1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 2 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Juist ook een goede wedstrijd gehad.Ik met Man u en hij met inter.Kom ik na 20min o-2 achter 2keer zlatan van afstand.De rest van de 1ste helft had ik niks te zeggen.Tijdens de rust ga ik 5-3-2 spelen en het loopt beter ik kom terug op 2-2 in nog geen 5min tijd en dan strafschoppen win ik met 2-1.Wat een wedstrijd.Nu heb ik 12 gewonnen en 2 verloren.Mooie start gemaakt vind ik
     
  2. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Crouch is onmogelijk te tacklen. Ik heb in mijn managermode verloren van Portsmouth puur om hem. Dodelijk ook in de corners.
     
  3. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    waarom kun je het haar niet aanpassen?
     
  4. Godsmack257

    Godsmack257 Active Member

    Berichten:
    470
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand eigenlijk al wat al die secret achievements zijn?

    Of misschien een link naar een site.
    Heb er wel een paar gehaald maar ben benieuwd naar de rest.
    Alvast bedankt
     
  5. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu FIFA 2 dagen en ik alleen maar concluderen dat ik hem zwaar tegen vind vallen. FIFA 08 speelde veel lekkerder weg. Dus verkoop ik hem maar. Hellaas is PES ook drama qua gameplay en blijft op die manier alleen Football Manager 2009 over als voetbalgame van het jaar.
     
  6. Technotic

    Technotic Digitaalgras.nl

    Berichten:
    808
    Leuk Bevonden:
    0
    www.360achievements.org?
     
  7. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ff een quick question: Fifa09 beschikt in Nederland toch ook over het Engelse commentaar? Dat Nederlands-only is een huge afknapper, dan bestel ik hem liever even in Engeland.
     
  9. AC/DC

    AC/DC Active Member

    Berichten:
    529
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt het topic duidelijk in de gaten gehouden. Ja, er zit dit keer ook gewoon Engels commentaar in de game.
     
  10. Dutchman020

    Dutchman020 Wtf.

    Berichten:
    481
    Leuk Bevonden:
    0
    ja nu heeft het ook engels commentaar ;)
     
  11. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ja.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vind t commentaar in fifa wel relatief zacht , zet m altijd voluit, dan de andere geluiden wat zachter en de tv een stuk harder:D

    moet eerlijk zeggen dat ik na een paar uur engels commentaar toch maar weer yoeri en evert aangezet heb :+ het engelse commentaar is wel veel beter en zegt slimmere dingen maar yoeri en evert zijn gewoon grappiger :D
     
  13. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Vreemd, ieder zijn eigen mening natuurlijk..respect.
    Maar vreemd, bijna iedereen die je hoort vinden eindelijk dat EA weer een goed spel, wel een heel goed spel hebben uitgebracht.
    Her en der lees je dat zelfs PES die hards overstappen dit jaar, maar blijkbaar (uiteraard) zijn er ook mensen die het niks vinden.
    Nogmaals, vreemd, weet niet wat je vind tegenvallen of wat je wel zoekt in een voetbalgame?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    je zou s kunnen overwegen de game langzamer te zetten, volgens mij als je hem op "langzaam" zet heb je precies de snelheid van 08, mischien dat de overstap dan gemakkelijker word
     
  15. Menace_1981

    Menace_1981 Run & Gun

    Berichten:
    315
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier ook een die hard PES fanaat die vanmiddag Fifa 09 (nav de dramatisch slechte demo van PES 09) gaat oppikken!!
     
  16. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eindelijk het uitvak gezien. Ik speelde net met een chap Celtic-PSV, ik was PSV, ik wscoorde de 0-1 en ik hoorde vanaf toen alleen maar PSV fans. Toen wilde ik een corner nemen en zag ik ze ergens in een hoek, met vlaggen en banners enzo. Net in het echt worden de uitfans dus gedrukt in een uiterste kuthoek.
     
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ik hoorde zelfs ''Utrecht'' van de tribunes afkomen gisteren, erg tof. :)
     
  18. acab Chucky

    acab Chucky Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien is de vraag al gesteld maar hoe kan je in een 10 vs 10 wedstrijd met zijn 2en vanaf 1 xbox spelen? Probeerde het net uit te vogelen maar is me niet gelukt. Verder vind ik het echt een topspel. En dat nadat ik normaal altijd pes kocht :p
     
  19. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Nee dat kan niet
     
  20. riesjart

    riesjart Active Member

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    Kun je online met iemand anders met z'n 2'en 1 team besturen? Hij op zijn xbox en ik op de mijne?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina