1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me duidelijk. je raakt je controller niet meer aan en wacht tot je weer de bal hebt.
     
  2. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Haha, een beetje ervaren FIFA speler loopt daar zo langs hoor. Anders wel met combinaties.
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Als je ze niet bestuurd doen ze bij mij anders heel weinig, natuurlijk wel rustig meelopen met het spel en als iemand tegen je aanloopt gewoon afpakken. Maar als je al kléín beetje FIFA kan spelen en inzicht hebt in het spel is het ongelofelijk makkelijk om deze verdedigers uit te spelen.

    Zelf probeer ik altijd de gaten dicht te lopen en de bewegende aanvallers te volgen, en als de tegenstander dicht bij komt pas ingrijpen. Moet je wel flink voor geconcentreerd zijn.
     
  4. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja meelopen met de man, dan doe ik ook vaak, maar dan heb je weer van die snelle op de flank die je voorbij sprinten en LB-X doen in 16 meter, en om daar een man te dekken heeft gewoon geen zin, staan gewoon naar die bal te kijken.

    en ik denk dat ik toch wel een klein beetje skill heb, rating 1800 Head to Head, maar ik verdedig beter door niks te doen. aanvallen lukt meestal wel, alleen weet ik geen truukjes ofzo dus ik paas gewoon steeds heen en weer tot een speler eindelijk eens een sprintje neemt vlak voor buitenspelval.
     
  5. robbin92

    robbin92 Atletico y Feyenoord

    Berichten:
    1.609
    Leuk Bevonden:
    10
    Hebben jullie ook wel eens dat je belachelijk slecht speelt, maar dat je toch alles wint? :+
    Heb nu winstreak van 21, maar heb niet het gevoel dat ik werkelijk goed speel ofzo...
     
  6. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb vaak het tegenovergestelde, dat ik veel beter speel maar m'n tegenstander toch wint door één enkele kans :+

    Laatste wedstrijden gaat wel weer overigens.
     
  7. EagleScream

    EagleScream Active Member

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb ook eerder het omgekeerde, steeds op de tegenstanders veld te spelen, en constant keiharde schoten, maar de keeper houd ze altijd, of hij komt weer is op de lat/paal. en dan wordt de bal weggeschoten en is er weer zo'n snelle spits 1 op 1 tegen mijn keeper, en dan van de lullige balletjes, super zacht, het hoekje in. die veel makkelijker te houden zijn dan die zieke harde schoten van 16 meter afstand ongeveer, maar toch gaan ze er altijd in.
    dan heb ik toch het gevoel dat ik beter speel.
     
  8. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb altijd tegen mensen die met 5 verdedigers spelen dat ik op alle fronten beter ben als hun, 20x de paal/lat raak en dat zij uit één counter scoren. Dan heb ik soms echt de neiging om de controller door m'n tv te gooien :D

    Maar zelfs als de grootste fifa idioot tegen mij speelt met 5 verdedigers zal ik nooit een grote score neerzetten, is gewoon heel raar dat ik er op dat moment gewoon bijna niets in krijg
     
  9. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben altijd erg effectief, dus ik heb wel is dat m'n tegenstander beter is dan ik maar ik er met de winst vandoor ga. Maar als ik eenmaal 2 a 3-0 voorsta is m'n effectiviteit vaak ook verdwenen dus als ik een keer veel beter ben win ik niet gelijk dik. :+
     
  10. Alpine

    Alpine Active Member

    Berichten:
    2.450
    Leuk Bevonden:
    5
    In de meeste wedstrijden ben ik juist uiterst effectief , maar er zijn ook paar wedstrijden waar de bal er echt niet in wilt.
    Domineer je de hele wedstrijd mis je kans na kans.
    Gelukkig win ik de wedstrijd dan meestal nog wel omdat de bal er toch wel een keertje ingaat.

    http://www.ea.com/uk/football/profile/stats/360/Alpine2009
     
  11. SanderDob

    SanderDob Active Member

    Berichten:
    577
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Alpine, ik zie op je pagina dat je veel met Barca speelt, vind je Barca serieus beter spelen dan bv. Real & Chelsea
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik ook zoooo vaak gehad. Meer balbezit, veel meer schoten, maar toch nog verliezen... Zit nu rond de 4300 skillpoints
     
  13. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb ik wel eens als ik tijdens een potje een slokje drinken neem ofzo, dan kijk ik naar me scherm en sta ik stil met de bal terwijl er 4 man om me heen wachten op een move 8)
     
  14. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Wanneer komt de transferupdate?
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Er is nog geen datum bekend, zeggen de EA-kereltjes op hun site :+.
     
  16. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hij heeft niet helemaal ongelijk, die verdedigers verdedigen inderdaad best goed...
     
  17. 1989

    1989 Keeping it real

    Berichten:
    163
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er niet trots op, maar aangezien ik vorige week een loss streak van 9 had, heb ik besloten om maar eens lekker 5-3-2 te gaan spelen met Inter en gwn loeren op een counter.

    Opstelling Inter A.K.A. FC You shall not pass :p

    Julio Cesar

    Maicon-Lucio-Samuel-Chivu-Cambiasso

    Zanetti-Sneijdertje-Pandev

    Milito-Eto'o
     
  18. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Begint al weer goed, FIFA blijft de hele tijd vasthangen tijdens mijn 1e potje.
    Sta wel 2 - 0 voor.
     
  19. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb alle versie´s vanaf 2001 gespeeld. En dit vind ik ronduit met afstand de slechte Fifa van allemaal. De andere Fifa speelde ik helemaal kapot. Maar nu niet, heb is vooraf al beslist wie het duel wint. En zulk soort dingen. Hopen dat ´12 beter is.
     
  20. PimLadenn

    PimLadenn Active Member

    Berichten:
    335
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat gevoel heb ik ook altijd. Online 1vs1 slaat echt helemaal nergens op.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina