1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Fifa 08 [Deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Soccerfanboy, 14 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Even een vraagje aan de mensen die de PS3 versie hebben. Vriend van me heeft vorige week een PS3 gekocht en meteen FIFA08 aangeschaft. Nu heeft hij het merkwaardige probleem dat er helemaal géén publiek op de tribune zit. Bij geen enkele wedstrijd. Ook zijn de graphics vele malen slechter dan bij mij op de Xbox360.

    Is dit een incidenteel probleem? Of hebben meer mensen er last van. Hij gaat in ieder geval vandaag even zijn disc ruilen.
     
  2. Achillias

    Achillias Guest

    Ik had de ps3 versie (inmiddels verkocht) en nee daar nooit last van gehad, graphics zijn indentiek aan de xbox360 versie, soms kan het wel zo zijn dat er geen publiek in het stadion zit (bug) maar dat is maar bij enkele wedstrijden het geval.
     
  3. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ja bij hem was het echt bij iedere wedstrijd. En nog meer rare bugs. Dus hij is 'm maar gaan ruilen.
     
  4. lenn_93

    lenn_93 Active Member

    Berichten:
    363
    Leuk Bevonden:
    0
    Speelt iedereen zowel thuis(dat kan ik snappen) en uit in zelfde stadion als je een club bent die geen vast stadion heeft
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  6. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft iemand de uitdaging 'grijp je kans gehaald' ik kan hem steeds niet halen. je moet iemand wisselen na de 85ste minuut en dan met hem scoren op semi pro en je moet met 3 doelpunten verschil winnen. is toch onhaalbaar of..?
     
  7. konnan

    konnan Legend Killer

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Spelen hier meer mensen op ht camerastandpunt dynamisch v2? Ik speel dit sinds kort en ik vind dat fifa hier veel beter tot zijn recht komt. De tele camera is te ver weg voor mij! Geef het is een kans, het is wel wennen!
     
  8. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Ik speel gewoon op Tele. Vind niets mis met de afstand.
     
  9. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik heb hem al gehaald. je moet gewoon ff geluk hebben. Zorgen dat je in de 85ste minuut in balbezit bent, want als je dan nog de bal moet afpakken...

    Ik zit momenteel wel vast in de uitdaging erna. Je moet éénmaal scoren en 20 dribbels halen. Niet zo moeilijk zou je denken, ware het niet dat je dit altijd moet doen met een verdediger...
     
  10. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is het handig om je verdediger in de spits te zetten. Dat zou ik dan doen
     
  11. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar 99% van alle verdedigers beschikken niet over de kwaliteiten om dribbels te maken (maar om dribbelaars te stoppen), mede daardoor staan ze vanachter...

    Die uitdagingen zijn zodanig absurd. En dat is dan nog maar regio 1...
     
  12. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    wel ff mee zoet dus..haal het spel dit weekend, zal me benieuwen..heb Fifa alleen nog maar gezien terwijl anderen hem speelden, en het zag er goed uit moet ik zeggen.
     
  13. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ben ik wel met je eens sommige zijn gewoon te moeilijk en dat nu al in regio 1 . Uiteindelijk zal ik het wel halen voor de achievements :D
     
  14. leslieajax

    leslieajax Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben nu ook bij die uitdaging waar jij bent maar moet je dan precies 20 dribbels maken of mogen het er ook meer zijn weet je dat?
     
  15. LoukK

    LoukK Active Member

    Berichten:
    365
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraag over waar ik exp points in moet steken, wat houdt FK accuracy in?
     
  16. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Free Kick accuracy, dus hoe goed de speler kan richten bij een vrije trap (bijvoorbeeld prachtig in de kruising).
     
  17. Avilla

    Avilla Active Member

    Berichten:
    86
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt natuurlijk af van welke speler het is en welke speler dat je wil dat hij wordt... Als je exp points aan de zwakke punten van de speler spendeert, kun je meer eenheden stijgen dan wanneer je die points aan de sterkste punten van de speler toe voegt. Een upgrade daarvan kost meer...
     
  18. wingsofgold

    wingsofgold Active Member

    Berichten:
    102
    Leuk Bevonden:
    0
    ff een vraagje ik heb net voor het eerst online gespeelt, natuurlijk werd ik dik vernederd met 5-0, maar goed. Ik zat alleen te zoeken hoe je kan communiceren, staat dit standaard uit ofzo?
    Want ik heb wel gezien dat je in een lobby kan en daar kan je dan chatten met text (hoe je dit snel doet met een controller is een raadsel, moet je zeker zo een chatpad voor hebben), maar voice chat lijkt niet mogelijk ofzo.
     
  19. c.ronaldo7

    c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

    Berichten:
    445
    Leuk Bevonden:
    0
    Tijdens de wedstrijd kan alleen met voice chat, in de lobby kun je bijvoorbeeld ook een usb toetsenbord aansluiten.
     
  20. t-ayfun

    t-ayfun Active Member

    Berichten:
    201
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het nou met die interactive competitie wat is dat eigenlijk en kan je ook een normale competitie spelen via live gebeurt dit allemaal binne 1 dag of per week of per dag ?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina