Wie wil er mee doen met een fifa 09 clubs drop je naam hier ik zal je via fifa 09 clubs een invite sturen. hier zijn 2 achievements mee te verdien voor de gene die dit belangrijk zouden vinden. Duo-Hedgeidecimal- 50G Enter a match with 20 people in a FIFA 09 club match Well For This You Have To Create a club or join one, and when you have ten club members all in the dressing room, start up a game and then you will face against another club, aslong as the other team has 10 people, and no-one leaves the game, you will get this at the end The Venhola Ice - 20G Win a FIFA 09 Clubs match with your club. Basically Win a Fifa 09 Club With The Club You Created, This Is In The Xbox Live Menu.
Ik zal jullie deze avond een invite sturen. Dit kan je dan checken bij xbox live - fifa 09 clubs grtz
Kun je ook private slots instellen? Zodat ik met mijn club ook kan meedoen dan heb je al 10 man, en dus sneller de achievement.
volgende leden hebben al een invite gehad (graag nog accepteren) Roy Vogel ringco tosow II QuicknezZ II
Ik kan hier zodirect niets van vinden, ik denk dat je maar tot 1 club kan behoren en alleen met die club wedstrijden kan spelen, geen private slots voor een andere club. Je mag als je wil je clubleden doorgeven. Van zodra we allen die achievement hebben kan je de club verlaten en verder gaan met je eigen club.
Maar hoe wil je dit nou precies doen als er geen private slots zijn? Stel je komt met 10 man in een lobby, dan zitten er alsnog aan de overkomt maar 5 man.
Ik heb nu een competitie aangemaakt, nu wachten tot we een tegenstander vinden die ook 10 personen heeft die op hetzelfde moment online zijn. en vanuit het clubhuis kan ik jullie als AD uitnodigen om die competiewedstrijd te spelen.
Kan dat ja? Dan zullen wij ook met z'n tienen op hetzelfde tijdstip online komen. Laat maar weten wanneer het zover is.
Eerst zorgen dat ik min 15 personen in mijn club heb zodat de kans groter is dat we na het vastleggen van een datum en tijdstip 10 personen online hebben.