1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marty NL

    Marty NL Active Member

    Berichten:
    935
    Leuk Bevonden:
    77
    Inderdaad, een voetbalspel waar je in moet passen, het zou verboden moeten worden! Helemaal niet realistisch.
     
  2. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij spammed A de heletijd.. niet alleen passen, enige wat hij doet = passen, hij rent niet, maakt geen actie nix.
     
  3. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    :lol:.

    Managermode word steeds leuker hoe langer je het blijft spelen. Met FC Liverpool na 13 speelrondes op de eerste plaats in de Premier League op Werelklasse. Heb 30 punten gepakt, Manchester United staat 2e op 2 punten van mij en Arsenal staat 3e met 26 punten.

    Ben ook nog actief in de League Cup en de FA Cup, dus de triple is nog steeds mogelijk. Opstelling waar ik veel mee speel + wissels:

    Reina
    Johnson - Skrtl - Carragher - Agger
    Mascherano
    Aquilani - Afellay
    Gerrard
    Gignac - Torres

    Wissels:
    Riera
    Kuyt
    Voronin
    Lucas
    Kyrgiakos
    Benayoun
    Cavalieri​
     
  4. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta nu 1-0 voor tegen Barcelona. Hoort eigenlijk 3-0 vor mij te zijn :p.

    Jeuj, 2-0, 2 keer gescoord met een lage voorzet icm een sliding :cool:.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg het nu een beetje door hoe het moet en scoor nu ook makkelijker.

    Mijn opstelling met Ajax:

    Steek
    VD Wiel - Alderweireld- Breno - Furby
    Gabri - De Zeeuw
    Acquafresca
    Suarez Sulejmani
    Cvitanich
     
  6. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Geen Vertonghen?
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Same.
     
  8. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    So what?

    Als hij zo toch speelt, laat hem dan gewoon.

    En als je alleen maar op (A) drukt, dan kun je toch niet 6x scoren :lol:
     
  9. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Jawel, dan kom je er makkelijker door heen, mits je het goed doet. Ik ben de '08 manier gewend, met vooral snelheid, goeie steekpasses & trucjes,, maarja. gaat nog niet geweldig (A)
     
  10. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, ik denk dat ik voortaan met Chelsea ga spelen. Net Barcelona verslagen met 3-0 :D
     
  11. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je kan toch wel tegen je verlies. Er zijn altijd redenen dat je verliest, hij was gewoon beter, klaar...
     
  12. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Enige wat ik hem stuurde, was of hij nog iets anders dan (A) kon gebruiken om te winnen, hij heeft verder niet gearageerd, dus dat zal wel een nee zijn.
     
  13. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, ik kan niets anders dan passen, want als ik ga rennen zoals jij, ben ik die bal zo snel kwijt. Tevreden?
     
  14. Godfrey

    Godfrey BeCoMe a LeGenD

    Berichten:
    464
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar je snapt toch wel dat je die message met een bepaalde intentie stuurt. Je wilt een reactie forceren, snap wel dat hij niet gereageerd heeft. Hij kan heus wel zonder constant (A) te drukken. Want je hebt (B) nodig om te scoren :).
     
  15. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit op de bank.
     
  16. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    helemaal niet, keeper komt op je af, je doet (A) om naar ieamnd te passen, en hij rent of schiet met (A) erin :)
     
  17. WiXX

    WiXX Kijk uit maloot...

    Berichten:
    2.027
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat hebben we hier van geleerd?

    Je geeft hierin gewoon toe, dat jou manier van spelen dus niet werkt.

    Ik moet wel zeggen als oud pro evo speler, dat ik het niveau van de meeste Fifa spelers ERUG slecht vind (heeft niks te maken met jou, maar iets algemeens). Dan doel ik vooral op passen en vrij lopen. De meeste willen allemaal voor de actie gaan en dan proberen te schieten van een afstand waarbij je een verrekijker nodig hebt om te zien om je dan wel/niet gescoord hebt.

    Misschien dat de vorige versies van Fifa je hiervoor beloonde, maar et is echt ziekenhuis voetbal. Fifa 10 heeft trouwens hetzelfde probleem met geplaatste schoten. Die schiet je soms erin ook al zit er 0.0 kracht achter van een afstand die NASA niet eens kan afleggen. Echt ongeloofelijk.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  18. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0

    ja, dat geef ik toe :p het wil nog niet echt werken,, het is niet alsof ik mezelf bescherm hier hoor, ik geef gwoon toe dat het niet werkt, maar vindt het een beetje flauw van hem.. btje lame.
     
  19. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Wil vanavond ook echt s met Manager mode beginnen. Ook al even nagedacht over spelers die ik wil halen maar kwam nog niet echt verder dan Eden Hazard en Steven Defour.. Iemand nog talentvolle leuke verdedigers? Breno ken ik al
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.811
    Gezichten zijn echt dramatisch. Primera Division stelt qua gezichten geen ene reet voor. Alleen bij Barcelona en Real Madrid heb je zowat echte gezichten, en dan missen er nog steeds een heleboel ( Pique, Busquets, Chygrynskiy, Arbeloa, Lass Diarra, Marcelo, Albiol en nog een aantal ) Valencia heeft alleen Silva en Villa, Sevilla heeft er een paar, Villarreal alleen Pires en Espanyol heeft een klein beetje Tamudo dacht ik. Het is gewoon werkelijk schandalig. Ik had verwacht dat ze dit jaar wel met meer gezichten kwamen omdat ze toch niet het hele jaar bezig zouden zijn met de gameplay want die moest alleen wat aangepast worden. Echt, wat een faal.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina