1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Door dat soort ventjes wordt ik gebanned.
    Win ik, zijn ze pissig dus sturen ze me een message en file complainten ze iets wat ik al 4 maanden in me bio heb waardoor ik 2 weken niet kon spelen:mad:
    Morgen kan ik iig weer online:)
    Ik hoop dat er op de leaderboards nog wat recht kan zetten want ik heb pas 7x online gespeeld 8)
     
  2. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Succes, de eerste 3 van Nederland hebben er al 300 wedstrijden opzitten. Ik ben net buiten de boot gevallen met 11/12e maar ik speel dan ook niet zoveel als hun helaasch
     
  3. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat heb je er dan aan als je dat had gehaald??
     
  4. bleisboi

    bleisboi Active Member

    Berichten:
    111
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel redelijk vaak fifa10 online, altijd met Real Madrid omdat die gewoon overall het beste team hebben.

    Mijn tactiek:
    5-3-2
    2 snelle spelers voorin,,defensief + counter.
    Nog geen pot verloren

    Mensen die andere tactieken hebben?
     
  5. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Standaard tactieken FTW?
     
  6. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Is dat niet gewoon laf? Defensief met het beste team uit het spel?
     
  7. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    leuk om zo te spelen, vast dolle potjes
     
  8. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    wtf heb je in je bio staan waardoor je gebanned wordt :eek: lijkt me toch niet zomaar...
     
  9. Ralluff

    Ralluff Vedette

    Berichten:
    2.882
    Leuk Bevonden:
    13
    Iets over pimpen. Maar het sloeg in ieder geval nergens op. Zo erg was het niet, en er zijn zoveel gasten met 10x 'ergere' bio's.
     
  10. lers88

    lers88 Active Member

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0
    Gasten zoals jij verpesten Fifa online, wat is je gamertag? Dan weet ik alvast wie ik moet leaven.
     
  11. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik kijk geeneens naar die bio's joh. Wel triest idd dat anderen daarom files gaan complainten. Sowieso, volgens mij geven gastjes die van je verliezen je ook vaak negative rep. Ik speel nooit onsportief, ga niet tikken etc als ik voor sta, quit nooit, en toch heb ik 13% negative rep :{ Als ze daarom ook file complaints gaan doen is zeer weak :emo:
     
  12. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Dan maar hopen dat je nooit rond skill level 20-25 komt want daar speelt iedereen met 5 verdedigers.
     
  13. Syzigy

    Syzigy Active Member

    Berichten:
    1.143
    Leuk Bevonden:
    28
    echt waar? zou wel lame zijn zeg
     
  14. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Ja, helaas en met Real en Barca. Voor veel mensen gaat het niet om een leuke pot voetbal, maar puur om het punten graaien. De gameplay wordt er zeker niet beter op, gelukkig heb ik nog een paar maten, die het nog om het voetbal te doen is, hierdoor blijft het wel leuk.
     
  15. Meowth

    Meowth Guest

    Ik haalde niveau 22, ik speel 2-3 potjes, zie ik dat ze allemaal 7 verdedigers hebben, dus ben ik maar gestopt met ranked matches, concentreer me volledig op clubs nu.
     
  16. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Hmm, nog 1 level en dan zullen we zien... :mad:
     
  17. Vriendloos

    Vriendloos Guest

    Ja, laatst speelde ik tegen iemand met 7 verdedigers en er was geen doorkomen aan en toen ben ik maar weg gegaan. Met 5 verdedigers heb ik niet zoveel problemen maar als je zó verdedigend speelt is er geen flikker aan. Ik moet alles op alles zetten om erdoor te komen en dan heeft hij een vrije doorgang bij mij achterin
     
  18. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben nu LvL 22 en ik merk het wel dat ze nu alleen voor de punten gaan, bijvoorbeeld... Ik ben Werder Bremen en hij Fiorentina en we hebben allebei de eerste 5 minuten de opstelling 4-1-2-1-2. De 5min zijn over en hij klikt op start en zijn opstelling is... 6-2-2. Verloren met 2-0 omdat je er dan simpelweg niet doorheen komt...
     
  19. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je met 3 of meer vrienden een wedstrijd speelt met je club. Kun je dan ook je virtuele pro gebruiken?
     
  20. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand waar de trainingmode te vinden is?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina