1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat en het is gewoon een arrogante lul.
     
  2. Coachman

    Coachman Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Gister eindelijk wat online potjes gedaan.
    10 vs 10 paar potjes is wel lachen als je met serieuse mensen in je team bent, wat helaas niet altijd wil lukken.
    Interactieve league gespeeld, nadeel is dat je dan steeds de zwakkere bent.
    Alles verloren maar me wel vermaakt.
    Alleen die Drogba slaat nergens op, alle voorzetten op hem kop hij erin
     
  3. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat begin ik ranked wedstrijden te haten vandaag nog even gespeeld en door lag kom ik achter en dan gaat die nog vanachter te bal rondtikken.Wat een kinderen online.Nu heb ik 131 wedstrijden gewonnen en 19 verloren maar ik ga meer unranked spelen dat is veel leuker.Juist een paar gespeeld en dat is veel beter meer 3sterren ploegen of 4 maar eindelijk geen 5 niet meer.
     
  4. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ja, ik speelde gisteren met Volendam tegen Wizards, leuke wedstrijden zijn dat altijd. In dat soort wedstrijden draait het juist om je inzicht want je tikt nergens snel door en je hebt ook geen speedy gonzales op de flanken en als spits...
     
  5. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Zo'n goal krijg ik een enkele keer tegen, maar dan sta ik echt ontzettend slecht te verdedigen. Ik vind dat niet aan het spel liggen. Want als ik gewoon goed sta gepositioneerd in de verdediging, dan zijn die ballen eenvoudig te verdedigen. Als er naast je iemand vrij staat, logisch dat je daarheen passt. Punt is dat je ertussen moet komen met je verdediger.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Klopt ook wel, maar waar het bij om gaat is dat er mensen zijn die alleen maar zo kunnen scoren/proberen te scoren. Ik heb ook wel eens zo gescoord maar ik ben niet iemand die niks anders kan doen dan dat, daar erger ik mij aan.
     
  7. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
  8. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    heb braziliaans commentaar gister gedownload, heeft iemand idee hoe ik dat kan activeren?
    thx!
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Ik ben echt klaar met spelen tegen Manchester United online. Net weer, als 2 spitsen voor heeft hij Rooney en Ronaldo en daar achter Tevez en Berbatov. Kan alleen spelen naar Rooney en Ronaldo en kan voor de rest niks, moet elke dooie actie van zijn superhelden na kijken maar wordt helemaal zenuwachtig ( zie ik aan zijn spel ) als ik kom aanvallen, dan tik je hem helemaal weg en dan leaven ze. Echt, wat een bagger. :emo:
     
  10. Nurt Cobain

    Nurt Cobain the real RocknRolla

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik me niet vergis, zo 1-2-3 uit mijn hoofd (zit op me stage), My Fifa en dan settings daar staat het wel ergens tussen....
     
  11. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    Held, klopt daar kan je t veranderen in brazilian (portuguese)
    echt te vet :)

    Aahhh momento buena ibrahimovic!! nnnn GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLL :+ en meer van dat soort _O__O__O_
     
  12. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus wat een graf zooi, heb ik weer een corrupt save file met Fifa. Ik zit halverwege seizoen 7 . Ik heb gelukkig nog wel een save file aan het begin van seizoen 6 dus ik hoef gelukkig niet helemaal opnieuw te beginnen. Maar het is echt ziekelijk iritant en het gaat echt nergens over. In fifa 08 had ik het ook al. Stelletje prutsers daar bij EA.

    Nu zit ik met het 1e seizoen van Chelsea en heb dus heel veel andere spelers dan in seizoen 2 met Chelsea en dat is gewoon niet leuk. Ik ga wel alles simmen en dan ga ik wel mooi met een ander team verder. Echt ongelovelijk jammer want ik had net heel veel goede spelers die echt ziekelijk veel geld waard waren en die heel veel ervaring hadden opgedaan etc. Iniesta was bijvoorbeeld al 94.

    Damn ik haat dit echt zo erg.
     
  13. Hareksjon

    Hareksjon Active Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand misschien zin om een keer een Ajax- psv ofzo te spelen heb sinds gister fifa, maar wordt nu al moe van sommige tegenstanders die leaven als ik eindelijk een keertje lekker speel. mijn nick: jeweetwiebaasis
     
  14. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Even vraagje: is het ook mogelijk om tegen een maat te spelen, op een console, met je manager mode team? Een maat van me denkt dat ie mij met mijn wereldsterrenteam Real Madrid kan verslaan. In de selectie zitten onder andere Ibrahimovic, C Ronaldo & Benzema allen hoog in de 90 overall ;)
     
  15. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Zelfs unranked heb je die gasten die zo graag met man u spelen zelfs al neem je een ploeg met een halve ster dan nog nemen ze man u
     
  16. maikiboii

    maikiboii Active Member

    Berichten:
    313
    Leuk Bevonden:
    0
    ja klopt, haat aan die stelletje manu lovers.

    Jammer dat sommige spelers zooo goed zijn gemaakt.

    Hebben nog meer mensen hier het idee dat (met coachmode op wereldklasse) je team vaak nadeel heeft. tegestander loopt sneller, jij loopt langzaam, ze kappen makkelijk en het is lastig om de bal af te pakken. Echt hinderlijk.. en dan speel je gewoon normaal tegen Fenerbache met Feyenoord, maar tegen Volendam heb je bijna geen kans om de bal te krijgen. erg irritant..
     
  17. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Op wereldklasse niet. Zelfs op Legendarisch heb ik daar niet zo veel last van, ook al speel ik met een wat mindere ploeg. Al merk ik wel dat ik makkelijker win van een hoger geklasseerde ploeg dan van een wat slechtere
     
  18. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina