Hallo Allemaal,
Ik wil een Fifa 09 toernooi opzetten waarbij geen teams met 5 sterren worden gebruikt. Met maximum aantal sterren is dus 4.5 en voor de eerlijkheid van het toernooi wil ik een minimum van 4 instellen tenzij iemand perse met een minder team wil spelen laat het hier dan even weten.
Het toernooi is op basis van knock-out. Er worden 2 wedstrijden per ronde gespeeld1 host je zelf de andere wedstrijd host je tegenstander, bij gelijke stand na 2 wedstrijden, (bijvoorbeeld: je verliest de eerste wedstrijd met 1-2 en wint de tweede wedstrijd met 2-1 = totaalscore van 3-3 ) wordt er een derde beslissingswedstrijd gespeeld. Bij gelijke stand na 90 minuten van die wedstrijd wordt er wel verlengd en eventueel strafschoppen genomen.
De regels zijn als volgt:
*Je speelt 5 minuten per helft.
* Als beide wedstrijden in een gelijkspel eindigen (bijvoorbeeld 2 keer 0-0) wordt er ook een beslissingswedstrijd gespeeld
*Wie de beslissingswedstrijd host moeten de spelers zelf uitvechten.
* Adidas live niet toegestaan.
* Quiten staat voor opgeven en uitschakeling.
*Maximaal 2 mensen mogen hetzelfde team kiezen. Mochten 2 dezelfde teams tegen elkaar moeten spelen moeten beide spelers een ander team kiezen.
Heb je tips of ideeen waardoor het toernooi nog leuker kan worden, laat ze hier dan achter.
De winnaar van het toernooi krijgt van mij een 48-uurs live code, zijn er nog meer mensen die zo'n mooie code willen doneren voor de winnaar laat het even weten.
Als je mee wilt doen meld je dan hier aan. Laat je gamertag en de club waar je mee wilt spelen achter.
Deelnemers tot nu toe:
Tha Niekertje - Sevilla
Pyamamannl- Atletico Madrid
Ferron - Liverpool
juliussssssss - Arsenal
EffeX PasSoA - Aston Villa
Splatman77 - AS Roma
PowerSlim NL - Tottenham Hotspur
vPx Secour - Lyon
Laatst bewerkt: 31 jan 2009