1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    MM = Manager Mode;)
     
  2. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Heb met Liverpool een fantastisch team:

    Formatie: 4-3-1-2

    Keeper:
    Reina 88
    Verdedigers:
    Johnson 86
    Krygiakos 84
    Agger 85
    Carragher 82
    Middenvelders:
    Michel Bastos(Gescout; niet die van Lyon) 84
    Gourcouff 91
    Aqualini 87
    Riera 84
    Steven Gerrard :9:p 93
    Aanvallers:
    Torres 96
    Dzeko 89
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  3. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren begonnen met de manager mode met PSV op wereldklasse.
    Direct Honda aangetrokken van VVV (geweldige speler met een goed schot en erg snel!)
    Heb nu 12 wedstrijden gespeeld waarvan 4 Friendly's. (ook friendly tegen Fiorentina en Olympique Lyon)
    Heb tot nu toe alle wedstrijden gewonnen! Ik speel wedstrijden van 10 min per helft.
    De lastigste wedstrijd was Sparta uit. Wat een verdedigende ploeg zeg heb 2 kansen gehad de hele wedstrijd (1 ervan benut). Nu verder spelen om kampioen te worden!
     
  4. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0

    Ajax, 2e seizoen:

    79, stekelenburg
    emanuelson/abraham/van der wiel/svenger - 71/83/81/82
    Modric, Joao Moutinho, Nasri, Jesus Navas - 88/91/80/79
    Suarez/Mata - 90/85

    :)!
     
  5. jeffreythespartaan

    jeffreythespartaan Schaduwspits

    Berichten:
    629
    Leuk Bevonden:
    0
    hoe goed is Pantelic eigelijks als ik vragen mag:)?
     
  6. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
  7. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Wat ik ook behoorlijk kut vind, is dat je sommige schoenen niet kan kiezen voor spelers, maar dat ze wel in het spel zitten. Bijvoorbeeld die zwarte Total 90's die Rooney draagt, zwarte Tiempo Legends & wit met oranje Mercurial Vapors. Wel jammer. Gelukkig kan ik mijn eigen schoenen straks wel kiezen voor m'n Be a Pro speler als ik nog even 40 wedstrijden speel met de XBW club :+ (Oranje T90)
     
  8. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Echt heerlijk potje El Clásico in Camp Nou gespeeld net tegen iemand over Xbox Live. Eindstand Barcelona 7-3 Real Madrid. :D
     
  9. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Was zaterdag begonnen met de Be A Pro spelmodus. Had me nooit erg verdiept in die modus maar blijkt toch wel erg vermakelijk. Ben bij PSV begonnen als spits. Inmiddels aanvoerder van PSV en ook aanvoerder van Oranje. Nog 4 wedstrijden en het eerste seizoen zit erop, tot nu toe alle punten gepakt waar mogelijk, volgende seizoen eens zien of de moeilijkheidsgraad wat omhoog kan.
     
  10. marine robin

    marine robin ODST Sniper NL

    Berichten:
    368
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat kan wel :+
     
  11. Don_h

    Don_h Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongens, kan iemand mij helpen.
    Ik kan niet online spelen doordat ik een minderjarig account heb.
    Mijn ouderlijke account moet dan toestemming geven.
    Op internet moet je dan zon formulier invullen met creditcard nummer en alles.
    Dat lukt niet, er staat steeds server error.
    Ik wil ook best een nieuwe account aanmaken maar ik heb net een jaar live gekocht.
    Heeft iemand hier een oplossing voor?
     
  12. okkie1

    okkie1 Active Member

    Berichten:
    150
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij heb ik de vraag hier al vaker gesteld maar kan het nog niet vinden als je offline speelt kun je de quik tactics uitvoeren zoals speed naar voren vele passen en breedte passes maar als ik online ga kan ik dit nergens aanpassen.
    Zie alleen maar high pressure met de pijltjes enz. als ik er 1 kan selecteren wie kan me vertellen hoe je in een online winkel de quik tactics zoals speed build up enz. kan veranderen.
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik werd me net toch een partij gepwnd door de pc.
    In de beker stond ik tegen AZ 3-1 voor dus ik ging alvast wisselen omdat ik de volgende wedstrijd de kwartfinale van de Champions League moet bereiken na een 0-0 uit in Manchester.
    kom ik in de 88ste minuut op 3-2 en in de blessuretijd krijg ik echt een freakgoal tegen.
    ongelovelijk, 3-3 dus. precies hoe ik vorig seizoen ook tegen AZ door 2 late goals een verlenging moest spelen..
    In de 105de minuut scoorde ik met Sulejmani de 4-3 en in de 120ste minuut de 5-3

    Dit is de 3-3 van AZ: [yt]9zbGEq9dMgQ[/yt]
     
  14. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    hij's wel mooi
     
  15. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo FIFA-10'ers ik heb een vraagje over de EAFW-credits (Voor de mensen die niet precies weten wat dit zijn: dit zijn de punten die in FIFA 09 werden toegediend naar een wedstrijd offline/online meestal zaten ze rond de 50, als je online een wedstrijd tegen iemand speelde werd er in de wedstrijd onderin het beeldscherm je (naam) en (credits-aantal) om de paar seconde omgewisseld)
    In FIFA 10 krijg ik na een potje online of offline spelen de punten niet meer toegediend :mad:
    Hebben meer mensen toevallig last van dit probleem of ben ik weer is de enige? :'-(

    Groetjes!,
     
  16. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb gewoon 3-0 van Manchester United gewonnen in de terugwedstrijd in de Champions League :D op Legendary 8)
    de uitwedstrijd werd 0-0 en ik had zeker meer verdiend maar hier heb ik met een zalig team sowieso verdiend gewonnen!

    -------------------Steek----------------
    -----------------------------------------
    vdWiel-----Gamberini--Vertonghen----Evra
    -----------------------------------------
    ---------------Nigel de Jong-------------
    ----De Zeeuw---------------Emanuelson---
    --------------Hamsik/Suarez--------------
    -------------------------------------------
    ------------Grafite---Agbonlahor---------

    Suarez scoort vrijwel altijd, nu ook de eerste treffer, al wissels heb ik hem, sulejmani en aisatti die goed voor achter de hand zijn.
    Me doelstelling was het winnen van de Eredivisie, de beker, en de 2de ronde CL.
    De beker moet ik kunnen winnen (halve finale), in de eredivisie sta ik met 3 puntjes achterstand 3de en in de CL nu de kwartfinale :)
     
  17. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Wat doet de Assistent Coach voor mij in Manager Mode, hij staat nu uit maar wat is het verschil? En zijn er tips om spelers een nieuw contract te geven. Puyol en Marquez hebben bij mij nog maar 5 maanden een contract, heb van alles al geprobeerd maar ze accepteren het niet terwijl ze nog wel een jaar mee kunnen ofzo.
     
  18. nickyyyy

    nickyyyy Active Member

    Berichten:
    31
    Leuk Bevonden:
    0
    Jezus zeg, ik sta dik 1e met Anderlecht, die reputatie van me manager is hoog en ik wordt uit de beker geknikkerd door standard, wat kan gebeuren lijkt me en wordt ik ontslagen
     
  19. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Goed, ik kan tegen mijn verlies, maar als je gaat lopen jennen met juichen als je met 6-0 voor staat kan je de bal terug verwachten. Uiteindelijk met een 8-0 stand hem met 3-0 het veld af gestuurd, daaag...4 rode kaarten (of 5) ik haat het zo als je moet jennen bij een 6-0 voorsprong, bij een 3-2 ofzo is het nog wel te begrijpen, maar het is nergens voor nodig om een 6-0 er nog extra in te wrijven.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Hehe, ik schijt ook in m'n broek. Ben al bijna klaar met het 1e seizoen maar sta nog steeds qua Manager Rate op een halve ster en de tevredenheids balkje is nog steeds in het midden. Elke keer voor de wedstrijd hoor ik het commentaar lullen dat de manager op het randje van ontslagen zit. Snap er niks van, non stop 1e en Real Madrid met 4-0 naar huis gestuurd. :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina