1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je weet hoe goedkoop hij bij een andere MM is kun je dit gewoon zeggen bij je eigen MM, kun je hem voor net zo goedkoop meekrijgen..goedkoopste prijs garantie ofzo hebben ze toch..

    Zelf vind ik penalties wel lastig, reageert een beetje vreemd soms..soms zit ik met mijn stick helemaal links te mikken en gaat hij alsnog recht door het midden, meer mensen hier last van? Of doe ik iets verkeerd?
     
  2. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Jouw signature :lol:
     
  3. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat een spel, ik speel fifa al vanaf het begin, maar 09 is echt een vooruitgang. Vaak haalde ik er ook PES bij maar denk dat ik dat dit jaar maar laat
     
  4. Sander H

    Sander H Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    49,- bij MM Rotterdam.
     
  5. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik probeer op www.easportsworld.com een profiel aan te maken zodat ik mijn goals kan uploaden maar dit staat er:Ingevoerde geboortedatum is ongeldig.

    Hoe kan dat?
     
  6. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ben je 18+ ?
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wat een verademing als je bij be a pro seasons in het eerste komt.

    WTF ik heb net in het eerste gespeeld 1x gescoord en een 8.5, doe ik de volgende wedstrijd weer met de 2e mee!
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  8. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie komt nu online? Live doet het weer hier. Oplossing heb ik gevonden! Kijk maar in het topic!!
     
  9. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, maar ook dat kan in het echt gebeuren, dan denkt een speler dat hij goed speelt en er wel weer staat, maar een trainer zijn wegen zijn vaak ondoorgrondelijk.:b:

    Heb gisteren 1 wedstrijdje gespeeld, maar stond gelijk in de basis bij het 1e..komt misschien omdat ik bij Groningen speel?
    Begrijp dus dat als je grotere teams neemt je dan evt. wissel staat??
     
  10. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had dat ook met Villarreal. Begreep daarom niet zo goed wat ze bedoelden met de reserves en al.
     
  11. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Reserves zijn gewoon met spelers als De La Red enzo. Soms zijn er vanzelf spelers gemaakt ( lees: Yilmaz; neger en hagelwit haar met snor )
     
  12. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha klinkt als een echte Turk. Een Mehmet Aurelio gevalletje? ;)
     
  13. Remcooo

    Remcooo Active Member

    Berichten:
    179
    Leuk Bevonden:
    1
    Speelde net m'n eerste ranked match..Scoor de 1-0..Hoor in 1x al de disc drive stoppen..Kreeg ik dus een disc error..Meer mensen hier last van? Gewoon unranked gaat wel prima

    Vandaag wel een raar moment: Ik loop online bij de tegenstander in het penaltygebied...Pass naar een andere speler die scoort, maar ondertussen wordt de assistaangever onderuit gehaald...Eigenlijk dus een doelpunt, maar de scheids geeft de overtreder rood en ik krijg een penalty?

    Verder speelt het spel steeds fijner :D
     
  14. Generation Tracks

    Generation Tracks Active Member

    Berichten:
    285
    Leuk Bevonden:
    0
    God; ik ontdek als vastgeroest PES speler steeds meer in FIFA.

    Zo is de editor ook niet verkeerd. Onze mannetjesputter Enoh bij Ajax zit nog niet in de game. Net het Afrikaans brok hardhout zelf maar aangemaakt. En Mitea zit ook nog bij de selectie, maar niet voor lang :cool:

    Wat een fijne game is dit. Vorig jaar kon ik de overstap nog niet maken, maar dit is toch wel het moment. De gameplay vind ik nu lekker aanvoelen, waar ik dat vorig jaar nog niet vond. Verder lekker sfeertje in de stadions en grafisch om je vingers bij af te likken...
     
    Laatst bewerkt: 3 okt 2008
  15. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heette hij eerst Marco Yilmaz:+

    1-0 gewonnen met Interactive league: Schalke - Wolfsburg
     
  16. KiVaNo

    KiVaNo Active Member

    Berichten:
    240
    Leuk Bevonden:
    2
    lol :lol:

    Bij mij werden zoals in elke match met de reserven een paar wissels doorgevoerd, komt er een verdedigende middenvelder op het veld met zo'n peter cech helmpje op zen kop. :lol:

    Daarmee kun je naar de oorlog natuurlijk met zo'n gast. :+
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Lekkere online wedstrijd gehad net, 6-5 gewonnen. Ik was Arsenal en hij Manchester United. Binnen 7 minuten stond het al 2-0 voor mij nadat 2x Adebayor vernietigend uithaalde. Niet veel later kopte hij via een corner de 2-1 binnen. Vervolgens kreeg ik een penalty maar zijn keeper hield de bal tegen, uiteindelijk met een simpel schotje net voor rust de 3-1 gemaakt. Tweede helft kwam hij terug tot 3-2, maar ik maakte er vervolgens meteen 5-2 van, daarna scoorde hij nog een keer en maakte ik opnieuw meteen er een na, 6-3. Daarna kreeg Ferdinand zomaar een rode kaart, en in de 94ste minuut kwam hij door een fout van mij op 6-4, in de 89ste minuut knalde hij hem keihard in mijn goal, 6-5 en zo eindigde het ook. _O_

    Heerlijke wedstrijd, dit vind ik echt geniaal. Niet van die pussy's die niks anders kunnen dan dicht bij je keeper komen en snel overpassen.
     
  18. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Kwestie van goed verdedigen dat overpassen. Als je een beetje goed kunt mandekken met een verdediger dan zouden ze niet zo makkelijk kunnen passen en de bal erin tikken. Vaak zijn ze genoodzaakt om dan op doel te schieten en dat lukt niet al te vaak. :9
     
  19. Bernardo

    Bernardo Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, heb eindelijk FIFA09, naar wat gekloot vandaag.
    Nu maar snel een paar wedstrijdjes tegen de computer spelen en dan online\o/
     
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Net mijn eerste pak slaag gekregen: Everton 1-4 Portsmouth. Ik kreeg die Crouch maar niet van de bal af:mad: Uiteindelijk met 8 man gestreden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina