1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09 [Deel 7]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 29 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    In het begin speelde ik heel vaak met Valencia, dit werkte op een gegeven moment niet meer.

    Net weer gepakt en Chelsea met 4-0 verslagen en The Spurs met 3-0. Ik denk dat ik weer even bij Valencia blijf (zonder adidas update). Heerlijk elftal toch, Villa met Morientes in de spits, Silva erachter :p
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  2. rimrimmel

    rimrimmel Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    level

    Weet iemand hoe je er achter komt welk level je momenteel ben? En hoe kun je van je tegenstander zien welk level hij is?
     
  3. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    je kunt na elke wedstrijd een mail aan jezelf laten versturen met die info.

    ergens onder live instellingen
     
  4. rimrimmel

    rimrimmel Active Member

    Berichten:
    11
    Leuk Bevonden:
    0
    Check! Vanavond gelijk even uit proberen.
     
  5. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    is het mogelijk dat ik een match win, bijvoorbeeld +30ptn krijg, maar dat mijn tegenstander ook nog steeds +27 punten ofzo bijkrijgt? Heb dit namelijk elke keer opnieuw dat, of ik nu win of verlies, het verschil in punten nihil is.
     
  6. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328

    Mijn neefje speelt als Chelsea, een kameraad als Manchester United. Hun spelen hier al mee sinds FIFA 08. Ikzelf speel al sinds 2007 met Liverpool dus weet wel wat het team kan. Maar met de recente updates ( LiveSeason ) vallen mijn spelers echt om een scheet gewoon om, erg irritant. Je hebt 5 seconden nodig om jezelf te herstellen en dat zijn 5 seconde teveel.

    De aanval is erg sterk van Liverpool. Vooral als je Babel i.p.v Kuyt ( of de andere rechtermiddenvelder ) zet. Babel En Torres zijn ERG snel. Kuyt en Keane hebben een goed schot, maar zijn dan niet snel en blijven na een tackle iets beter op de been.

    Het middenveld en verdediging is momenteel echt om te janken. 75~83 t.o.v de 85~90 van Inter, Man-United, Barcelona of andere 5 sterren teams. Daar komt een Ronaldo of Ibrahimovich erg snel doorheen, best jammer want ik hou van tactisch spelen.. Desbetreffende spelers kan jij met een 90+ verdediger NIET omgooien of vertragen, deze corrigeren zich in een milliseconde.

    Vind het gewoon jammer. In FIFA07 had je ook al een doorstoom techniek ( gewoon recht blijven lopen en niks anders doen ). Dit was dan weer BIJNA verdwenen in FIFA08, jammer genoeg is dat met 09 en de LiveSeason optie weer helemaal tot leven gekomen :mad:

    Je krijgt als het goed is altijd punten tenzij je de wedstrijd vroegtijdig verlaat. Ik weet nog steeds niet precies hoe dat zit. Als je de wedstrijd na 5 minuten al verlaat zie je dit niet terug in je profiel of op EASportsWorld.com. Als je 5 rode kaarten weet te bemachtigen ( ik weet van niks :d ) dan eindigd de wedstrijd altijd 3-0 ( voor je tegenstander 3-0 dan ).
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  7. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat weet ik, ik speel mijn matchen altijd uit. Maar wat ik bedoel; of ik nu win of verlies, ik en mijn tegenstander krijgen ongeveer hetzelfde aantal punten na de wedstrijd (punten voor online ranking), of ik nu win of verlies. Wou vragen hoe dat kwam. Thanks
     
  8. Cerberi

    Cerberi Active Member

    Berichten:
    278
    Leuk Bevonden:
    0
    dat zijn toch EAFW punten, geen skill points?
     
  9. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Ask EA, dat weet ik namelijk ook niet. Misschien om het eerlijk te houden voor alle spelers. Zou oneerlijk zijn als iemand FIFA09 nu online gaat spelen voor het eerst ( zonder enige FIFA kennis ). Krijgt hij eerst 30 verlies om z'n oren en staat dan nog op 0 punten.


    Ik denk om het een beetje "fair" te houden
     
  10. Arie Moens

    Arie Moens Active Member

    Berichten:
    128
    Leuk Bevonden:
    0
    Oke, en zijn dat dan zogenaamde EAFW punten om van level etc. te stijgen? Want dan lijkt het me wel een zinloos systeem en hoe kan je dan in hemelsnaam de beste zijn als je steeds praktisch evenveel punten krijgt dan iemand die misschien veel slechter is. Dan moet je gewoon ultraveel wedstrijden spelen?

    Schiet me niet dood als ik domme dingen vraag :D
     
    Laatst bewerkt: 12 jan 2009
  11. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Geen idee wat het verschil is. Weet alleen wel dat als je WINT je meer punten krijgt en hoe HOGER het level van je tegenstander hoe meer punten je verdiend.
     
  12. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Toch weer is belachelijk verloren juist weer van 800 naar 1000 echt belachelijk.Het lukt mij niet meer om een laaste man te hebben dus dat er 1 verdediger altijd achter de andere verdedigers blijft.Iemand dat weet hoe dat weer moet ?????
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    gewoon zelf een formatie maken die zo werkt
     
  14. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, net weer masterlijk verloren :lol:. Hij Villa, ik Valencia. 2x de paal, 2x alleen op de keeper maar wordt teruggefloten voor de voordeelregel :lol:, om zo een vrije trap te krijgen waar je geen kut aan hebt.

    Hij 1 schot met Milner, zeker 10 meter buiten de 16 =(.
     
  15. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    1 verdediger en 3 of 4 verdedigende middenvelders?

    vandaag gaat het voor geen meter, zeker al 10 keer verloren en 2 gewonnen ofzo. op de een of andere manier kunnen zij wel gewoon rustig dribbelen op mijn helft maar ik kan amper het middenveld komen. ook kunnen zij wel naar hun spitsen passen zonder dat ik ervoor kan komen maar vice versa ben ik altijd de bal kwijt, te triest voor woorden dit. daarnaast heb ik ook geen kaas gegeten van formations of custom tactics en doe ik eigenlijk maar wat. terwijl de tegenstanders perfecte passjes geeft door mijn verdediging. maakt niet uit hoe ik speel 4 1 3 2, 4 2 2 2, 4 4 2, ik blijf verliezen kan geen enkele kans creeeren, echt te frustrerend voor woorden.
     
  16. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag gaat het bij mij ook niet lekker. Zeker 20 potjes gespeeld en ik denk dat ik er maar 8 heb gewonnen ofzo.

    De manier waarop is helemaal triest, 3x voorgestaan met 2-0 en dan toch verliezen. Ik heb maar 1 wedstrijd die ik heb verloren niet voorgestaan, verder kwam ik allemaal op minimaal 1-0 voorsprong. Scoren gaat dus wel, maar ze lopen soms op miraculeuze wijze door men verdediging. Zeker met Ibra, Ronaldo, Rooney, Torres en heeeel vele andere in het team.
     
  17. Big Boss

    Big Boss blaat

    Berichten:
    547
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is ook zuur, liverpool en man united mijd ik dan ook gewoon. inter vind ik nog wel te spelen. vanavond maar weer verder gaan en even uitvogelen hoe je nu kansen kan creeeren en verschillende opstelling proberen. eigenlijk alleen even een leuk team uitzoeken.
     
  18. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Speel nu met ac milaan en die hebben 2-2 gespeeld het weekend. 2x pato gescoord dus die komt er bij mij dan in na de update. Lijkt mij dat die aardig gestegen is!
     
  19. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    1 verdediger en daarvoor de gewone 4 verdedigers
    dat is voor Torres tegen te houden want dat is supermegahuman.
    Juist kwam ik iemand tegen met 7 verdedigers niet normaal want je online tegenkomt
     
  20. Sjakiejojo

    Sjakiejojo Active Member

    Berichten:
    524
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel offline op medium en ik kan maar niet scoren. Iemand tips.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina