1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 09

Discussie in 'Algemeen' gestart door Boertje_PSV, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Na nog een aantal potjes ben ik wel wat positiever over de demo. Een pluspunt ten opzichte van PES vind ik de dode spelsituaties. Spelers bewegen meer bij een inworp. Bij corners kan je een tweede speler erbij roepen. En vooral de penaltys zijn leuker. Mede door het trillen van de gamepad bij een beslissend moment.
    Een minpunt vind ik dat ik persoonlijk "het gevoel" van volledige controle over de spelers. Ze reageren traag en daardoor pass ik vaak net te laat wat resulteert in balverlies of buitenspel en dus ook balverlies. Verder lijkt de bal soms in slowmotion te gaan. Vooral bij hoge ballen levert dit een vreemd effect op.
    Ik ben wel onder de indruk van de spelers die de vrije ruimte opzoeken. En vooral bij dode spelsituaties is dit veel beter dan in de PES reeks.
    Echter vind ik PES 2008 toch fijner spelen persoonlijk en daarom zal ik Fifa 09 in de winkel laten liggen.
     
  2. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Die shit naar de goals is wel erg leuk, de robotdans inderdaad. Of voor iemand gaan staan en dan juichen! En die tricks zijn ook te vet! Top game! Ben benieuwd waar PES mee komt!
     
  3. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    het was toch zo dat .bwin reclame niet op de shirts van milan en real stonden he? zit nu penalty's te schieten tegen real en Bwin staat gewoon daar wel op het shirt en bij de wedstrijd zelf niet:9..


    EDIT:

    [​IMG]

    plaatje is niet te zien bij mij: hier wel http://img141.imageshack.us/my.php?image=dsc00831tx9.jpg
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  4. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens de doelnetten trillen nu ook prachtig!! ze trillen beter en realistischer dan bij pes ..gefeliciteerd jongens de beste footie ooit is geboren . vroeger speelde ik altijd pes maar ben nu totaal omgeslagen in fifafan...fifa ownt pes is poep
     
  5. *SEKTOR*

    *SEKTOR* Active Member

    Berichten:
    144
    Leuk Bevonden:
    0
    afstandschoten vliegen er nu makkelijk in heb er nu al 4 van afstand gescoord !! pes je hebt me teleurgesteld en je bent de zwakste schakel tot ziens
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    zit er een /ignore op dit forum?
     
  7. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Sektor ben je 11 ofzo?
     
  8. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Sektor heeft gisteren al de demo van PES gespeeld, maar hij wist niet dat de demo nog niet uit is...

    Dus Sektor, tyf aub een heel eind op! Dat moest er even uit (ik spreek namens velen denk ik?).
     
  9. GvB

    GvB Active Member

    Berichten:
    90
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je aan het begint kiest voor Engels ipv Nederlands heb je altijd de goede sponsors.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Inderdaad, ik heb gewoon de juiste sponsors.
     
  11. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens jongens, ik ben ook zeer lyrisch over fifa, en net weer wat potjes gespeeld en hij wordt steeds gaver en speelt heel lekker en ziet er gaaf uit etc.
    Maar dat je dan roept dat PES niks is etc. slaat helemaal maar dan ook helemaal nergens op, doe ff alsof je het spel al gespeeld hebt.
    Hoe kun je nou negatief over iets oordelen wat je nog niet gespeeld hebt??
     
  12. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Als jouw "vroeger" meer dan 8 jaar terug is, dan heb jij pes voor je geboorte gespeeld :emo:
    Je bent echt heel zielig. Ik hoop van harte dat je niet ouder bent dat 11, want dan heb je nog een klein excuus.
     
  13. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Ik heb net de ps3 demo ook even gechecked. En moet echt zeggen dat de Xbox 360 versie echt veel mooier is. De ps3 versie kijkt een beetje grauw tegenover de xbox 360 versie die een stuk fellere kleuren heeft.

    Naar mijn idee is de ps3 versie een grafisch slechte port van de xbox 360 versie. Voor de rest is de game identiek. Laadtijden duren bij beide evenlang.

    De ps3 controller is misschien fijner om deze game mee te spelen. Maar aangezien ik geen problemen heb met de xbox 360 controller ga ik dit jaar keihard voor de xbox 360 versie. Ik dacht eindelijk een game voor mn ps3 maar nee... hij mag weer verder gaan met stofhappen.

    En dan nog iets: ik heb eventjes foto's gemaakt van de spelers in de herhaling... gezichten zijn heel mooi nagemaakt. Heb ff geknipt en geplakt dus kijk en huiver en raad wie het zijn.

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  14. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    net mooie goal gescoord met Sneijder:D!!

    [yt]SiCh6HB_IYE[/yt]
     
  15. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Netjes! :)
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Standaard goal.... zul je in pes noooooooit zien :+
     
  17. Boertje_PSV

    Boertje_PSV Hedde druksop

    Berichten:
    980
    Leuk Bevonden:
    11
    ken al alle fijne kneepjes in PES qua passing en afronding en dit is typisch een PES goal als je het mij vraagt. de Pass met LB+A (speler rent door) hoge steekpass en loeihard afronden, werkt áltijd bij PES;).
     
  18. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat voorhoofd van Robben :lol:
     
  19. KingRockGoose

    KingRockGoose Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2008
  20. Red&Yellow

    Red&Yellow TEK BUYUK CIMBOM

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je het spel in het Engels speelt, heb je Bwin reclames op de AC en Real shirt. Dit zal ongetwijfeld verbeterd zijn in de definitieve versie.

    Jefferson Farfan ownt!!!

    Omhaal is btw 2 x rondje.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina