1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 11 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Luukiee09, 14 mrt 2011.

  1. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.328
    Vastlopen, button-lag en nog meer dingen ... heeft EA het godverdomme nog steeds niet opgelost.

    Gisteren sinds lange tijd weer is kunnen genieten van clubs. Wat me opvalt is dat je Virtual Pro soms echt rare dingen uithaalt? Rare paasjes, paasjes in het "niets" en gewoon kansen voor open-goal keihard over naait. En dan druk ik nog zachtjes op de knop hé? 8) Overigens kom je telkens mensen tegen met een counter-opstelling. Mijn VP is 88 ... gemiddeld. Iemand wat tips zodat het echt een beest word? Want ik raak nu wel erg lomp de bal kwijt, zelfs met de treat Power Header aan ...
     
  2. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Gewoon de stats aanpassen zodat zijn strength optimaal is; een lange dikke afmaker bijvoorbeeld. Zoiets :+.
     
  3. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff ik ben al dik een week aan het oefenen voor een rabona fakeshot, wie o wie lukt het om deze meesterlijke move te temmen ? ik heb al op youtube verschillende how to's bekeken, en ik doe toch echt hetzelfde maar het lukt mij voor geen meter ...
     
  4. Successively

    Successively Guest

    Ook een manier is LT + X->A of B>A naar achter, probeer die anders?
     
  5. mikeVermeule

    mikeVermeule Active Member

    Berichten:
    259
    Leuk Bevonden:
    0
    Clubs is altijd genieten, ook grappig dat nog zoveel mensen denken met egogedrag of met LB + Y resultaat te boeken. Met clubs maakt het niet uit hoe goed je pro is het is puur tikkietakkie voetbal korte passes met een gedachte erachter. Mijn Pro is momenteel 82, die kerel is de beste! ;)
     
  6. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks zal ik dat eens proberen als ik thuis ben :thumbs:
     
  7. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    - Je moet die bal met je rechter stik zo een tikje naar voren geven zodat ie de bal ver voor zich uit speelt.

    - Dan terwijl je speler naar de bal rent hou je LT ingedrukt en doe je een schijnshot (B+A) en terwijl je dat duw (en hou vast) je je linkerstick in de tegenovergestelde richting waarin je speler rent, dan moet ie als het goed is die fake rabona doen.
     
  8. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij wil de fake rabona shot doen, die is inderdaad wel wat ingewikkelder.

    Mij lukt het bijna nooit om de fake rabona shot te doen na een fake rabona, maar wel héél vaak na de (RS)(up)(left) of (RS)(up)(right). Dat je zo'n scherpe kap maakt, soort van roulette. Dan lukt hij bij mij bijna altijd met (LB)+(Y).
     
  9. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2
    Hij zegt rabona fakeshot, en fake is toch niet echt :p? Tenminste zo dacht ik het ik dat die gene die jij bedoelde gewoon rabona shot heette?
     
  10. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe doe je stil staan en dan een hakje zeg maar?:p
     
  11. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Daar is geen trucje voor, dat kan je niet zelf doen.. alleen wel proberen, door stil te staan en een pass te geven naar de ruimte achter je. Met een 5-skill speler.
     
  12. Chucky

    Chucky capo di tutti capi

    Berichten:
    457
    Leuk Bevonden:
    0
    ik bedoel met afronden he, zoals die hjerpseth in zn nieuwe filmpje.
    hij lijkt het echt bewust te doen..
     
  13. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hij is ook echt een held zeg.

    [yt]zkvX6gzgusI[/yt]
     
  14. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Begin steeds meer te zien hoeveel gebreken deze game heeft. Ik heb heel vaak dat hij naar de verkeerde passt terwijl ik toch echt bijv. heel kort druk voor dichtstbijzijnde speler of langer voor verder etc. etc. Vooral met de formatie 4-2-4 merk je dit enorm. Ook falen veel spelers qua passen enorm. Lui als Kalou en Anelka kunnen geen fatsoenlijke pass geven lijkt wel. Slaat natuurlijk nergens op :+, het zijn wel aanvallers maar soms zie ik passes voorbij komen dan denk ik bij mezelf die geven ze in tilburg nog beter.

    Verder kleine dingetjes zoals; de man in de goal bij vrije trap. Dit is al aantal fifa zo en waarom is hier door ea nog niks aan gedaan. Het is toch belachelijk dat mensen als een gek naar die paal hollen om die hoek te dekken :+. Ook uittrappen van goalie kan ik bij pes herinneren kon gewoon over de grond zonder dat je tegenstander tussen jou man en die bal kon komen (soort invisible wall) dat is 10x relaxer dan dat moeilijke gedoe en hoge ballen nu.

    En dan heb je nog de aannames die soms nergens op slaan. Zoals op de borst aannemen en dat de bal vervolgens over de achterlijn gaat oid terwijl je je pookje totaal de andere kant op hebt. Dat kan verschil maken tussen winst en verlies.

    Of wat dacht je van momenten dat de speler de bal vol op de slof moet nemen maar gaat koppen van x aantal meter..

    Nog maar te zwijgen over voor ingestelde animaties van spelers die niet snel genoeg opstaan maar nog tijd blijven liggen na een tackle e.d. Of gewoonweg niet bestuurbaar zijn omdat ze het nodig vinden te klappen voor een of andere kutpass die toch niet aangekomen is.

    EDIT: @ filmpje hier boven, zwaar vet dat dan weer wel :D Uiteraard wel lucky en erg hapgrage verdedigers maar doe 't m niet na!
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2011
  15. CRonaldo7

    CRonaldo7 Feyenoord Rotterdam

    Berichten:
    1.172
    Leuk Bevonden:
    2

    Idd en die irritante geluksballetjes altijd :eek:
     
  16. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.282
    Leuk Bevonden:
    344
    Kan hjerpseth hier niet even op reageren, ben benieuwt of hij die gebreken ook allemaal heeft ;)
     
  17. Successively

    Successively Guest

    Vandaag begonnen met virgingaming.com, 5 potjes later, 30 dollar winst.

    :emo:
     
  18. DON EL CORLEONE

    DON EL CORLEONE INDO PRIDE

    Berichten:
    394
    Leuk Bevonden:
    0
    Wie kan mij vertellen hoe je harde longshots geeft ? Ik wordt online altijd ziek gemaakt door iedereen, en dat hard schieten over de grond richting doel, daarvoor moet je toch ook een bepaalde knoppen combinatie voor gebruiken ?
     
  19. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    Uit vrije trappen is het lb
     
  20. Successively

    Successively Guest

    Er is geen knoppen combinatie om hard te schieten, je moet daar gewoon de juiste looplijn + speler voor nodig hebben. (Gewoon B op een goede kracht drukken dus)
     

Deel Deze Pagina