1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook bij VVV je moet echt veel bieden.

    Waarom kopen jullie allemaal Honda trouwens? Die gozer kan er geen bal van bij mij, Calabro doet alles, ik ga hem verpatsen in de winterstop.
     
  2. HansSpijker

    HansSpijker Active Member

    Berichten:
    110
    Leuk Bevonden:
    0
    Als aanvallende middenvelder strooit ie met handige passes en hij heeft ook nog eens scorend vermogen. Ook heeft hij natuurlijk een lekkere vrije trap in zijn benen.
     
  3. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    wordt nu wel retespannend.

    Ik won net in de blessuretijd met 1-0 door Aisatti van NEC.
    En PSV en AZ verloren van Feyenoord en NAC daarom is dit met nog 6 wedstrijden te gaan de stand:

    1: PSV 62
    2: Ajax 61
    3: AZ 59
    4: Heerenveen 58
    5: Feyenoord 56

    En ik moet serieus de laatste 3 wedstrijden tegen PSV, Heerenveen en AZ _O_
     
  4. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er AUB iemand kunnen reageren op mijn vorige post over de EAFW-Credits (;De 'punten' die je na een wedstrijd offline/online krijgt uitgekeerd en meestal rond de 50/60 zitten)
    Ik krijg ze namelijk niet meer na een offline/online pot en word er eigelijk wel een beetje ziek van, hebben meer mensen last van dit probleem (gehad) =(
    En zijn er eventuele oplossingen voor?

    Ik hoor het zééééér graag! (PM/Of gewoon in het forum)

    Groetjes
     
  5. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel toch veel liever met Hamsik (tikje duurder) en anders Acquafresca die het daar goed doet.
     
  6. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je nu werkelijk alles hier vertellen , boeit ons echt niet hoor :thumbs:
     
  7. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    -------------------Leo Franco----------------
    -----------------------------------------
    S. Sarioglu-----E. Asik--Servet----Hakan Balta
    -----------------------------------------
    ----Elano---------------A. Akman---
    ----B.Ozbek-------------A. Turan-----------
    -------------------------------------------
    -----------Keita-------Baros/Nonda-----

    Sta nu #3, met 4 punten verschil op de nummer 1 (Fenerbahce). Komende wedstrijd is tegen de #2 (Trabzonspor). Ging twee wedstrijden oid minder omdat ik toen de switch maakte van Amateur > Semi Pro. Denk dat ik eerst een paar kick-off wedstrijden ga spelen op Professional voordat ik ook in de Manager Mode de overstap maak. Heb eindelijk het goede systeem gevonden, Baros heb ik sinds z'n rode kaart niet meer laten spelen (perongeluk ook nog buiten de selectie gehouden 8)). Maar ik denk dat hij voorlopig op de bank blijft zitten, vind Nonda beter spelen (die is nu ook 80 geworden). Nonda is bij mij meer de man achter de man die de bal altijd afgeeft aan Keita. Wanneer speel je trouwens voor de voorrondes van de EL/CL?
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  8. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik blijf het vragen omdat ik heel graag een antwoord wil op deze vraag:
    Zou er AUB iemand kunnen reageren op mijn vorige post over de EAFW-Credits (;De 'punten' die je na een wedstrijd offline/online krijgt uitgekeerd en meestal rond de 50/60 zitten)
    Ik krijg ze namelijk niet meer na een offline/online pot en word er eigelijk wel een beetje ziek van, hebben meer mensen last van dit probleem (gehad)
    En zijn er eventuele oplossingen voor?

    Ik hoor het zééééér graag! (PM/Of gewoon in het forum)

    Groetjes

    (Voor de mensen die hier niet op letten zou je dat voor 1x wel willen doen, dan kan ik namelijk nagaan of het aan mijn spel/xbox ligt of het gewoon een bug is die bij iedereen aan de orde is)
     
  9. staeske

    staeske Active Member

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik precies hetzelfde met psv op mm
    sparta uit , zakten met ze allen in en was gewoon geen doorkomen aan , Met een gelukje dan nog de 80e min de 1-0 binnegeprikt.
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Wat is een Friends League trouwens? En heeft iemand er een aangemaakt, moet even daarmee een wedstrijd winnen voor een achievie.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Beetje hetzelfde als Online League van FIFA 09. Zit er in 1tje, maar die andere gasten zijn er nooit. :+ Als je erin wil moet je maar zeggen dan geef ik je het wachtwoord wel.
     
  12. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou er AUB iemand kunnen reageren op mijn vorige post over de EAFW-Credits (;De 'punten' die je na een wedstrijd offline/online krijgt uitgekeerd en meestal rond de 50/60 zitten)
    Ik krijg ze namelijk niet meer na een offline/online pot en word er eigelijk wel een beetje ziek van, hebben meer mensen last van dit probleem (gehad)
    En zijn er eventuele oplossingen voor?

    Ik hoor het zééééér graag! (PM/Of gewoon in het forum)

    Groetjes

    (Voor de mensen die hier niet op letten zou je dat voor 1x wel willen doen, dan kan ik namelijk nagaan of het aan mijn spel/xbox ligt of het gewoon een bug is die bij iedereen aan de orde is)
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Is goed, kunnen we eventueel morgen wel 2 potjes spelen? ( Neem aan dat jij die achievie ook wel wilt mocht je hem nog niet hebben. :+ )

    Gast, als iemand het weet zal hij het wel zeggen. Niet 38421512548185 dezelfde vraag stellen in 5 minuten.
     
    Laatst bewerkt: 6 okt 2009
  14. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kom zo ook online, dus dan zou het ook kunnen.

    @ FIFAFEYENOORD94: Ik zal erop letten, maar hoezo is het zo belangrijk voor je? Zoveel kan je toch niet met die punten?
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Is goed, kunnen nu ook wel even snel 2 potjes doen. Kom er aan!
     
  16. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0

    Bedankt, en waarom ik die punten wil? Gewoon ik weet het niet vind het wel leuk om jezelf zo hogerop te werken.
     
  17. Jelmen

    Jelmen Capo

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    0
    Super bedankt!, volgende keer houd ik me mond wel :thumbs: sjon
     
  18. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de meeste spelers uit m'n selectie loopt hun contract af binnen 5 maanden. Heb net een bod uitgebracht en dat werd meteen geweigerd. Maar er staat nu dat ik al een bod heb uitgebracht, kan ik dat bod niet wijzigen? Want ik wil die speler natuurlijk wel houden :{
     
  19. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Over een paar wedstrijden kan je opnieuw een bod, als ik het goed herinner..
     
  20. BlackTerror

    BlackTerror Delicious

    Berichten:
    1.118
    Leuk Bevonden:
    4
    Lol, ik ben ontslagen bij Arsenal:+ Is me nog nooit gebeurd in 09:9

    Ik deed het niet eens slecht maar doordat ik verloor in de FA Cup(5e ronde) ging opeens al mn 'board confidence' weg, ik moest dan ook de finale halenO-)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina