1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hoeveel punten heb je dan?

    We spelen wel keertje unranked deze vakantie :).
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    foutje.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  3. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    Chicha is een van de betere van NL, dus geen schand om van te verliezen of punten van te verliezen. Heb een paar keer tegen hem gespeeld voor de competitie en 1 keer kansloos verloren met 4-1 en 1 x 3-2 verloren. (kreeg in die wedstrijd 2 kansen die ik zeer efficient afmaakte) wss is chicha er nog pissed om hahaha. Maar hij is erg goed ja............
     
  4. Seh

    Seh Guest

    Ik wil ook wel eens een potje doen. Voeg me maar toe, als ik online ben kun je me altijd inviten.:p
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
  6. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    6900

    Ik sta paar plaatsen boven je geloof ik
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Dan sta je wel een stuk hoger als mij hoor ;).

    We spelen nog wel een keertje unranked, een keertje afgemaakt worden :+ :mad:.
     
  8. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat betwijfel ik. Tegen de betere spelers zijn het vaak 1-0/2-1 wedstrijden. Echt afmaken zit er niet meer bij :p
     
  9. Seh

    Seh Guest

    Op de bank win ik van iedereen, echt heel zelden dat ik een potje verlies in real life. Maar online kom ik maar niet boven de 3k punten uit. 8)
     
  10. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Wij zitten nu steeds tussen de 5500-6500 te klungelen, maar besteden er ook niet zoveel tijd meer aan, meer offline play tegen elkaar of unranked tegen vrienden _O_.

    Dus tegen mij zal je nog wel flink kunnen winnen, want ik ben (a) niet zo goed als jou en (b) heb al een lange tijd niet meer gespeeld, vandaga weer voor het eerst haha.
     
  11. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Speel je dan niet gewoon tegen slechte mensen op de bank?
     
  12. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel punten heb je ongeveer?
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Klungel altijd een beetje tussen de 5500 en 6500. ;)

    Iemand zin in een paar potjes? _O_
     
  14. Feyenoord 12

    Feyenoord 12 Active Member

    Berichten:
    178
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil binnenkort wel keer tegen je maar ik moet eerst weer een keer xbox live verlengen. Ik heb rond 5000 punten, kan ook 4000 zijn lang niet online gespeeld
     
  15. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oké, is goed! Ik heb nog vier weken vakantie, dus komt nog wel een keer!

    Iemand anders? :D
     
  16. Chicharito

    Chicharito Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het ook niet echt veel ofzo heb zo'n 200 potjes gespeeld. Ik had ff gekeken maar ben toch wel nieuwsgierig hoe jij level 35 kan zijn? Ik ben level 33 en heb bijna 1000 punten meer dan jou. Dat betekent dat je zo rond de 8000 punten heb moeten zitten en 2000 hebt verloren?
     
  17. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    @Siemenn: Over een paar dagen tegen deze ouwe lul O-)

    Ben nu nog op (regen)vakantie

    speel je ook nog FUT ?

    Ik stuur je alvast een FR
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ik en mijn broer speelden heel vaak samen, en zijn ook een keer tot de 7.300 (volgens mij) gekomen, maar daarna hebben we vooral offline gespeeld en speelden we zo nu en dan voor de leuk online. Beetje trucjes-wedstrijden doen en vooral voor de mooie goals gaan, gewoon voor de gezellige tijd dus. Dat heeft onze score wel flink wat gekost, maarja, nu proberen we hem dus weer wat op te krikken :+.
     
  19. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb misschien ook wel zin in FIFA binnenkort. Al best een tijdje niet op de Xbox geweest, dus zal in het begin niet veel zijn. Laatste keer dat ik speelde zat ik rond de 5300 volgens mij
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tof!

    Regenvakantie? Waar dan? Ik ben paar dagen geleden teruggekomen van drie weken Zuid Frankrijk en de noord Spaanse kust, nou.. daar verwacht je toch ook meer van. In het totaal zes échte zonnige dagen gehad, voor de rest alleen maar saai weer. Niet warm, niet koud. Geen zon, geen regen. Twee dagen échte regen, heel de dag door. Bah!

    Ik speel geen FUT meer, sorry, ik had mijn coins toen verkocht voor veel geld, omdat ik geen tijd meer had voor FUT ivm. school. Ik wacht FUT12 weer af, zin in!

    Is goed! :)

    Kan binnenkort ook binnen vijf minuten betekenen? :cool:

    :+
     

Deel Deze Pagina