1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Vet!!!

    Erg leuke achievements, op alle soorten manieren scoren en ook een Co-Op Achievement _O_

    is het al bevestigd?? en wat zijn de andere achievements???

    Die FIFA 08 achievements waren lame, dan moest je al die objectives doen, erg saai.

    Ook vet dat je ee league met 64 teams moet winnen:D:D:D
    Dat ga ik gewoon op Wereldklasse proberen, ik kan niet wachten!
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Heb de demo gespeeld en vind het erg gaaf. Ik sta te twijfelen welke ik zal nemen, eerst maar eens de PES 2009 demo halen als die er is.
     
  4. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    * Sow, die Dzsudzsák lijkt er wel erg op. Hoop dat bij elke speler het gezicht goed is nagemaakt. Fifa 08 had dit bij alleen de sterspelers, Pes 08 had het zowat bij iedereen dus dit jaar kan Fifa 09 eigenlijk niet achterblijven.

    * Mijn mening over PES 08. Dat spel was zo onrealistisch snel dat ik het absoluut niet leuk vond om te spelen. Oke Fifa 08 was sloom... maar vond hem fijner spelen dan PES 08. Nu ik de demo van Fifa 09 heb gespeelt moet ik wel ff zeggen dat ik dit de perfekte snelheid vind. Het speelt gewoon realistisch. PES 08 ging gewoon arcade snel. Als het zo snel zou gaan in een echte wedstrijd staat iedereen na 10 min aan de kant te hijgen omdat ze kapot zijn.

    * Ik ben supertevreden over de demo van Fifa 09. Er kan nog veel veranderen tot het spel uit is. Hoop echt dat het engels commentaar in de xbox 360 versie komt, mijn part als download.

    * Ik heb een ps3 en een xbox 360. Heb hem alleen op de xbox 360 gespeeld. Ga vanavond de ps3 versie testen en dan ga ik kijken wat de verschillen zijn.
     
  5. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Hèhè, eindelijk een foto gevonden waarbij het uitvak ietsjes zichtbaarder lijkt...

    [​IMG]

    Daar achterin zie je echt een mooi strookje blauw. Volgens mij zie je op het veld Bayern-Chelsea of zo en achterop dus de Chelsea-fans.
    Of het moet de belichting zijn, maar dat denk ik niet. ;)

    Ik heb nog een duidelijkere screen gezien waarop de away stand wél duidelijk stond, die kan ik niet meer vinden...
    Waren allemaal supporters gekleed in het geel, meen ik.
     
  6. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zou ook een lichtinval kunnen zien, maarja het was toch bevestigd dat het uitvak zichtbaar zou zijn?
    Dan zit het er gewoon in;)
     
  7. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Hoe hebben ze die 10 vs 10 mode dan in je oog je gekregen?

    Verder ben ik ook positief over FIFA09. Hoewel ik nog niet het (PES)"gevoel" heb speelt het lekker. De online opties (clans en 10 vs 10) zijn inderdaad vernieuwend. Daarom zal ik na ruim tien jaar weer een FIFA kopen.
     
  8. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Nah, het lijkt me gewoon blauw. Het vak daarboven is niet blauw namelijk.
    Ik dacht ook dat het bevestigd was, maar nadat ik hier wat dropte over het uitvak, waren er nog mensen die dat niet zeker wisten.
     
  9. Willem-P

    Willem-P Fifa 09

    Berichten:
    166
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net ff op de demo eerste potje gespeeld. Het ziet er echt prachtig uit en het speelt ook prima.
     
  10. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    The purist 100
    Complete a Manager Mode season without simming any games

    Deze achievement is een eitje! Dat lukt iedereen wel.
    Verder ben ik ook erg tevreden met de demo. Vind het mooi en leuk spelen! Toppertje!
     
  11. Juugen

    Juugen Active Member

    Berichten:
    604
    Leuk Bevonden:
    0
    Ga dit spel zeker kopen. Ik kreeg net ook twee gele kaarten tegelijk (op twee verschillende spelers)
     
  12. Lightnezz

    Lightnezz NsG Manager

    Berichten:
    855
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat had ik ook :cool:

    Het scoren blijf ik lastig vinden, vooral afstandschoten gaan er maar niet in tijdens een vriendschappelijke wedstrijd :'-(
     
  13. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    ontdek net (via intrapveld) als de bal op je wordt ingespeeld en je houdt sprinten en juggling button (LT+RB) ingedrukt dat je dan de bal door je benen laat lopen. Net de Chest flick bij me gelukt:)..vet gaaf dit!!
     
  14. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    Je hoeft daarvoor alleen RB ingedrukt te houden
     
  15. 360man

    360man Active Member

    Berichten:
    1.593
    Leuk Bevonden:
    46

    kunnen alle spelers alle truukjes uitvoeren. Of alleen skilled spelers zoals ronaldihno? Zou wel nep zijn als bijv. John Terry dit ook zou kunnen.
     
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.458
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Goed nieuws. Ik denk dat ik de demo ook eens ga downloaden. Fifa is toch altijd al lekker "plug&play" geweest... Fifa speelt gewoon lekker weg met vrienden (geen voetbalfanaten en ook niet allemaal gamers).
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Niet alle, Engelaar bijvoorbeeld kan dat echt niet in de game! ;)

    Net gescoord, druk ik op wat knopjes en doe ik de robot dans, hehehe. Geniaal om je tegenstanders online gek te maken! :cool:
     
  18. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat kon al gewoon in UEFA 2008.

    Het schijnt dat als je het spel op Engels zet, er wel Bwin op de tenuetjes van AC en Real zijn.
     
  19. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0
    Fifa 08 was juist een van de moeilijkste voetbalspellen ooit om in te stappen.
     
  20. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Net toen ik tegen Real madrid speelde maakte ik met ronaldinho 1 akka panna :cool:, even later breekt van nistelrooij door, en 2 verdedigers van mij erachteraan, 1 van rechts aan het verdedigen, de andere van links, ik maak met 1 een tackle, van nistelrooij springt omhoog en ontwijkt hem, en ik glij door , en haal een verdediger van mijn eigen team onderuit _O_ was wel even een hilarisch moment, Ruud de lachende 3de :+
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina