ik heb laatst Fifa 11 aangeschaft en nu wil ik dus met mijn vrienden online tegen ze gamen. maar als ik naar xbox live ga en een match wil starten krijg ik de melding dat ik eerst nog toestemming van een ouder nodig heb en dan kan ik een e-mail adres invoeren. nu is het geval: - ik ben 18. - ik kan andere games van EA (bad company 2) wel online spelen. - de game is 3+ terwijl menig games die ik speel 16 of 18+ zijn. - ik heb een ouder account die ik heb gemaakt bij registratie van mijn gamertag die al 18 was. - ik heb dat e-mail adres al ingevuld maar nog steeds niks gekregen. ik wil dus niet een nieuwe gamertag aanmaken omdat ik dan mijn live en achievements kwijt raak. wat moet ik doen?? HELP!
Fifa 11 topic Over je vraag: Ik heb hem wel vaker voorbij zien komen. Iemand daar weet vast wel een antwoord.
Welke leeftijd heb je volgens je gamertag? Als dit 18 jaar of ouder is, dan kun je denk ik Family Settings uitschakelen en zul je niet meer toestemming nodig hebben van je ouder om online FIFA te spelen.
ik heb family settings al uit staan en ik ben dus al 18 al weet ik niet of dat ook op mijn gamertag is waar kan ik dat zien?