1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat speelt liverpool lekker zeg :9 Ben een chelsea fan maar Ik denk dat ik voornamelijk Liverpool zal gebruiken
     
  2. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke. Dan ligt het iig niet alleen aan mij :)
     
  3. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een goed spel zeg. Nu een aantal wedstrijden gespeeld. Ik win nog niet veel, maar dat boeit niet.. wat een heerlijk spel. Ook zo veel online opties. Competities, clubs, 10vs10, ranked enz. Echt helemaal super!

    10vs10 loopt overigens heerlijk soepel bij mij. Geen irritante lagg bijvoorbeeld. Daar was ik wel bang voor.

    @Juugen:

    Zo vind ik Bayern Munchen verassend lekker spelen.
     
  4. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk of de Russische competitie erin zit en zo ja hoe heet die competitie dan in het Nederlands? Want ik wil Arshavin en Koller en die spelen beide in Rusland.
     
  5. Tranq

    Tranq Active Member

    Berichten:
    343
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb echt te vaak dat ik een paas geven of een voorzet op een ventje en dat dat ventje doorloopt maar de pass of vooral voorzet naar de plek gaat waar dat ventje stond, terwijl die is doorgelopen. zo verlies ik echt te vaak bal en krijg ik onnodige tegendoelpunten. Hebben jullile dit ook? fifa 08 was dat niet
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Is de camera net zo in te stellen als bij PES? Dat je wat dichter op het veld zit?

    Gisteren de Pes09 demo gedownload en die heeft me ouderwets goed vermaakt, meer vertrouwd, maar toch wil ik van allebei de games de hele versie proberen.... Maar om nou 120 euro daarvoor neer te leggen is ook wat overdreven :eek:.

    Eerst maar ff lenen ofzo, één van de 2 :D
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan je gewoon instellen.
     
  8. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Het is echt een lekkere game zeg! Met manager mode natuurlijk begonnen met Ajax en ik sta nu bovenaan. Gister avond had ik wel veel lag toen ik online ging.. :mad:
    Offline op pro-wereldklasse kan ik gewoon lekker voetbal spelen, lekkere combinaties maken enzovoorts maar online word ik toch wel vaak weggespeeld. Komt voor een groot gedeelte door de lag maar ook door mijn gebrek aan online ervaring. Oefening baart kunst. :)
    Achievements gaan ook al lekker: ik zit nu op 439 GP.
    Maar weet iemand misschien wat die 1 GP achievement inhoudt?
     
  9. Buddha

    Buddha Ohm Mani Padme Hum

    Berichten:
    785
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om een pass te geven naar een medespeler en dat deze dan naar de bal toe loopt?

    Soms zit er een tegenstander tussen omdat de ontvanger gewoon blijft staan wachten tot ie de bal heeft.
     
  10. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Dat probleem heb ik eigenlijk nog niet meegemaakt, vooral behendigere spelers zoals C.Ronaldo en Ronaldinho lopen wel gewoon goed naar de bal toe. Maar dat wat jij net noemt vond ik ook een minpunt in Fifa 08.
     
  11. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    daar heb ik ook wel last van,was ook gewend om zelf met 1x X voor te zetten rihting de penalty stip. Ben nu mezelf aan te leren voor te zetten met 2 keer X dan doet hij een strakker voorzet en mikt hij wel waar het mannetje gaat komen.
     
  12. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik dacht ik ga dit fantastische spel halen bij mediamarkt zit 12:40 minuten aan de lijn maar er neemt niemand op, ga ik zo maar dan naar de stad |:-

    Wat is de prijs bij MM eigelijk?
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Net een lekker potje gespeeld. Stonden na 90 minuten nog gelijk, uiteindelijk krijgt hij een kans en grijpt hem. Ik trap af, paas over naar Walcott ren langs de verdedigers en schiet hem keihard in de goal. Uiteindelijk met strafschoppen verloren, beide echt van 8 keer ofzo al gescoord en geen een keer mis, maar helaas schoot Gallas hem in de handen van de keeper. :'-(

    3 Potjes Ranked gespeeld tot nu toe, 3x verloren. Elke keer kom ik meteen terug maar dan is het toch weer die stomme Ronaldo of Rooney die hem net voor tijd erin knalt. 3x gespeeld, 3x Manchester United als tegen stander. :{
     
  14. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Volgens mij gewoon direct na de pass met je linkerstick naar de bal toe bewegen vanuit het oogpunt van de pass-ontvanger.

    Gisteravond wel iets grappig meegemaakt online, speelde met Utrecht tegen Milan, kreeg op een gegeven moment een counter, dus met mijn rechtsbuiten sprintte ik richting goal, geen tegenstander in de buurt, valt ineens mijn speler om.

    Er wordt gefloten, en een speler van Milan kreeg geel, daarna zag ik de herhaling, en er was helemaal niemand in de buurt van mijn speler toen ie ineens omviel. :D
     
  15. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Fifa 09 is toch 50 euro bij MM? Iemand die het bij MM heeft gekocht...
     
  16. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    wisselt per mediamarkt
     
  17. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Voor hoeveel had jij fifa 09 gekocht dan?
     
  18. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ken je iemand met een ANWB pas? Dan gewoon naar de FRS gaan, kost ie je 58 eu.
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    65,- bij de FRS ;)
     
  20. Roywilliam

    Roywilliam Active Member

    Berichten:
    439
    Leuk Bevonden:
    1
    Verschilt inderdaad per vestiging. Bij mij had eergisteren de Media Markt hem nog niet, de E-Plaza wel. Daar was ie 60 euro.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina