1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FIFA 11 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Siemenn, 20 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Spinner

    Spinner So it begins....

    Berichten:
    351
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhmm, kan iemand mij vertellen waar ik kan zien welke moves ik kan doen als mijn pro 1 ster is en waar ik kan zien wanneer/hoe hij 2 sterren wordt ?
    Ik zal het vast wel over het hoofd zien . . .
     
  2. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Na mijn 2de seizoen met ajax kreeg ik een 25g achievement dat ik in de careerleaderboards stond, die loop je dan mis..

    Op yt kon ik er geen filmpje van vinden maar zonder moet het ook prima lukken, gewoon in de arena elke beweging doen, stilstaand hooghouden en op de stick drukken als je stilstaan valt er ook onder, wanneer je alle moves hebt ga je een niveau hoger en moet je de nieuwe moves doen om weer een niveau te stijgen.
     
  3. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    In FIFA zelf kun je ook ergens kijken welke je moet doen en hoe je die moet doen.
    Volgens mij staat dat ergens bij verdiensten.
     
  4. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben wel moeizaam begonnen met Nantes, 8 punten uit 6 duels, 2 overwinningen, 2 gelijke spelen en 2 wedstrijden verloren. Wel een positief doelsaldo.
     
  5. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Iemand een verklaring voor deze vreemde namen?

    [​IMG]

    :{
     
  6. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Woot, ik kom online op je screenshot. :p
    Ik denk dat je niet de nieuwste squad update hebt? Die kun je downloaden bij 'Xbox Live' ergens. Ze worden automatisch gedownload als je een ranked match probeert te zoeken.
    Het kan een fout zijn die te maken heeft met FUT en de squad updates, daar schijnt problemen mee te zijn.
     
  7. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Gister had ik alle Arena verdiensten gehaald met mijn Vitual Pro, en nu zijn er 8 weg. Dit overkomt mij heel vaak, dat er verdiensten weg zijn die ik al 5x!! heb gehaald.

    Wat kan ik hier aan doen, want ik moet ze steeds overnieuw doen
     
  8. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Damn man, niks werkt om ze terug te krijgen:mad:
     
  9. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zeg, tellen online matches waar je tegenstander quit mee voor de 50 uur achievement? Anders zal ik die nooit halen.

    En yay, ik sta bovenaan in mijn friendslist qua online ranking points. :+ Durf bijna niet meer te spelen.
     
  10. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel points heb je dan?
     
  11. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Laten wij eens tegen elkaar gaan, we hebben ongeveer evenveel Skill Points, alleen heb jij in vergelijking betere prestaties geleverd dan mij.
     
  12. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Laat ik het zo zeggen; niet genoeg om hier indruk te maken. :+ Maar ik vond het wel leuk staan.

    1180


    edit@ Big Failure: Heb ik jou in mijn lijst staan? Hoe weet jij anders hoeveel skill points ik heb voordat ik het heb gepost? :p

    Voor mijn gevoel verlies ik 99% van de wedstrijden. Maar dat zal komen doordat alleen de wedstrijden die ik verlies worden uitgespeeld. De wedstrijden die ik win komen eigenlijk nooit tot het laatste fluitsignaal.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  13. Reuj

    Reuj Awake

    Berichten:
    1.664
    Leuk Bevonden:
    0
    Die wedstrijden die niet af worden gemaakt tellen mee voor de 50 uur achievement idd, maar niet voor de achievement van Play 100 online ranked matches van 100G.
    Speel niet zo veel online maar zit rond de 4100 skillpoints geloof ik.
     
  14. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Zo zonde toch hoe die quitters je achievements zitten te verpesten. :mad:

    Zag dat ik anders ook al een andere achievement had gehad:
    [​IMG]
    Sorry voor de slechte foto. Deze gsm is inmiddels 4 jaar oud.
    (5 ranked matches achterelkaar winnen)

    En zo een reguliere 3-0 overwinning voelt gewoon niet hetzelfde aan als een echte overwinning. =( Al was het maar met 1-0.
     
  15. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Ach, fifa online is niet zo moeilijk het is of C Ronaldo in 3 stukken zagen & de kereltjes die de game uut hun hoofd kennen, controls switchen en kassa! :)
     
  16. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    En nu natuurlijk onnodig verliezen in de verlenging na te veel fouten in de verdediging en en veel FUUU dat bedoelde ik niet! momenten.
    Ach, 5 op een rij winnen is een record voor mij. :cool:
     
  17. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een frustrerend kutspel soms ook. Heb nu al een aantal wedstrijden dat echt helemaal niks lukt. Heeft me net een controller gekost :emo: FIFA maar ff een paar dagen laten liggen, dit heeft geen enkele zin. Jammer, had net een aardige serie erop zitten.
     
  18. Jorrit010

    Jorrit010 Ech wel!

    Berichten:
    1.235
    Leuk Bevonden:
    1
    En XBW doet lekker vaag :+ Excuses voor de dubbel.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  19. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Ik blijf doorzeuren over quitters: Waarom in godsnaam in de 89e minuut ermee kappen als je met 2-0 achterstaat? Waar is daar het voordeel?
    Als je met 5-0 achterstaat 'begrijp' ik het voordeel. 3-0 staat immers minder erg dan 5-0, maar 2-0? :confused:

    edit: Nu bij het 'Rematch?' schermpje na een 1-0 :emo: Hier word ik zo moe van...

    En wat ben ik verdorie slecht als ik alleen voor de keeper kom te staan. 8) Damn zeg.
     
    Laatst bewerkt: 23 dec 2010
  20. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand??:mad::mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina