1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Wat is daar bijzonder aan? Mooie goal hoor, maar verre van the ultimate goal. :+
     
  2. Big Failure

    Big Failure It's a Big Failure!

    Berichten:
    570
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij raakt hem niet met het hoofd hè. Met de hak tikt Rooney hem in het goal.
    Zoiets heb ik nog nooit eerder gezien? xD
     
  3. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
  4. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Iemand interesse de 10 spelers club match achievenent te halen? :) (svp alleen actieve leden!)
     
  5. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    jezus... Loopt dat rot spel weer vast online.
     
  6. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Tof dat dit soort dingen ook in de nieuwe FIFA zitten, zieke goal! _O_
     
  7. DarkAlbino nl

    DarkAlbino nl Active Member

    Berichten:
    84
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand precies of je je punten krijgt als spelers zomaar weg gaan online omdat ze verliezen? Ik word er zo moedeloos van hé; Eerst verlies ik een paar potjes maar ik blijf volhouden daarna win ik een keer gaan ze rage quitten. Verschrikkelijk.
     
  8. svenn15

    svenn15 Active Member

    Berichten:
    3.154
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar krijg je inderdaad punten voor.
    Gisteren stond ik 2-0 voor werd ik weer uit de EA servers gegooid,is zo frustrerend.
     
  9. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Meer mensen last van EA connectie vandaag? Kon niet in de servers komen :'-(.
     
  10. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Hele wedstrijd geen kansen krijgen en dan in het laatste kwartiertje in tien minuten van 3-0 achterstand naar 3-3 komen en in extra tijd met 3-5 eroverheen is altijd niceee.
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hele wedstrijd domineren met 75% en meeste schoten, verliezen met 0-1. Altijd nice :D.
     
  12. xRichardX

    xRichardX Nieuw Noord

    Berichten:
    1.431
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb echt een probleem:+, steeds als ik een goal scoor kan ik me nooit echt concentreren.

    Zonet ook: ik maak 2-0, direct erna 2-1. ik maak 4-2 direct word het 4-3:mad:
     
  13. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Moet je even, bij de middenlijn aan begin van de aftrap een aanvaller nemen en met deze speler direct mee verdedigen. Heb je meteen een verdediger extra zodat je die snelle goal kan voorkomen, vaak als je de eerste aanval hebt afgeslagen gaat het weer normaal.
     
  14. Yi-Long

    Yi-Long ...the little dragon

    Berichten:
    6.756
    Leuk Bevonden:
    2.012
    WAAROM kun je maar 5 replays naar je EIGEN HDD saven!?!?

    Wat is dat voor onzin?

    Kijk, dat je er maar 5 kunt uploaden (of beter gezegd, dat je er maar 5 op kunt slaan online), kan ik nog IETS begrip voor opbrengen (heel weinig), want tja, dat is ook niet je eigen opslagruimte...

    ...maar waarom die limiet op je eigen HDD voor maar 5 goaltjes???

    Ik hoop echt dat ze die onzin niet weer met FIFA12 straks flikken.
     
  15. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Jojo zei me dat Castillon best goed was omdat hij gewoon niet van de bal te zetten is, maar hij helaas niet goed in 1 op 1 is. Zojuist speelde ik tegen Stade Rennes online, werd 0-0 dus verlengen, ik breng Castillion en in de 100ste minuut scoort hij de 1-08) hij kwam 1 op 1 door te beuken, zijn lobje werd gekeerd maar toen maakte ik een lelijke rebound. Uiteindelijk werd het nog 3-0, hij wordt sowieso mijn pinchhitter :D

    Net weer zo'n potje waar je fucking blij an wordt, ik won met 3-0 met Liverpool van Tottenham, de eerste helft was hij beter maar de tweede helft had hij geen kans. Hij wou wel een rematch dus dat deden we.

    Met rust stond ik 2-0 achter en was ik echt pissig want ik voelde gewoon dat dit een potje was waar ik niet mocht scoren (uitgespeelde acties waar de intikker van een meter of 5 door de keeper wordt gestopt etc.. In de 84ste minuut scoorde ik eindelijk de 1-2 met Lucas, daarna kreeg hij een corner en ging hij de bal blokken om extra corners uit te lokken en tijd te rekken, toen ik de bal pakte scoorde ik met Carrol uit de counter de 2-2 dus ik moeilijk blij, toen bij de aftrap wist ik de bal te onderscheppen maar knalde ik hem per ongeluk naar voren, zijn keeper pakt de bal en ik kom aangelopen waardoor ik zijn gooi onderschep en weer met Carrol de 2-3 scoor :D
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2011
  16. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Whaha nice,

    Ik speel nu online, is ie gvd weer vast gelopen. Ik wacht wel :+

    Edit: HIJ IS GELEAVED JEEEUJJJ
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  17. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik speel nu met Ajax, Liverpool of Hercules. Hercules speelt prima met Trezeguet als sterke spits en Drenthe op de rechterflank, hij is net zo snel als Lukoki maar kan ook goed dribbelen, schieten en vrije trappen nemen. Tegen Jojo nam ik een vrije trap helemaal aan de linkerkant van de 16 met Drenthe terwijl hij linkspoot is, en hij draaide er alsnog om de muur hem terwijl er een speler in de hoek stond :)
     
    Laatst bewerkt: 10 apr 2011
  18. mitta1992

    mitta1992 Active Member

    Berichten:
    190
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand toevallig hoe je van die mooie passjes geeft zoals achter standbeen langs enzo en hakje ?
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat kan je niet of amper beïnvloeden, een goede speler doet het vaker dan Toivonen, als je het met je pro wilt doen werkt het wel als je een bal die op je afkomt in één keer passt (dus van te voren op A drukken) richting de ruimte in je rug.
     
  20. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Fifa 11 is trouwens 30 euro bij de lokale Intertoys. Wellicht overal dan, mochten er nog liefhebbers zijn die hem willen :+.
     

Deel Deze Pagina