Had je ook in het Fifa topic kunnen plaatsen http://www.xbox360achievements.org/game/fifa-09/achievements/
iemand al iets gehoord van die achievement dat wanneer je tegen een developer speelt en wint dat je die achievement krijgt..hoorde ik in de podcast toen ik in het menu aan het bladeren was.
Weet iemand hoe je een snoekduik maakt? Dat is de achievement flying at yourself. Ik zou het graag horen, want ik zit maar te drukken enzo. kom er maar niet achter helaas... Alvast bedankt
FLING yourself at it (betekent zoiets als gooi jezelf er naartoe) ... Dit houdt in dat je naar de bal duikt en met een kopbal scoort... (bij PES 2008 doe je dit onrealistisch vaak)... Maar je krijgt deze door op de schietknop te drukken als de bal te ver voor je uit is om nog te schieten en hij ongeveer op borsthoogte of iets lager is... dan duik je naar de bal toe en kop je hem erin...
goede morgen allemaal, heb een vraag van het spel fifa 09, hoe kan je een goeie voorzet geven dat je makkelijk een snoekduik kan maken en welke knopjes je moet gebruiken voor voorzet en snoekduik?. alvast bedankt gr joerylive7