1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 10 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Ferron, 6 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Don_h

    Don_h Active Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    Niemanddd?????
    Ik wil echt online
     
  2. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er dan niemand een idee of je in FIFA10 na een potje offline of online wel of geen EAFW-Credits krijgt, en zou niemand dat dan even willen testen voor mij want ik krijg ze niet?
    Ik zou het echt zeer op prijs stellen, bij mij staat er na de wedstrijd gewoon 22.799 en dat blijft zo staan dus onder in het balkje staat niets bij FIFA 09 was het gewoon (en begindagen FIFA10 bij mij) stond je score en daaronder (+5:cool: ofzo?
    Hebben jullie hier ook last van of ben ik de enige?
    Zou anders iemand na een wedstrijd even willen kijken.

    Alvast bedankt! :)
     
  3. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, niemand weet het. Ik denk dat je je vraag beter kunt stellen op het officiele FIFA forum.
     
  4. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    En heb je daar toevallig een link van 'het officiële FIFA-forum?'
     
  5. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Google andesr eventjes?
     
  6. Alizor

    Alizor Murdaturk

    Berichten:
    2.223
    Leuk Bevonden:
    0
    Er bestaat zoiets als google.
     
  7. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er nu. :+
     
  8. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Jo, morgen. Ik was er net. :+
     
  9. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Stiften/Koppen is écht lastig geworden. Je Stift 'm makkelijk naast goal ofzo echt klote.
    Kappen daarin tegen is wel stuk makkelijker geworden..
     
  10. Jctenberge

    Jctenberge XbOxFtW

    Berichten:
    73
    Leuk Bevonden:
    0
    Het scoren lukt me allemaal nog niet, hoewel als je 1op1 krijgt, (vs. keeper dus) kan je zwakjes naar links/rechts en dan geplaatst schieten = 9/10 raak.

    Stiften vind ik idd ook lastig, moet er nog ff uit komen hoe het perfect gaat.
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Sta je 3-0 achter bij rust, knok je jezelf terug naar 3-3. In de verlenging krijg ik nog eens 80 kansen en hij is helemaal nergens meer. Natuurlijk gaat niets er in en wordt het penalty's die ik dan weer verlies. Helemaal voor niks teruggebikkeld, echt klote.

    Wat ik overigens moeilijk vind is het inkoppen bij corners, gaat bijna altijd naast of over. Uitverdedigen is ook een hel, vaak neemt je verdediger eerst de bal aan als je hem wil wegperen.
     
  12. TotalSOLO

    TotalSOLO launch ball

    Berichten:
    518
    Leuk Bevonden:
    0
    Na negen uur (lees kinderbedtijd) wordt het wel lekker rustig in dit topic :thumbs:
    Pagina of twee en dan houd het wel op.
     
  13. Killjoy1984

    Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

    Berichten:
    157
    Leuk Bevonden:
    0
    Net met gemak kampioen geworden in manager mode met PSV op wereldklasse in het eerste seizoen met 15 punten los van de nummer 2 AZ. Ajax is 15e hoe realistisch....!
    Voor het nieuwe seizoen van Bommel en Gomes aan proberen te trekken en dan er weer vol tegen aan.
    Nu maar eens kijken of ik mijn bed nog kan vinden.
     
  14. tafkal

    tafkal Louis F69

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja, nog steeds na een wedstrijd krijg je punten.
    Heb er nu ruim 234.000.
    Wat je er mee kan? Geen idee!!!
     
  15. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister was de dag van de comebacks van mij.

    3-1 --> 3-4
    2-0 --> 2-3
    1-0 --> 1-2

    En heb er gewoon 1 met 1-0 gewonnen :D. Ook 1x gelijk en 1x verloren!
     
  16. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Nou, ik kwam 1-0 achter na zelf veel kansen gemist te hebben. Vervolgens weer vele kansen, maar net naast of op de paal. Zelfs een sliding voor de keeper ging de bal nog naast het doel :confused:

    Vervolgens natuurlijk nog een goal tegenkrijgen in de 60e minuut..... Vervolgens weer genoeg kans op de aansluiter, maar weer wil ie er niet in. Soms te frustrerend voor woorden hoor.
     
  17. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0

    Heb jij dat probleem eerst ook gehad en heb je er een oplossing voor gevonden, of zijn ze nooit bij jou weg geweest?
    Ik krijg ze namelijk niet meer :confused:
     
  18. Fritske23

    Fritske23 Active Member

    Berichten:
    83
    Leuk Bevonden:
    0
    Gast houdt aub op met da gezeur over die puntjes
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Godsamme, gisteren 5 heerlijke potten gespeeld met clubs. Telkens met 0-1 achter gekomen en daarna nog dik winnen. Ging echt lekker!

    Enigste wat lastig is als jij als club zijnde tegen mensen spelen die 3 spitsen heb en 1 als ANY. Dan is het gewoon lastig om uit te verdedigen.

    Onze clubs heeft één ANY ( ik ) en de overige 2 zijn spitsen. Laatste wedstrijd met 4-1 verloren en vroegtijdig afgebroken ... If you can't beat them .. join them.
     
  20. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Kan het zijn dat een speler zonder je toestemming ineens verkocht is? Ik had Santon gekocht van Inter en was daar toch wel flink tevreden mee. Maar zojuist speelde ik een wedstrijdje tegen Groningen (0-0) en toen stond er ook na afloop dat ik EUR 5.000.000,00 had verdient aan transfers. Ik had wel toestemming gegeven voor andere spelers die ik op de transferlijst gezet had maar ik had Santon zeker niet geflagged als te koop. En nu is 'ie ineens van PSV:mad:. Kut zooi.

    Oh, en kun je alleen kopen van die lijst met spelers die te koop zijn? Ik zie nergens een optie om gewoon te zoeken naar spelers van teams en daar een bod op uit te brengen. Dat moet toch gewoon kunnen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina