1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Sorry, ik kan pas na (half) negen. Misschien dan, maar hopelijk kan ik vanavond eens clubs uitproberen!
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand nu een potje? :cool:
     
  3. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik voeg je zo wel ff toe, kunnen we wel even een potje doen?
     
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je hebt me niet meer toegevoegd :+.

    Net twee (en een half) potjes met ultiemklote gespeeld, waren weer gezellige potjes met deze baas!

    Eerste potje gewonnen:
    Real Madrid (5[noparse]*)[/noparse] 1 - 0 (5[noparse]*)[/noparse] FC Barcelona.
    Was een rommelige, typische 5-sterren, wedstrijd. Lelijk, weinig mooie acties of aanvallen door alle overpowerede spelers. Maar gelukkig maakte het niet veel uit aangezien het toch fun-potjes waren, beetje klooien met trucjes etc.

    Tweede potje gewonnen:
    PSV (4[noparse]*)[/noparse] 2 - 0 (4[noparse]*)[/noparse] AFC Ajax.
    PSV domineerde de wedstrijd en scoorde twee keer, hadden er meer kunnen zijn. Hoogtepunten (of dieptepunten?) van de wedstrijd waren de drie rode kaarten aan het eind van de wedstrijd, voor drie maximaal-gele-kaart-overtredingen. Twee werden gemaakt door de AI, godverdomme 8), en de andere was een overtreding met (A). Nouja, zou wel een scheidsrechter met strict cards zijn.

    Leuke wedstrijdjes ultiemklote!
     
  5. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wil je nog een pot spelen, Siemenn?
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik sta al klaar :).
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Net weer vier potjes met Daz gespeeld, waren top potjes. Heel leuk! :D

    Eerste potje gewonnen:
    Tottenham (4.5[noparse]*)[/noparse] 3 - 1 (4.5[noparse]*)[/noparse] AC Milan.
    Goede wedstrijd die vooral ik domineerde, volgens mij toch? Met Crouch, hoogtepunt van mijn FIFA-dag:
    http://www.ea.com/nl/voetbal/filmpjes/ugc/62661077

    Tweede potje gewonnen:
    Utrecht (3[noparse]*)[/noparse] 2 - 0 (3[noparse]*)[/noparse] FC Groningen.
    Redelijke wedstrijd met niet veel bijzondere momenten, gewoon gezellig en goed.

    Derde potje verloren:
    PSV(4[noparse]*)[/noparse] 0 - 1 (4[noparse]*)[/noparse] AFC Ajax.
    PSV heeft in deze wedstrijd honderden kansen gehad, maar maakte ze niet. Ajax was daarentegen efficiënt en wist uit weinig kansen toch nog een goaltje mee te pikken.

    Vierde potje verloren:
    PSV(4[noparse]*)[/noparse] 3 - 5 (4[noparse]*)[/noparse] AFC Ajax.
    PSV domineerde de eerste helft met een 2 - 1 voorsprong, maar na wat tactische meesterzetten van Dhr Daz speelde Ajax de sterren van de hemel en speelde ze PSV totaal van de mat af. El Hamdaoui als hoogtepunt met zijn vier goals, waarvan een kopgoal, laik waddafuck.
     
  8. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Staat iemand van dit forum in de top10 van NL in de rankings, dus ik benieuwd wat de laatste resultaten waren

    zit tie gewoon te boosten/cheaten :Dof is het soms toeval dat hij 10 x tegen dezelfde met 3-0 wint

    Jammer jammer jammer :mad:
     
    Laatst bewerkt: 22 jan 2011
  9. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Wat is zijn gamertag?
     
  10. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb al contact met hem, schijnt dat de hele top10 zo in elkaar zit. Het is jammer maar hij is niet de enige....
     
  11. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik vraag; wat is zijn gamertag?
     
  12. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    nah dat doe ik niet, ik was gewoon verrast dat hij dat deed en heb contact met hem opgenomen en hij vertelde dat iedereen in de top dat doet en ik dat van hem nou net doorhad. Je hebt nog Xboxlive neem ik aan ;)
     
  13. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Moeilijk hoor. Ik zal het zelf wel op zoeken. Het is triest dat mensen dat doen maar zo gaat het al jaren. Ik kijk al lang niet meer om naar de leaderboards.
     
  14. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wel, aangezien ik een fifa toernooisite run, dus wil ik wel graag eerlijke deelnemers ;)
     
  15. ventieeeeee

    ventieeeeee Active Member

    Berichten:
    115
    Leuk Bevonden:
    4
    Zijn gamertag is dF Chadli de hele tijd 3-0 tegen dF Higuain Bray Wanderers vs Spain
     
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Chadli = hespere. Ziet iemand de overeenkomst al? Whahahahah
     
  17. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Wel lastig de overstap van pes naar FIFA. Vooral het moment van passen of diepteballen geven is nog zoeken en ik mis wat vrijheid in de passing. Zet ik hem handmatig dan vind ik het weer te lastig en op semi merk ik weinig verschil tov CPU hulp. Zal wel flink moeten oefenen. Wel weer leuk om het te spelen.
     
  18. wtfisdit

    wtfisdit Guest

    Jeuj, zojuist heeft Ibracadraba (Nilmar I 7 I) heel veel accounts van me gehacked, msn, hyves, weare11, en nu ook xboxworld. Dus jullie zullen me voortaan niet meer zien. I am dF Chadli by the way, en jullie zijn nu vast blij.


    En trouwens, over dat boosten gesproken; Kijk naar ZOGORIO, daarna na Nilmar (heeft nu waarschijnlijk 20 potjes gespeeld om dat er uit te krijgen).
     
  19. Se7eN

    Se7eN Lionel Andrés Messi

    Berichten:
    236
    Leuk Bevonden:
    0
    Kom gewoon niet meer terug.
     
  20. Nacer Chadli

    Nacer Chadli ____________

    Berichten:
    54
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, ben ik weer.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina