1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    spelers groeien te snel. in 1 seizoen van 83 naar 96??? komop.
     
  2. AtoniSD

    AtoniSD Active Member

    Berichten:
    165
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit al in mn vierde seizoen, en hij is nog jong he..
     
  3. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb een nieuwe coach-mode gestart, met udinese.

    Di Natale & Quagliarella, superduo. :9
     
  4. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer 4 potjes ranked gedaan, 3x barca en 1x man utd. Ik vertik het echt om een beter team te pakken dus heb 2x gewonnen en 2x verloren met Valencia.

    Ik verlies liever met 2-1 ofzo met Valencia dan dat ik met 4-0 over een tegenstander heen wals met Man Utd of Barca.
     
  5. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    eens. Ik speel met villareal, en sta nu ongeveer gelijk met verloren en gewonnen wedstrijden.. maarja vind het ook leuker dan standaard met ronaldo heel veld overrennen.
     
  6. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit er zelfs over te denken om naar een 4sterren team te gaan of en ander 4,5 sterren team. Nu heb ik Villa voorin lopen, best nog een snelle gast.

    Ik zet nogal vaak Morientes voorin om gewoon met positiespel e.d. te moeten scoren.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Nogal raar, ik ben nu na 3 wedstrijden voor het Nederlands Elftal al aanvoerder gemaakt.. en dat terwijl ik bij Ajax al 1 seizoen in het eerste speel en nog steeds geen aanvoerder ben. :+ En Jan Vennegoor staat linksbuiten!
     
  8. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet het ff niet meer en kan het zo snel ook niet vinden, maar kun je ook met 1 xbox met 2 spelers online?
    Zo ja, hoe en in welke modus is dat??
     
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon Ranked/Unranked match spelen en dan kan je bij Team Select op Y drukken om je maat mee te laten spelen.
     
  10. rawdiee

    rawdiee New Member

    Berichten:
    116
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet gewoon een laag team nemen. Was het eerst ook zat speelde toen met fc ingelstad of twente tegen die grote teams maar dat won ik maar 1 op de 3 keer ofzo dus ging wat zoeken en toen kwam ik uit bij Hertha BSC:cool:. 3,5 ster maar ze hebben geen schijn van kans hehe:)
     
  11. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, ik wil goals scoren door te moeten combineren en goed voetbal te spelen.

    Met valencia is het een stuk moeilijker al maar dan nog hebben ze Villa rondlopen die toch nog best snel is.

    Dus 4 sterren/3,5 sterren teams die wel interessant zijn? Niet slecht ofzo maar gewoon leuk zoals Hertha BSC?
     
  12. GengeR

    GengeR Active Member

    Berichten:
    63
    Leuk Bevonden:
    0
    Zijn de ea serves down vanmiddag? las iets van 2 uur pacific time ?
     
  13. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
     
  14. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 11 nov 2008
  15. Shariff

    Shariff Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap niet hoe mensen een hele coach-carriere kunnen doen met 15 seizoenen, Ik ben zó ongeduldig.
     
  16. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik speel online gewoon met barca. Maakt me niet zoveel uit wat mensen daarvan denken. Andere spelers nemen toch altijd ook Chelsea of Manchester utd of Milan, Inter etc. dan komt het gewoon ook op skill aan.
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Tegen Man Utd inderdaad wel, dat zijn beide way-overpowered teams.

    Maar tegen Milan en Chelsea heb je echt veel teveel voordeel met die 2 teams. Deze speel je gegarandeerd onder tafel. Inter valt nog wel mee, die hebben een beer voorin lopen genaamd Ibra, die rent iedereen eruit en beukt alles omver. Plus hij scoort van de meest onmogelijke positief doelpunten.
     
  18. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, dan heb ik wel tegen hele slechte tegenstanders gespeeld. Ik heb in het weekend weer is online gespeeld met milan. Van de 20 potjes waren er zeker 14 tegen man utd en ik heb ze allemaal gewonnen. Nou gebruik ik wel mijn eigen tactics en ik pass enorm veel, maar het leek te werken.
     
  19. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Chelsea heeft gelukkig geen beer voorin lopen_0/
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk werkt dat ook wel Badstreak, en als je gewoon echt skill hebt maak je zelfs de Man Utd en Barca gastjes gewoon in. Maar ik heb echt teveel potjes verloren omdat mijn verdedigers gewoon er meteen uitgelopen worden door Messi, Etoó, Ronaldo en Rooney. Als ik op een normale en goede manier verslagen wordt door die gasten maakt het me niet uit, maar op zo'n kutmanier verliezen is echt bagger. Zeker als je gewoon veel beter bent de hele wedstrijd.

    @ Gizmo007.
    Drogba en zelfs Anelka zijn ook wel beren ja maar ik heb nooit het gevoel dat die echt te sterk zijn, zeker al 30 potjes tegen Chelsea gespeeld. Bij Inter is het gewoon Ibra die niet van de bal te krijgen is en serieus onmogelijke en onrealistische doelpunten maakt.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina