1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    JE kan de spelers voor het NL elftal zelf selecteren...
     
  2. Torres

    Torres Active Member

    Berichten:
    62
    Leuk Bevonden:
    0
    heb vandaag zelf het nederlands elftal maar ingevuld met goede spelers nu is het enigste jammere nog dat de tenues niet echt zijn maar daar kijk ik wel doorheen
     
  3. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha prima joh, ik ben elke dag wel op live en in het weekend volop dus dat moet wel lukken dit weekend.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Damn dit spel is wel echt geweldig, geen standaard goals maar schitterende goals en speciale situaties, als je 1 op 1 komt weet je niet wat er gaat gebeuren..
    Ook een tournooi met 64 teams gedaan met Ajax op Professional. wel moeilijk de 64 beste teams van de wereld te pakken, als je de europese top en sub top pakt zit je op 50, dan moet je dus de beste teams uit zuid amerika, korea en de VS erbij doen en zit je op 63... en dan is Volendam 64:cool:
     
  5. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Schitterend spel zeg. Net online een match, 90 minuten lang 0-0. En in blessuretijd scoor ik de 1-0 met een enorme PEGEL. HEERLIJK.
     
  6. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speelde s'middags trouwens heerlijk als een Italiaan. 1-0 voor door Adebayor, minuut 2. 1-1 dor Rooney ofzo. 2-1 door Eduardo met een prachtig schot. 3-1 Adebayor uit een counter8)
     
  7. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Vrije trappen nog wel lastig. ik mik in verre hoek, en laag (schuin rechts naar beneden) en druk dan op schieten. Vervolgens gewoon op vang hoogte door het midden :x

    Ook vind ik corners in be a pro kut :+ sta altijd rand 16, en dan vraag je de bal, krijg je hem te hard en te hoog. Dus je kopt nooit goed, en anders is het toch te ver. :'-(

    Stiften gaat trouwens met arena bijna altijd goed, maar in competitie metéén over. :+
     
  8. Ariebaa NL

    Ariebaa NL Feel Free

    Berichten:
    99
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een heerlijke game is dit_O_.Vooral online loopt het gesmeerd, heb net een vriend eventjes ingemaakt; 8-0}:].
     
  9. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    Wil je waar voor je geld? Koop dan deze Fifa. Deze game is het heden en de toekomst.
     
  10. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist mijn eerste seizoen afgesloten met AFC Ajax waarin ik in de Kuip het kampioenschap behaalde :lol:

    Ik heb slechts twee spelers gekocht afgelopen seizoen namelijk, Mamadou Sakho en José Sosa en die doen het erg goed. Klaas-Jan Huntelaar was de topscorer met 40 doelpunten en heeft nu een overall van 89. De Beker won ik ook ten koste van NEC met slechts 2-0.

    In het nieuwe seizoen zit ik in de champions league met Sevilla en een Tjechische ploeg waarvan de naam mij ontschoten is, de vierde ploeg moet nog bekend gemaakt worden.
    Ik ga sowieso Sulejmani en rommedahl verkopen en probeer dan een goeie DMC en twee vleugelverdedigers aan te trekken.

    na zo'n 2 dagen spelen heb ik al zo'n 16 achievements gehaald.
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Pas 2 potjes verloren met ranked matches van de 14 of zo :).
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  12. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ken dan ook echt niemand mij vertellen hoe je met een club een andere club uitdaagt of gwn 10 vs 10 speelt met Jou eigen club/??????
     
  13. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    jij bent mij nog niet tegen gekomen!

    Grapje

    zijn er nog mensen voor 10 vs 10
     
    Laatst bewerkt: 2 okt 2008
  14. Un4

    Un4 Active Member

    Berichten:
    254
    Leuk Bevonden:
    0
    Net online een potje met mindere teams gehad, mijn FC Utrecht tegen Leeds United. Spannende pot waar aan beide kanten het houtwerk meer geraakt werd dan het netje.. :lol:

    Gelukkig wel de bevrijdende 2-1 gescoord in de verlenging uit een vlijmscherpe counter. ;)

    Ook leuk om eens met mindere teams te spelen, er gaat veel minder goed maar dat heeft zeker z'n charme.
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een leuke avond (FC BRUGES door in de uefa cup) nu fifa spelen.
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want anders was er wel op dezelfde 5 voorgaande vragen van jou beantwoordt
     
  17. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ja maar had zo'n idee dat iedereen er overheen lulde. Maar helaas..
     
  18. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    kan toch wel gewoon die jongen zijn vraag even beantwoorden .. is dat nou zo moeilijk (en nee ik kan dat zelf niet, xbox dood en wacht dus nog even met fifa kopen)
     
  19. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    is er al een XBW competitie?
     
  20. senseo

    senseo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook net de nieuwe fifa aangeschaft en heb even een vraagje. Op welke speelsnelheid spelen jullie? Gewoon normal? Wat is volgens jullie de meest realistische speelsnelheid?

    Greetz Kees
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina