1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    |:-
     
  2. Nukem 007

    Nukem 007 Tots units fem força

    Berichten:
    1.642
    Leuk Bevonden:
    453
    Ik ga ook maar weer eens een paar potjes spelen. Al lang niet meer gedaan. :)
     
  3. fifaforthewin

    fifaforthewin Active Member

    Berichten:
    160
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook het idee dat je dat moet aanpassen ofzo. Ik bak er ook niks meer van. Je kunt nu ineens ook veel sneller passen, dat is wel zo lelijk. Spelers nemen de bal nooit meer aan en spelen alles in 1 keer door (tegenstander). en maar drukken op LB en A. Lange steek pass eroverheen.

    Het wordt weer net zo onrealistisch als fifa 10:F:. Ben benieuwd of PES volgend jaar met een Lag vrije online modus komt want ik ben wel even klaar met beide games. Ondanks mijn gebruikersnaam :+
     
  4. sjaakie1987

    sjaakie1987 Active Member

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    2
    SEMI en power assistance UIT ja of AAN tis maar wat je lekker vind spelen. :emo:
    als je het aan hebt staan dan bepaalt de xbox voor jou hoe hard de paas is 9 van de 10 keer
    Als je het uit hebt staan bepaal je het zelf.
    of als je echt no-life bent gewoon manual 8)
     
  5. Arie MVP

    Arie MVP Active Member

    Berichten:
    641
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Chelsea gaat alles wel erg makkelijk online.:9
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, hebben jullie eigenlijk Live Season? Ik ben van plan om het nu te gaan kopen, omdat het toch wel tof is omdat het steeds ge-update wordt.

    Pass assistance: Semi
    Throught pass assistance: Manual
    Shot assistance: Semi
    Cross assistance: Manual
    Lob Pass assistance: Manual

    Dat is heerlijk, want dan heb je het gevoel dat JIJ degene bent die het bestuurt en niet de computer.

    Voorbeeld:
    Je komt op via de flanken op en je ziet een speler inlopen bij de tweede paal. Met manual kan je de bal precies bij de tweede paal leggen, in de loop van de speler. Met assisted komt de bal dan precies in de voeten van de speler, waar die ook staat. Als er iemand bij de eerste paal staat, of op de zestien, zal je ook vaak hebben dat de bal naar hen toe gaat in plaats van naar de speler naar wie je hem wilt spelen. Manual is gewoon toffer omdat alles wat je doet, precies is wat je doet en geen computer-gestuurde dingen. Geniale steekpassjes en lobjes in de loop zijn mogelijk, terwijl je met assisted al de ballen perfect tegen de speler aan geeft. Bah, dat vieze onrealistische spel is dat.
     
  7. OG_Loc

    OG_Loc Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even een vraag: Ik ben van plan fifa 11 te verkopen, maar stel nou dat ik fifa over twee maanden weer 2de hands van iemand terugkoop, moet ik dan weer een nieuwe online code kopen? of is die code account gebonden?
     
  8. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij is hij dan al gebonden en kan je gewoon verder :)

    (Maar waarom verkopen als je er nu al over denkt om hem weer te kopen?) :{
     
  9. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
    Ja.
    Had toch genoeg punten over. :+
     
  10. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe werkt het nu precies met het live seizoen ( alle competities voor 800 msp )
    Krijg ik dan gewoon al de seizoenen ? en die worden ook geupdate ?
    En krijg je dan ook ander comentaar als je bv de Italiaanse competitie speelt ?
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Je krijgt: Ligue 1, Serie A, Premier League en Priméra Divison.
    Die worden elke woensdag ge-update, afgaand op prestaties van de wedstrijden.
    Je krijg geen ander commentaaar met live seaon ofzo, alleen updates. Maakt het wel leuker en realistischer.
     
  12. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar worden sommige teams dan beter/slechter?
     
  13. Emiel 1337

    Emiel 1337 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep als een speler in vorm is 5 erbij en echt goed in vorm 7 erbij.
    Maar met uit vorm is dit dus ook zo.
    Sommige toppers worden dan over de 90
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Cristiano Ronaldo is nou 85 volgens mij, omdat hij 'schuin omlaag' is. Niet élke stat gaat dan omlaag, maar gewoon bepaalde stats. Bijvoorbeeld de acceleratie blijft hetzelfde, maar strength/passing/schoten/etcetc worden wel verbeterd. Eto'o is nu bijvoorbeeld in vorm (schuin omhoog), en Robben heel erg invorm (streep omhoog) waardoor hij long shot van 98 heeft etc.
     
  15. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind Live Season echt kut. Speel nooit tegen mensen met Live Season, aangezien die dan toch voor teams met 86 overall gaan...
     
  16. RobinhoNL

    RobinhoNL Ik ben Fan!

    Berichten:
    542
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben al 15 wedstrijden ongeslagen en heb nu een winstreeks van 7 wedstrijden. Heb trouwens 4300 pnt.
     
  17. Ferron

    Ferron Active Member

    Berichten:
    5.446
    Leuk Bevonden:
    38
  18. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
  19. Seh

    Seh Guest

    Live Season had ik vorig jaar (het was toen gratis, toch?) maar ik vond het eigenlijk maar vervelend. Ik vind het fijn om automatismes te krijgen met bepaalde teams, maar met die updates veranderen de kwaliteiten van de spelers soms best erg. Dus ik vind het eerder een nadeel dan een voordeel, al maakt het FIFA wel ''nieuw'' elke week.
     
  20. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik snap je precies, dan speel je bv superfijn met Inter en vervolgens spelen ze gewoon weg kut omdat ze in prestaties gedaald zijn. Maar het maakt fifa 11 wel zoals ze zeggen meer realistischer en het blijft up 2 date :eek:
     

Deel Deze Pagina