FIFA 10, bepaalde verdienste vrijspelen

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door House, 9 jan 2010.

1. House

House Literear Terrorist

Leuk Bevonden:
    0
    Hey allemaal, het lijkt mij wel handig om een vragen topic te maken over de verschillende verdienste die je kunt halen, want er zijn altijd wel mensen die vragen hebben over bepaalde verdiensten.

Dus laat ik beginnen,

1.)weet iemand hoe je de verdienste Flair vrijspeeld? die andere die duren namelijk te lang en het is een geheime verdienste.

2.)En als ik voor de assosoires b.v. enkeltape wil vrijspelen moet ik 10 vrije trappen verdienen, maar als ik dat doe in coach mode of aftrap mode dan telt hij ze niet, en zo is dat met nog wel meer verdienste.

2. Vato G

Vato G Ben Howard

Leuk Bevonden:
    0
    In die verdiensten (of accomplishments voor mensen die het in het Engels spelen) zitten idd wel een aantal bugs, zoals er wel meer zitten in Fifa 10.
    Dingen als niet opslaan en verdiensten als 50 staande tackles wel vrijspelen, maar die van 25 staande tackles is nog steeds locked. Orde van de dag in Fifa 10.

1.) Flair speel je vrij door in 1 wedstrijd 5 spelers van de tegenpartij het bos in te sturen met een skill-move.

2.) Het zou misschien kunnen dat het perse vrije trappen met RB moet zijn of juist met een bepaalde curve.

Voor alle vragen over de verdiensten/accomplishments hier een linkje naar de volledige lijst, kijk eerst hier even voordat je je vraag stelt als wat is deze en hoe unlock ik die of hoe scoor ik makkelijker, denk dat je hier een hoop antwoorden in terugvind.

Check hier eerst -> KLIK <-

Ps: Check de credits aan Voltreffer

Laatst bewerkt: 10 jan 2010

Deel Deze Pagina