1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. mk katti

    mk katti Active Member

    Berichten:
    2.583
    Leuk Bevonden:
    0
    @Siemenn: ik zit nu in Centerparcs met vrouw en kinderen maar ben maandag terug.

    FUTteam is btw nu best goedkoop, voor 30000 heb je een goed gouden team ;)
     
  2. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, is cool. Ben alleen wel m'n mic kwijt:+
     
  3. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee, niet echt een leuke voetbalavond geworden. Potjes waren nogal saai, maar vooral lelijk 8).

    Ik begon met drie potjes tegen Jeffrey SCF, oid:

    Siemenn vs Jeffrey

    Barcelona 2 - 3 Real Madrid
    Ik had het niet mee, maar hij speelde ook erg goed deze wedstrijd!

    Barcelona 2 - 1 Real Madrid
    Speelde allebei wel goed.

    Kameroen 2 - 2 België
    Kut team, allemaal zuig aannames. Alles moest uit Eto'o komen, en dat lukt niet tegen een beestenverdediging (Vertonghen, Vermaelen, Van Buyten, Kompany). Ik heb twee keer op de lat geschoten, één keer vrij voor doel maar door een slechte aanname kwam hij in de handen van de keeper. En ik was enorm gefrustreerd doordat Jeffrey zijn goals maakte door de bal steeds naar de zijkant af te spelen, FUUUUUU. Kan ik echt niet tegen, zo nep en lelijk :+.

    Daarna nog één potje tegen OscarJ. Ik speelde met PSV (zonder m'n pro, dus niet zo goed) tegen Everton (4-sterren), dus wilde eigenlijk mijn pro al inbrengen op het begin. Maar niet gedaan, omdat hij dat anders niet leuk zou vinden misschien, en hij geen mic had om het te vertellen :+.

    Stond 3 - 1 bij rust.
    1 - 0 was een goal waarbij hij de bal naar de zijkant aflegt, fuuuuuuuuuuuuuuuck. 8)
    2 - 0 was een goal waarbij Manolev onder de bal doorspring. Manolev -> realistisch :+.
    3 - 0 was een corner die dicht bij Isakkson kwam, maar hij pakte hem niet.. Wel mooi ingekopt! ;)
    Ik werd gefrustreerd als fuck, dus zette mijn pro er gauw in omdat ik elk duel verloor.
    Everton 3 - 4 PSV eindstand. Hij quitte meteen ':+/:emo:'

    Nee, lelijke kut potjes vanavond. Vanmiddag waren mooie potjes, maar vanavond was het echt frustrerend. Totaal geen geluk, alles ging op de lat of FIFA verpeste alles voor mij, en tegenstanders waren veel te efficiënt. Gadver :+. Waren beide wel goede tegenstanders though.
     
    Laatst bewerkt: 3 aug 2011
  4. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Everton is gewoon een standaard 4 sterren team. Sowieso had je ook spelers beter gemaakt, want Mertens bleef gewoon staan tegenover Fellaini. Maarja, of ik nou wel of niet lucky voorstond(in mijn ogen niet), het bleef jammer dat je je pro erin zette. Maar eens een keer een rematch online doen met gelijke teams, dan hebben hebben we dat hele gezeik niet:+

    Oh, en ik quitte toen de wedstrijd al afgelopen was omdat ik toch ging stoppen. Maarja, alsnog wel vermakelijk potje haha
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gelijke teams; is goed!

    Ik had mijn spelers dus niet beter gemaakt hé, alleen mijn PRO is wel zieknepgoed 8). De rest is gewoon normaal, Mertens is van zichzelf al 76 en redelijk goed (kijk zijn stats maar). Strootman en Wijnaldum zijn gewoon redelijk matig, dusja.

    We spelen nog wel eens! Alleen wel andere dag, gelijke teams, zonder VP (:+) en liefst ook zonder afpassen als je 1op1 met keeper komt (haha :+).
     
  6. Seh

    Seh Guest

    Iemand nu zin in een potje? :p
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Ja, kom maar op. Voeg me maar toe. :)
     
  8. Seh

    Seh Guest

    4 potjes gedaan met Siemenn, op doelsaldo gewonnen al was hij 3 van de 4 potjes de betere. :p
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Laatste potjes werd ik echter overlopen door een 4-0 verlies. Ik wilde als smoesje gebruiken dat het sinds de 2-0 van het vorige potje al niet meer serieus ging, maar dan zou ik mijzelf alleen maar voor schut zetten. Leuke potjes! :)
     
  10. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha, fuck you, ik blijf gewoon afpassen soms. Je weet dat hij er 100% ingaat dan:+
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Haha is goede tactiek om mij te frustreren, want kan daar niet tegen, zo'n typische lelijke FIFA-goal haha. We spelen nog wel eens.
     
    Laatst bewerkt: 4 aug 2011
  12. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Iemand zin om vandaag te spelen?
     
  13. Miem

    Miem Up The Boro

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan nu wel even ?
     
  14. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Voeg me maar toe.
     
  15. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik wil wel ook wel. En please, Siemenn. Zet nooit je pro erin, dat is gewoon lame.
     
  16. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Vanavond Daz?
     
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Ik kijk wel ff.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Oké, is goed!

    Als Daz niet kan, iemand anders vanavond?
     
  19. UnleasH

    UnleasH Brrrrrrrrrrrrrrrrap

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Ligt het nou aan mij of is er al een gedeelte van die nieuwe impact engine geupdate bij mij in Fifa 11? Spelers buitelen bij mij over elkaar heen en het speelt gigantisch anders dan 2 maanden geleden toen ik het spel voor het laatst heb gespeeld....
     
  20. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nee hoor, de nieuwe engines en updates komen echt pas bij FIFA12. Aan FIFA11 wordt niet meer gesleuteld ;).

    Iemand zin in potje vandaag?
     

Deel Deze Pagina