskeburt, niet zo gek dat je zoveel scoort, een paasje over zijn verdediging en je bent erdoor man :p Hij speelde tegen mij met Chelsea, en hij had pressing als verdediging, dus ik kon gewoon een steekpassje doen en dan liepen zijn verdedigers naar voren en kon ik alleen op het doel af :p
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 16 jan 2008
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    hahaha:lol:
    ehm ik weet niet precies hoe dat zit. bij pes 6 zeiden ze dat ze het ook gingen doen maar dat is nooit gebeurd. updates komen vast wel maar ik weet niet of dat daar bij zit..


    maar ik stond in de eerste helft al 8-0 voor en hij quitte;) ookal is hij slecht 8 goals in 45 minuten, dan heb je wel skillz al zeg ik het zelf:cool:
     
  7. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    lol, als je het ook eens doet tegen goede mensen, dan stijg je weer, want je bent aardig wat gezak, nu moet ik de trots van Xboxworld omhoog houden ):
     
  8. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    jah klopt ik speel ook niet mer zo vaak;) alleen league, maar ik kom wel weer in de top 400 hoor;)
     
  9. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Top 400!, top 25 zul je bedoelen!
     
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik ga vanmiddag waarschijnlijk Gold kopen, dus als je metalfreak666 tegenkomt, that's me:)
     
  11. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Als je Vriendloos/Kale Kip tegenkomt, that's me
     
  12. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Gold voor 3 maanden was nergens meer te koop:confused: Waar hebben jullie het gekocht?
     
  13. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Bij ons hebben ze het overal zon beetje, bij Dixons/Intertoys/Free Record Shop
     
  14. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Ik woon in heerlen, dus dat was al een kans van 0,0% dat ze het hadden:p Maar ik ga het bestellen via gamecard.nu. Dan koop je het, en dan krijg je de code via de mail gestuurd.
     
  15. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is al gelukt:D Gaat er binnenkort nog een toernooi georganiseerd worden?
     
  16. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Zijn we toevallig vorige week meer gestart!
     
  17. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Kan ik daar nog aan meedoen?
     
  18. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Kut dag, Excelsior - Feyenoord 2-1, zo geef je gewoon de kampioentitel uit handen.
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    mooie dag excelsior - feyenoord 2-1. zo krijgt ajax het kampioenschap in z'n handen geworpen:D
     
  20. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    even rustig he, ajax heeft wel nog colin:+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina