1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Normal is de realistische speelsnelheid denk ik, ik speel persoonlijk op Fast, dan kan ik beter snel rondtikken.
     
  2. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
    ik speel op langzaam maar veel verschil merk ik niet
     
  3. Achillias

    Achillias Guest

    Haha net een Ajacied 0-3 weggespeeld (Feyenoord) op de counter met 4-4-2.

    Toen de wedstrijd afgelopen was en 11 feyenoorders stonden te springen van vreugde knapte er iets bij hem en disconnecte hij meteen.


    Terwijl ik zelf een Ajacied ben lol.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2008
  4. Achillias

    Achillias Guest

    Inmiddels 57 wedstrijden gespeeld waarvan er 50 gewonnen zijn.
     
  5. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb juist pas echt online gespeeld en heb nu 9 gewonnen en 2 verloren.
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Een Ajacied die met Feyenoord speelt is geen Ajacied. Ik ben zelf PSV'er en zou nooit, maar dan ook nooit met Ajax gaan spelen in een voetbalspel. Bij Ajax en Feyenoord is de rivaliteit zelfs nog groter.
     
  7. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Precies ik als fanatieke :x Psv gek zou ook nooit ajax pakken. Dus een echte jood kan je nooit zijn |:-
     
  8. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Ik heb hem gister gekocht en vind hem nu wel echt super. Had me twijfels maar zelfs met ADO speelt het lekker. Dat is een meevaller. :)
     
  9. DarthMaster

    DarthMaster Active Member

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    @Pro Evo Gamer

    Ey, kan het kloppen dat je eergisteren een potje tegen me hebt gedaan (GT: Kiyoshu NL) , volgens mij won ik die overigens ook :p
     
  10. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    welke moeilijkheidsgraad speel je?:)

    ik vond ProEvoGamer tot nu toe de beste tegenstander, ik heb in totaal inclusief ranked/league en player matches 22 gewonnen 2 verloren en 1 gelijk.

    en daarvan had ik 1x verloren van pro evo en 1x gelijk tegen hem..


    Nu oook een career begonnen, met Tottenham Hotspur op professional, na 60 minuten kwam ik uit tegen de hammers 1-0 achter, toen ging ik wisselen en scoorde achtereenvolgens Dos Santos, de wissel Boateng en Pavluychenko met allemaal schitterende goals!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  11. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Das knap De Kuip zit er toch niet in.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 1 keer verloren omdat live plots uitging bij mij.En dan 1 keer was de andere beter dat was jij misschien.Ik weet niet meer welke ploegen dat waren
     
  13. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand hoe je een doelpunt upload? Want als je dat herhalings schermpje krijgt dan staat er dat je op Y moet drukken om het filmpje up te loaden maar dat doet hij bij mij niet terwijl ik gewoon verbinding tot live heb enzo. Iemand een idee?
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij lukte het gisteren ook niet.Ik denk dat het aan de EA server ligt.Misschien te veel mensen ofzo
     
  15. kerzhakov1986

    kerzhakov1986 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
     
  16. Achillias

    Achillias Guest

    Mensen met kortzichtige beperkingen die het verschil niet zien in een ''game'' en tevens andere proberen te attenderen dat zijn geen echte supporter zijn omdat je toevallig met het team van de vijand online speelt (om er toch een Nederlandse tint online aan te willen geven, aangezien de ander al jouw voorkeurs team gekozen heeft).

    Zouden inderdaad niet aan FIFA 09 moeten beginnen, wat dacht je van al die fans die andere teams nemen omdat ze zo goed zijn maar eigenlijk rivalen van elkaar zijn?
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 3 okt 2008
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Het volgende heb ik zojuist geplaatst in het PES topic:

    Tot mijn grote spijt moet ik, vertegenwoordiger van het PES kamp, zeggen dat ik PES 2009 (voorlopig) niet ga kopen. Vorig jaar was de keuze niet moeilijk. FIFA 08 had het gewoon niet voor mij. Het speelde gewoon niet lekker, al was het wel erg compleet.

    Maar dit jaar vind ik FIFA09 gewoon zoveel beter. Zelfs de trage animaties bij afvallende animaties zijn verleden tijd (zitten nog wel in de demo). Het speelt m.i. gewoon veel lekkerder. Ik dacht écht serieus dat ik dit nooit meer zou zeggen, maar ook voor mij is FIFA09 gewoon de betere titel........... Bij het spelen van de demo had ik ook niet een geweldige indruk van FIFA09, maar de volledige versie is gewoon erg goed. Je moet FIFA09 niet 2 minuutjes per helft spelen. Speel een helft van 10 minuten, dan ga je het op een gegeven moment écht waarderen!

    Het vergt veel gewenning, maar dat was de overgang van FIFA naar PES destijds ook. PES is wel net iets dynamischer, maar het oogt gewoon allemaal minder. Ik ben geen graphics hoer, maar als ik moet kiezen tussen het overcomplete FIFA09 (dat ik ook lekker vind spelen) of het basic PES 2009, dan ga ik gewoon voor FIFA09.


    P.S. De review van FIFA09 staat klaar, maar moet nog even (hoe toepasselijk) gereviewed worden.... ;)
     
  18. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, in elk geval iemand die neutraal elk jaar beide titels de kans geeft en niet blind steeds bij 1 spel blijft hangen, vorig jaar en jaar daarvoor speelde ik ook pes, maar vorig jaar zo tegengevallen en nu fifa gehaald..en die is inderdaad gewoon zo goed..lekkerste voetbalspel die ik tot nu toe heb gespeeld..zal PES demo zeker ook nog ff proberen, maar die moet wel verdomd goed zijn dat ik fifa links laat liggen..
     
  19. MrCaveman

    MrCaveman Active Member

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb 'm ook gekocht en vind hem tot nu toe top. Ook 10 vs 10 gaat lekker, maar dat is dus altijd unranked volgens mij? Tevens is het moeilijk te vinden... Maar het zit dus achter Xbox Live > SAP team...
     
  20. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Wat ik alleen zo apart vind is dat ik altijd wordt aangezien als niet-objectief persoon als ik ook maar de minst geringste kritiek uit op FIFA.

    Ik bedoel, ik review spellen, waarom zou ik liegen? PES 2008 vond ik vorig jaar gewoon beter spelen dan FIFA 08, al had FIFA veel meer spelmodi.

    Daarom heb ik ze uiteindelijk hetzelfde cijfer gegeven en gaf ik PES daarbij het voordeel van de twijfel. Weten jullie nog dat ik zei dat ik FIFA08 een ruwe diamant vond?

    FIFA09 is inmiddels geslepen!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina