1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb zovaak met en tegen chelsea gespeelt. Drogba beukt iedereen omver, net als Toni bij Bayern. Ik heb zelf ook heel lang nog met Milan gespeelt en die zit echt niks onder Barca of Man utd. Als je maar de goeie opstelling neemt. Ik ga ook echt niet als iemand Feyenoord gaat Barca zijn. Als iemand dat doet neem ik Ajax, gister nog 3 potjes Rangers - Celtic gespeelt en alledrie gewonnen. Ik speel gewoon altijd met 1 vaste opstelling die ik in de managermode ook gebruikte. Ik begin gewoon met barca als ik dan zie dat de tegenstander ook 5 sterrenteam neemt houd ik die gewoon.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk, dat is al heel anders dan je reactie bovenaan deze pagina ;)

    Tegen topclubs kan je inderdaad zelf een topclub pakken. Maar er lopen ook pipo's rond die zelfs Barca pakken zodra ik zelf op Numancia sta :eek:.

    Dat blijft een beetje jammer! :)
     
  3. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Ibrah kan dat ;) getuige zijn hakbal een maandje terug :p
     
  4. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Haha idd ibra is in het echt ook de koning van de ''Onrealistische goals ;)'' Die hakbal was dan ook gewoon een bug.
     
  5. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ooit eens een avatar gemaakt op eafootballworld.com, die is nu ook te zien in FIFA zelf, maar als ik m'n avatar nu verander op eafootballworld verandert hij op de site wel, maar in FIFA verandert hij niet... Hoe kan dat?
     
    Laatst bewerkt: 12 nov 2008
  6. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Schijt hekel aan die lobby in BAP online. Elke keer joinen ze een team. en dan gaan ze weer naar het midden en komt er een tijd bij. Zit nu al 5minuten te wachten tot die teams eindelijk verdeeld worden

    Ook elke keer dan zitten er 10 spelen bij 1 en 9 bij de ander en dan joined die laatste niet chelsea.
     
  7. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Idem dito hier,is er al een oplossing.
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    He, ik zag op Marketplace dat je allemaal commentaren kon downloaden, oa Russische en Spaans. Helemaal gratis, er was wel een Engels 2 maar die kostte 500 Points. Weet niet of het al gemeld is maar kwam het vandaag tegen :D
     
  9. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Cool! ga het is proberen, is altijd leuk wat afwisseling :D
     
  10. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu met managermode in de transfersperiode heb ff vraag:
    Staat bij de spelers als ik er een bod op wil uitbrengen ook in dat rijtje:
    aantal onderhandel. wat heeft dit voor betekenis?
    hoe vaak ik op hem kan bieden ofzo?
     
  11. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    krijg je ook meer commentaar als je het Nederlandsecommentaar pakket download?
     
  12. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Lijkt me wel anders staat die ook niet op Live. Ik kan anders geen reden bedenken waarom een Braziliaan Nederlands zou willen horen.
     
  13. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Er gaat niks boven het commentaar van UEFA Euro 2008. Dat was genieten. Lekker dramatisch!
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Op de ps3 zijn 10 talen te downloaden gratis. Italiaans, Spaans en Braziliaans heb ik ff genomen. Italiaans klinkt heerlijk moet ik zeggen. Nog steeds erg ingesproken en niet altijd even goed maar wel leuker dan elke keer engels :)
     
  15. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me juist niet.

    English 2 zal wel extra dingen bevatten en daar ben ik zeer benieuwd naar.

    Edit: Laat maar zitten. Schijnt Euro 2008 commentaar te zijn. Binnenkort wel een patch las ik.
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
  16. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren mijn (goedkope) exemplaar mogen ontvangen. Moet zeggen t.o.v. demo is het wat anders. Na de sterke Fifa 08 is deze 09 nog beter. En dan stel ik mij de vraag hoe het nog beter kan...
    Alleen heb ik nog wat problemen bij bal bescherming. Ik las ergens hier op forum en ook in handleiding dat LT de knop is die je moet gebruiken. Maar ik merk daar niet veel van tijdens wedstrijden. Online zie ik vele tegenstander die hun bal prima kunnen beschermen en quasi niet te stoppen zijn, ook tijdens het sprinten.

    Iemand enige tips?
     
  17. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit ook een beetje met dit probleem, of dat ze heel makkelijk wegdraaien (of de bal in de draai meenemen), of de bal perfect aannemen... Bij mij stuitert ie steeds van de voet, of hij neemt hem gewoon niet lekker aan... Bij PES had je hier een knop voor... is dat hier ook zo?
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    Logisch gezien is het de knop 'LT' maar heb de indruk dat het niet zo goed werkt. Deze gebruik je trouwens ook voor bepaalde dribbels uit te voeren.
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er waarschijnlijk aan dat je tegen Man U speelt. Die gasten zijn zo sterk dat ze je continu omver beuken.
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Man Utd is na de Adidas update een stuk minder, 82-81-82 geloof ik. Klopt ook wel want in real life zijn ze niet echt in vorm in de PL.

    Barca daarentegen is 93-86-85 en net 10 games gedaan tegen 10 andere tegenstanders. 8x Barca. Geweldig!!

    Juve is nu ook weer erg sterk na de update, 86-81-85. In RL draaien ze ook wel lekker geloof ik maar toch...
     
    Laatst bewerkt: 14 nov 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina