1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet der ook gewoon niet tegen spelen.
    Van mij mag je elke team kiezen behalve Manchester United
     
  2. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Jaa maar na een stuk of 7 keer wil ik toch wel een wedstrijd gaan spelen. Dus dan toch maar tegen manchester. Snap niet dat die gasten het zelf ook niet triest vinden.

    Iemand had als favoriete team arsenal en een ander barcalona. En die kiezen beide manchester. Hoe triest kan je zijn!
     
  3. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Welk elftal kies jij dan? Ado?
     
  4. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik verlies eerder van Arsenal dan van Manchester United. :eek:
    Ik weet niet wat het is maar ik speel altijd verdomd slecht tegen Arsenal.
     
  5. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd als mensen een 4,5 sterren team als begin team hebben doen ze ook Man utd kiezen. Dat doen ze omdat ik dan Feyenoord heb en dan kiezen ze maar Man utd. Zo triest echt zo overpowered. Ik had Man utd ook paar keer gekozen tegen Man utd maar het is echt niet normaal hoe goed. Man utd zonder Rooney en Ronaldo is een wereld van verschil.
     
  6. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Als je je irriteert aan Man Utd speel er dan gewoon niet tegen ...
     
  7. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Welk level ben je? 8)
    En trouwens volgens mij zijn 200/303 berichten van mij in deze topic! :9
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  8. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    Net level 15 geworden
     
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Nee want dan win je niks. Speel met benfica 4* of ac milaan 5*. Het gaat mij er gewoon om dat als je favoriete team arsenal in het echt is je toch niet met manchester gaat spelen alleen omdat ze beter zijn. Als je favoriete team barca is ben je echt wanhopig als je dan toch nog manchester kiest. Het is gewoon niet leuk dat als je 7x een wedstrijd maakt je de 7e x weer manchester tegen komt terwijl ze als voor een team zijn waar je heel goed mee online kan spelen!
     
  10. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo sta je op 1500 punten, zo regelt Fifa even dat je er 5 verliest :lol:. Ik snap niet dat ik deze game nog blijf spelen, wat een hoop bugs, veeeel te snelle spelers en onrealistische magnetische doelen :lol:.

    Toch zit ik alweer te wachten op de volgende pot =(=(

    EDIT

    Toch met Villa (zonder update) tegen Man Utd (zonder update) geprobeerd. 3-2 gewonnen, dit zorgt weer voor een flinke opluchting. Het lompe was alleen dat zijn spelers perfect vrij liepen en dan een bak met snelheid hebben daar wordt je bang van. Zonder update is het nog wel te doen maar met is het echt bagger =(

    Ik snap ook echt NIET wat EA hier nou mee wil bereiken?! Dat IEDEREEN man utd pakt? en nu dan Liverpool ook?
     
    Laatst bewerkt: 11 jan 2009
  11. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik gaf net manchester united nog even een kans.. Was namelijk al 10minuten naar een wedstrijd aan het zoeken.
    En wat blijft het toch kut. Ik pakte juventus, met natuurlijk niet de minste verdedigers, en ze worden gewoon als kleine kinderen voorbij gerent door die superhumans van manchester... Om die spitsen van hun zo overrated te maken, doen ze de beste verdedigers van de wereld veels te kort.. alsof die in het echt ook geen vuist kunnen maken tegen die spitsen.. laat me niet lachen..
    Uiteindelijk met 6-5 verloren. Kwam 5-4 voor in 109de minuut, waarna hij nog in 113de en 120ste minuut scoorde.. Wat een kutwedstrijd...
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een game als vanouds verloren! 4x de paal, 2 bijna open goal kansen op precies dezelfde manier ingeschoten als normaal, maar nu had de keeper hem ineens :eek:.

    2x voorgestaan, hij maakt 2-2 in de 89e minuut. Echt verschrikkelijk, weer naar die kutpenalties. scoren er allebei 5. Hij grijpt de bal uit de kruising, serieus uit de kruising, lijkt net een aap ofzo :eek:. Daarna scoort hij natuurlijk.
     
  13. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Penalty's moeten ze echt afschaffen. Ik verlies daar serieus 9/10 mee..
     
  14. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet alleen Rooney en Ronaldo
    Zlatan,Henry,Messi,Amauri en de NUMMER 1 VAN FC SUPERHUMANS IS Torres niet normaal hoe die rent.Moest voetbal zo echt zijn ging ik geen wedstrijd kijken.Dat ze de verdedigers ook sneller maken
     
  15. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Ja, maar verdedigers worden zowiezo flink onderschat in de voetbalwereld naar mijn mening, spitsen komen in het nieuws omdat ze scoren.. en dan zijn ze een wereldspeler? Verdedigers rennen zich sommige wedstrijden de longen uit hun lijf om tegendoelpunten te voorkomen, en die komen vrijwel nooit in het nieuws. Ook geld voor hun heel vaak een veel lagere transfersom dan voor spitsen, terwijl sommige verdedigers rooney en ibrahimovic redelijk eenvoudig van de bal af zetten..

    Dit is gewoonweg geen voetbal meer, ik wil wel eens met rooney, van de ene kant van het veld, naar de andere kant van het veld rennen.. kijken hoeveel seconden hij daarover doet, dan zie je de verschillen pas echt goed.
     
  16. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    laatste tijd wel vaker gehad dat de wedstrijden niet worden geregistreerd. ik krijg wel e-mails in mijn inbox maar op mijn ea pagina staan ze niet allemaal. net 3 keer achter elkaar gewonnen is er maar 1 genoteerd. die andere 2 leavde, ik dacht dat je dan ook een winst erbij kreeg?

    q -_-' p
     
  17. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet in je player hub kijken daar staan je overwinningen wel gewoon :)
     
  18. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben echt weer triest bezig :lol:.

    Net verloren van Standard, stond met 2-0 voor. Natuurlijk komt hij weer op 2-2 en zelfs op 2-3 omdat mijn keeper tegen zijn aanvaller aanschiet met het uitschieten. Daarna ngo 3-3 en penalties wederom verloren.

    Laat het gewoon lekker een gelijkspel worden, fuck EA
     
  19. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    keepers in fifa hebben echt een IQ van een baksteen...
     
  20. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk hij kan zo goud winnen op de Olympische Spelen.
    De verdedigers verdienen meer respect.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina