Beste members van XboxWorld. Aangezien je met fifa de gouden optie hebt om 2 tegen 2 te spelen online moeten we hier gebruik van maken! Daarom is hier het enige echte 2 vs 2 tournament! Meld je alleen aan, als je bereid bent alles te spelen! Wanneer er 8(of 16) teams zijn maak ik een schema dmv een loting! Real Madrid - Braziliƫ 1-3 Braziliƫ - Real Madrid 5-0
ja, Barcelona mag toch ook?? liverpool mag ook. -Alleen weet iedereen dat Manchester n00by is en een robotteam is. -Spanje is door alle extra krachten veels te goed. -ik haat fransen
Jaa dat is wel lekker, mis snelheid in de verdedeging bij ac milaan. En dat overschakelen tussen spelers werkt soms dan ook niet lekker. Blijft je verdediger heel ff stil staan. Als ik geen team genoot vind met milaan en jij niet met munchen dan kunnen wij altijd nog samen!
Dope idee dit, ik zie er al naar uit om dit te gaan spelen. Ik heb alleen een vraagje Spelen we met poules en daarna knock out, of gewoon in een keer knock out rondes? Nogmaals een geweldig initiatief dit!
Berger NL Ik wil meedoen maar ik zoek een team! Zoek iemand die ongeveer 1800/2000 skill points heeft.