1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je zegt het zelf al Luukie09, toen hij onder de naam Hespere speelde ja. Hij heet geen Hespere meer en zo te zien is hij veranderd, dus geef hem nou maar weer een kans en speel gewoon een potje met hem. Pas als hij nou weer begint te kloten, kan je dit soort dingen zeggen, want heb de laatste tijd geen klachten meer over deze jongen gehoord! En zo is dat voor iedereen, geef gewoon een nieuwe kans en ga niet zo zitten te zeiken op het verleden. Niemand kan écht goed tegen z'n verlies :+.

    Als je niet tegen hebt wilt spelen, dan doe je dat toch lekker niet. Maar ga niet andere mensen vertellen dat ze niet met hem zouden moeten spelen, dat merken ze snel genoeg wel of hij zit te kloten of niet.
     
    Laatst bewerkt: 20 jan 2011
  2. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu wel een revanche? Met Arsenal spelen tegen Milaan was gewoon onmogelijk, 3-0 was absoluut terecht.
    Jammer dat je leavde tegen Chelsea, die partij nu even afspelen dan?
     
  3. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    svennnn15 voeg maar toe misschien kom ik je wel eens tegen.
     
  4. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Okee chadli, wil je een potje tegen mij? Morgen ofzo?
     
  5. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Is er een manier om de glitch (leaven zonder puntverlies) bij clubs te voorkomen? Ik weet dat als je thuis speelt als club en je leaved (via spelersbeoordelingen en dan continu LT + RT indrukken) dat je dan geen puntverlies krijgt.

    Dit gebeurd bij ons bijna altijd als we clubs spelen, alleen je kunt helaas niet van te voren kiezen dat je zelf thuis wilt spelen, zodat je tegenstander sowieso niet kan glitchen. Is er uberhaupt een manier om deze glitch uit te sluiten? Het is zwaar frustrerend.
     
  6. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij is het ook gewoon met uit spelen en is het niet te voorkomen, soms werkt het niet en daar moet je op hopen.
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb me laten vertellen dat het alleen kan als je tegenstander thuis speelt.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wie o wie wil een potje met mij spelen? Alsjeblieeeft, kan niet heel veel potjes though! ;)

    Ik ga nu xbox'en, dus stuur me maar een message als je wilt spelen! Tot zo, of niet! :3
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net twee potjes met FIFAFEYENOORD94 gespeeld, waren wel leuke potjes!

    Eerste potje verloren:
    Arsenal (4.5[noparse]*)[/noparse] 1 - 2 (5[noparse]*)[/noparse] Manchester City.
    Speelden allebei redelijk goed: Arsenal was de spelmaker met kansen, maar Manchester City was de ploeg die het afmaakte met de topspits Adebayor!

    Tweede potje gewonnen:
    PSV (4[noparse]*)[/noparse] 3 - 1 (4.5[noparse]*)[/noparse] SL Benfica.
    Eerste helft was Benfica de bovenliggende partij, maar de tweede helft werden ze volledig weggespeeld. Zal dit komen door de tactische positiewisselingen: Lens naar buitenkant, VP82 naar ST, of door de nonchalante AI van SL Benfica?

    Leuke wedstrijdjes FIFAFEYENOORD94, ging redelijk gelijk op in momenten. Eerste wedstrijd domineerde ik vooral, terwijl jij de (eerste helft vooral van) de tweede wedstrijd domineerde!
     
  10. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Siemenn wil je nu een potje? Ik kan tot 18.15.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik ben nu online. :)


    Potje met Daz verloren:
    Arsenal (4.5[noparse]*)[/noparse] 1 - 2 (4.5[noparse]*)[/noparse] Atlético Madrid.
    Geen mooie wedstrijd en na eerste minuten was al duidelijk dat koning kluts winnaar zou worden, jammer genoeg had ik niet veel geluk in de kluts waardoor ik meer goals kon scoren. Lelijke wedstrijd met veel fouten, weinig mooi voetbal. Toch jammer dat het bij één potje bleef, wil graag weer eens een revanche!
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  12. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Daarna kan ik wel wat potjes, zag je message vanmiddag pas toen ik offline wilde gaan.
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik kan niet meer, sorry. Broer is nu thuis en vriend van hem komt er aan om te gamen, en ik ga vanavond alvast studeren voor testen van volgende week. Spelen nog wel een keer! :)
     
  14. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn fifa zijn alle namen veranderd :confused: Alle stats en gezichten kloppen behalve hun naam. Hoe krijg ik die weer normaal?
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  16. rhijbeek

    rhijbeek Active Member

    Berichten:
    68
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie wilt er nu een potje? Laat een reactie op dit forum achter dan kan ik mijn internetkabel in mijn xbox doen.
     
  18. FIFAFEYENOORD94

    FIFAFEYENOORD94 Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is wel grappig dan, ik heb alleen tegen jou Arsenal - City (ik gewonnen) gespeeld & PSV - Benfica (jij gewonnen) gespeeld.
    Geen Milan dus geen Ronaldinho :9
     
  19. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand potje na half negen vanavond? Dan heb ik weer beschikking over de 360.

    Haha, ik zat serieus al te twijfelen tijdens het posten. Was het potje ervoor online, sorry. Hoe dom, postte zelf nog de uitslagen 8).
    Misschien nog een keertje! :)
     
    Laatst bewerkt: 21 jan 2011
  20. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Siemen, potje?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina